Membru di u Cunsigliu di l'Organizazione Marittima Internaziunale di Turchia

Turkey hè torna un membru di u cunsigliu di l'urganisazione marittima internaziunale
Turkey hè torna un membru di u cunsigliu di l'urganisazione marittima internaziunale

Turchia hè torna un membru di u Cunsigliu di l'Organizazione Marittima Internaziunale; Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì a Turchia hè stata rieletta à u Cunsigliu di l'Organizazione Marittima Internaziunale (IMO) per u periodu 2020-2021.

Turhan, in a so dichjarazione, hà dettu chì l'IMO hè l'urganizazione specializata di e Nazioni Unite nantu à l'affari marittimi, è svolge attività intensive per aumentà a sicurità marittima, assicurà a sicurezza marittima è impedisce a contaminazione marina da i navi.

Spieghendu chì Turchia hè attivamente implicata in u travagliu di l'IMO, Turhan hà nutatu chì l'elezzioni di i membri di u cunsigliu à l'Assemblea Generale di l'IMO, chì cuminciaru u luni 25 di nuvembre, sò stati ieri in Londra, a capitale di l'Inghilterra.

U Ministru Turhan hà attiratu l'attenzione à u fattu chì a Turchia hè stata eletta cum'è membru di u cunsigliu dapoi u 1999, postu chì hè stata candidata in u 2020, è hà dettu: "U nostru paese hè statu rielettu cum'è membru di u cunsigliu per u periodu 2021-XNUMX di l'IMO. Cum'è un membru di u cunsigliu, continueremu à cuntribuisce à i sforzi per aumentà a sicurità è a sicurità marittima è a prutezzione di l'ambiente ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*