Pedali in memoria di Atatürk in Çubuk

Pedavanu in memoria di Atatürk
Pedavanu in memoria di Atatürk

Ankara Metropolitan Municipality Çubuk Family Life Center hà urganizatu l'avvenimentu "Meeting Tandem Bicycles", cunnisciutu cum'è una bicicletta per duie persone, in Çubuk in u scopu di l'81 anniversariu di a morte di Atatürk.

I citadini visivi, chì si sò ghjunti nantu à e biciclette tandem per a prima volta, pedalavanu in memoria di Gazi Mustafa Kemal Atatürk.

TOUR TANDEM IN STRADE ÇUBUK

In l'avvenimentu urganizatu in cuuperazione cù l'Associazione Co-Pedal, tutti da 7 à 70, è ancu i citadini cù disabilità visuale, anu andatu in bicicletta per e strade di Çubuk tuttu u ghjornu.

In più di 5 biciclette tandem, circa 100 ciclisti individuali anu participatu à l'avvenimentu di sensibilizazione urganizata cù u slogan "Pedemu inseme e differenze".

U direttore di u Centru di Vita Famiglia di Çubuk, Fatma Yılmaz, hà dettu chì i citadini cù disabilità visive sò stati in bicicletta tandem per a prima volta, è i citadini si sò riuniti grazie à questu avvenimentu.

Ringraziendu u Centru di Vita Familiale di a Municipalità Metropolitana Çubuk per u so sustegnu, u Rappresentante di l'Associazione Co-Pedale d'Ankara Hüseyin Alkan hà dettu: "In quantu persone cù disabilità visuale, pudemu andà in bicicletta cù biciclette tandem. "Quandu qualchissia vole cambià qualcosa, quandu facenu un picculu sforzu per fà, diventa una grande bola di neve".

Özgün Devrim, 42 anni, chì hà assistitu à l'avvenimentu, hà dettu: "Aghju assistitu à l'avvenimentu cù e mo figliole. Eramu entusiasti di utilizà e biciclette è di sensibilizà cun ella ", mentri Tesnim Koşan, di 11 anni, hà dettu: "Avemu avutu fratelli disabili. Quandu avemu vistu ch'elli eranu cuntenti, eramu più cuntenti. Vogliu ringrazià assai a Municipalità Metropolitana è vogliu chì tali avvenimenti cuntinueghjanu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*