Dui stazioni cumminate in u metro di İzmir Narlıdere

Dui stazioni uniscenu in u metro di Izmir Narlidere
Dui stazioni uniscenu in u metro di Izmir Narlidere

Dui stazioni cumminate in u metro di İzmir Narlıdere; E prime duie stazioni sò state cunnesse l'una à l'altra nantu à a linea di metro di 7,2 chilometri trà Fahrettin Altay è Narlıdere, chì a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à custruisce.

A Municipalità Metropolitana di İzmir cuntinueghja a custruzzione di u Metro Narlıdere, chì hè stata stallata in ghjugnu 2018. Travagliendu in tutte e sette stazioni di a linea Fahrettin Altay-Narlıdere, a municipalità metropolitana di İzmir hà attraversatu a distanza di 860 metri trà a stazione di Balçova è a stazione di Çağdaş cù una perforatrice di tunnel (TBM) è hà cunnessu e duie stazioni.

L'ultimu travagliu di u TBM, cunnisciutu ancu a "tapa gigante", in u tunnel chì cunnessa e duie stazioni, hè stata accolta cun gioia da a Municipalità Metropolitana di Izmir è da quelli chì travaglianu in a custruzzione di u metro. Trà quelli chì fighjanu a TBM esce da u tunnel, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, u Segretariu Generale Diputatu Eser Atak è u Capu di Investimenti Suburbani è Sistemi Ferroviari Mehmet Ergenekon eranu ancu presenti.

Quandu i travaglii sò finiti, un passageru chì si mette in u metro da Bornova EVKA-3 puderà andà direttamente à Narlıdere. A lunghezza di u sistema ferroviariu in İzmir righjunghji 179 chilometri da 186,5.

Giant mole combina dui stazioni

Più di 900 chilometri di tunnel sò stati aperti finu à avà in u prughjettu di u metro Fahrettin Altay-Narlıdere, induve circa 4 persone travaglianu. A municipalità metropolitana di Izmir hà apertu un tunnel di 3 metri di lunghezza utilizendu u metudu classicu, u "Novu Metodu Austriacu" (NATM). Mentre 150 metri di tunnel sò stati aperti in 1,5 anni cù NATM, 3 metri di prugressu sò stati ottenuti in 150 mesi cù TBM. A seconda TBM installata nantu à a linea hà cuminciatu à scavà è hà viaghjatu 1,5 metri. Cusì, a lunghezza tutale di u tunnel apertu hà righjuntu 860 mila 105 metri. A municipalità metropolitana di Izmir copre u finanziamentu di u prughjettu di u metro cù i so propri mezzi senza supportu finanziariu da u statu.

Trasportu ininterrotta da Bornova à Narlıdere

Dichjarà chì i travaglii di u metro avanzanu rapidamente è senza intoppi, u Sicritariu Generale Dr. Buğra Gökçe hà dettu: "Questa figura mostra chì avanzamu abbastanza rapidamente. Dunque significa tempi di tunneling più brevi. CPC ci porterà à u mira assai più veloce. Avemu pensatu à finisce u nostru scavà di u tunnel à a fine di u 2020. Dopu, avemu u scopu di fà i nostri altri travaglii è di offre u nostru metro à u serviziu di a ghjente di İzmir in 2022, se nunda va male. Cusì, serà pussibule andà direttamente da Bornova à Narlıdere in metro.

Izmir si prepara per u futuru

Dichjarà l'impurtanza d'invistisce in u trasportu publicu, Gökçe hà dettu: "A prima priorità di u trasportu publicu hè u sistema ferroviariu, ùn ci hè micca altra soluzione. E cità chì custruiscenu un sistema ferroviariu sò cità chì si preparanu per u futuru, è a nostra municipalità cuntinueghja à preparà İzmir per u futuru. U nostru presidente Tunç SoyerU novu mira di u Metro Buca, è cuntinuemu a nostra preparazione per questu. Avemu l'obiettivu di pusà i fundamenti di Buca Metro in 2020, i nostri preparativi per l'offerta cuntinueghjanu in questa direzzione. Per d 'altra banda, a preparazione per u Tram Çiğli cuntinueghja à grande velocità. Avemu u scopu di cumincià à travaglià nantu à u Tram Çiğli in 2020 ", disse.

Mappa di Sistemi Ferroviari di Izmir

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*