GUHEM hà da rinfurzà l'interessu di i zitelli è di i ghjovani in l'aviazione spaziale

Rafforzarà l'interessu di i zitelli è di i ghjovani in l'aviazione spaziale.
Rafforzarà l'interessu di i zitelli è di i ghjovani in l'aviazione spaziale.

Mehmet Fatih Kacır, Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia, hà esaminatu u Gökmen Space and Aviation Training Center (GUHEM), u primu centru di furmazione spaziale in Turchia. Dichjarà chì anu u scopu di includere i zitelli è i ghjovani in u viaghju di Turchia in u spaziu è l'aviazione, Kacır hà dettu: "Guhem, chì accoglie decine di millaie di invitati ogni annu, serà strumentale in a furmazione di novi ingegneri aerospaziali, piloti è sperendu astronauti". disse.

Mehmet Fatih Kacır, Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia, inseme cù u presidente di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Burkay, hà fattu esami à GUHEM, chì hè statu purtatu à Bursa sottu a guida di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia è in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa sottu a coordinazione di TÜBİTAK. U Vice-Ministru Mehmet Fatih Kacır hà dettu chì u spaziu è l'aviazione sò in prima linea in i zoni chì anu più impurtanza cum'è u Ministeru in u viaghju "National Technology Move" di Turchia.

"CRESCE L'INTERESSE DI I JUVENTUS IN SPAZIO È AVIAZIONE"

Esprimendu chì anu ottenutu un successu significativu in i settori spaziali è aviazione in l'ultimu periodu, u Vice Ministru Kacır hà dettu: "A Turchia hè diventata un paese chì sviluppa prudutti domestici è naziunali in u spaziu è l'aviazione. Tuttavia, facemu un grande sforzu per trasfurmà stu viaghju in quellu chì include in particulare i nostri ghjovani è zitelli. In questa direzzione, avemu urganizatu TEKNOFEST dapoi dui anni. TEKNOFEST hà accoltu un milione di 720 mila visitatori in u so secondu annu è hè diventatu u più grande avvenimentu di l'aviazione è u spaziu in u mondu. disse.

"GUHEM hè un prughjettu unicu"

Nutendu chì GUHEM serà un centru impurtante chì rinfurzà l'interessu di i ghjovani è di i zitelli in u campu di l'aerospaziale, u Vice Ministru Kacır hà dettu: "Stu prughjettu, chì hè statu implementatu sottu a dirigenza di BTSO, hè sustinutu da TÜBİTAK, cum'è in tuttu. i nostri altri centri di scienza. Tuttavia, GUHEM hà aspetti assai unichi. Hè à tempu una architettura assai originale è un centru scientificu tematicu soprattuttu in i campi di u spaziu è l'aviazione. GUHEM sperà esse apertu u 23 d'aprile di u 2020. Accoltarà decine di millaie di invitati ogni annu. Stu locu serà strumentale per cresce ingegneri di l'aeronautica, ingegneri aerospaziali, piloti è sperendu astronauti. Hè soprattuttu preziosu chì i zitelli venenu à i centri di scienza à una età precoce, participà à l'attellu di scienza in questi centri è scuntrà prudutti innovatori. Vogliu felicità BTSO, TÜBİTAK è tutti i stakeholder per stu prughjettu impurtante. Spergu chì GUHEM serà un prughjettu chì implementeremu cù successu ". utilizatu l'espressioni.

U PROGETTU DI VISIONE DI BURSA

Cumparendu l'infurmazioni nantu à GUHEM, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì u centru, chì a so fundazione hè stata stabilita in August 2018, hà da scopu di esse trà i migliori in Europa è trà i primi centri 5 in u mondu in u campu di u spaziu è l'aviazione. Dichjarà chì u centru hà una zona chjusa di 13 mila metri quadrati, u presidente Burkay hà dettu: "Ci sò 154 diversi tipi di miccanismi interattivi in ​​GUHEM, chì avemu implementatu per aumentà l'interessu di i ghjovani generazioni in u spaziu è l'aviazione in u spaziu. in linea cù a mossa tecnologica naziunale di Turchia. Stu locu s’appretta à piglià a so piazza trà i pochi centri di u mondu cù i so meccanismi interattivi è a ricchezza di cuntenutu è a so architettura premiata chì aghjunghje valore à l’identità urbana. Vogliu ringrazià u nostru Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, TÜBİTAK è a Municipalità Metropolitana per u so sustegnu in a realizazione di GUHEM, chì espone a visione di a nostra Bursa è di u nostru paese. disse.

Dopu à u prugramma GUHEM, u Vice Ministru Kacır hà visitatu ancu BUTEKOM, Bursa Model Factory, EVM è BUTGEM, chì sò i prughjetti di BTSO in DOSAB.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*