Premiu prestigiosu da l'Europa à GUHEM

Premiu prestigiosu Guheme da l'Europa
Premiu prestigiosu Guheme da l'Europa

Premiu prestigiosu da l'Europa à GUHEM; "Gökmen Space Aviation Training Center" (GUHEM), custruitu cum'è a prima zona di furmazione à tematica spaziale in Turchia, hè stata ritenuta degna di un premiu in a categuria "Edificii Publici" à i "Premi di Proprietà Europea 2019", unu di i più prestigiosi immubiliarii. organizzazioni di valutazione in Europa.

GUHEM, chì hè statu purtatu à Bursa sottu a guida di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è sottu a coordinazione di TUBITAK, in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana, hà ricevutu un premiu prestigiosu da L'Europa mentre cuntava per accoglie i so visitatori. GUHEM hà fattu una differenza à i Premii di Pruprietà Europea 2019 (Premi di Pruprietà Europea 2019), induve i migliori edifici di l'oghje è di u futuru sò stati scelti da u tribunale internaziunale di ghjuria. U tribunale di giuria, custituitu da esperti chì interpretanu i prughjetti impurtanti di l'Europa in i settori di cuncepimentu è di custruzzione, di sviluppu è di presentazione immubiliarii, di interni, di design architettonicu è di marketing, hà ritenutu u prughjettu GUHEM degnu di un premiu in a categuria "Edifici publici".

U PIÙ GRANDE IN EUROPA È TOP 5 IN U MONDU

GUHEM, chì a so fundazione hè stata stabilita in Aostu 5 cù u scopu di esse u più grande centru in Europa è trà i primi centri 2018 in u mondu in u campu di u spaziu è l'aviazione, hà una zona chjusa di 13 mila metri quadrati. GUHEM, chì hè stata implementata per aumentà l'interessu di i ghjovani generazioni in u spaziu è l'aviazione in cunfurmità cù a mossa di a tecnulugia naziunale di Turchia, offre attività di ghjocu di rolu nantu à u percorsu da a prima avventura di volu di l'omu à l'ultime razzi tecnologichi, da i successi inspiratori di nomi chì lasciatu a so marca in a storia di l'aviazione à l'esperienze di volu cù simulatori, stazioni spaziali internaziunali, ci sò 154 dispusitivi interattivi di natura diversa, da campioni à laboratori d'innuvazione spaziale.

"HA UNA ARCHITETTURA UNICA CHE AGGIUGA VALORE À L'IDENTITÀ CITTA'"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì anu attribuitu una grande impurtanza à i studii realizati in u campu di u spaziu è l'aviazione in cunfurmità cù u scopu di Turchia di esse trà e prime 10 economie in u mondu. In questu cuntestu, u sindaco Burkay hà dichjaratu chì GUHEM, chì anu implementatu in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana sottu a guida di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, revela a visione di a cità è di a Turchia è hà dettu: "GUHEM hè unu di i centri principali di u mondu. cù i so meccanismi interattivi è a ricchezza di cuntenutu, è ancu cù a so architettura originale chì aghjunghje valore à l'identità di a cità. Truvemu assai significativu chì GUHEM, chì credemu chì serà identificatu cù Bursa, hè statu cunsideratu degnu di unu di i premii immubiliarii più prestigiosi in Europa. "Vogliu ringrazià u nostru Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, TUBITAK, è a nostra Municipalità Metropolitana per a so cooperazione esemplare per portà stu centru, chì modellarà u futuru di u nostru paese, à Bursa." disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*