L'impurtanza di a Turchia aumenta in u Scopu di u Prughjettu di Cintura è Strada di a Cina

L'impurtanza di a Turchia cresce in u scopu di u prughjettu di a cintura è a strada di a Cina
L'impurtanza di a Turchia cresce in u scopu di u prughjettu di a cintura è a strada di a Cina

L'impurtanza di Turchia aumenta in u Scopu di u Prughjettu di Cintura è Strada di a Cina; L'iniziativa di u Corridor Mediu pruposta da Ankara serà u primu puntu di l'agenda à a Cunferenza di Belt and Road in Olanda.

L'impurtanza di a Turchia in a reta cummerciale chì si estende da a Cina à l'Europa hè in crescita ogni ghjornu. U primu trenu di merci partitu da a Cina in u scopu di a Belt Road hà righjuntu l'Europa cù l'usu di Marmaray in Istanbul, è l'attenzione hà tornatu à u Corridor Mediu. L'iniziativa di u Corridor Mediu pruposta da Turchia à a Cina riduce l'impegnu di l'amministrazione di Pechino à a Russia, hè benefica per i paesi europei in quantu à a cooperazione, è accurtà a distanza. Per quessa, l'iniziativa di u Corridor Mediu di Turchia serà u primu puntu di l'agenda à a Cunferenza di Belt and Road chì si terrà in Venlo, Paesi Bassi, u 26-27 di nuvembre.

I RAILS sò più adattati in Turchia

Hè ancu dichjaratu in l'analisi chì a linea Baku-Tbilisi-Kars hà cuminciatu à operare in modu sicuru. L'impurtanza di u Corridor Mediu crescerà ancu di più se i sistemi ferroviari di u trenu di merci à alta velocità chì Turchia custruirà da Edirne à Kars sò implementati. Hè cunnisciutu chì a Turchia è a Cina cuntinueghjanu e negoziazioni in quantu à a strada di u trenu da Edirne à Kars. Per d 'altra banda, a stampa chinesa definisce u Corridor Mediu cum'è un pilastru impurtante di a Strada Belt. I sperti dicenu ancu chì i rails in Turchia sò adattati per i treni di merci d'alta veloce è Marmaray hè una alternativa à u corridore russu, perchè accurtà a distanza. I treni di merci da a Cina à a cità olandese di Venlo sò ancu previsti per via di a Strada di Trasportu Internaziunale Trans-Caspian (TITR). I treni di merci chì partenu da a Cina ghjunghjeranu à l'Europa via Kazakistan-Mar Caspio-Azerbaigian-Georgia-Turchia. U primu trenu di merci chì utilizeghja sta strada era ghjuntu in Praga, a capitale di a Repubblica Ceca, in 18 ghjorni dopu a partenza da Xi'an, Cina. (Chinanews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*