Soykan: "Cummeremu quelli chì anu abbracciatu KARDEMIR cun gratitudine è apprezzazione"

Cummemurà quelli chì anu aduttatu Soykan Kardemir cun gratitùdine è gratitùdine.
Cummemurà quelli chì anu aduttatu Soykan Kardemir cun gratitùdine è gratitùdine.

Soykan: "Cumemurà quelli chì anu abbracciatu KARDEMIR cun gratitùdine"; L'azzioni per piantà a vita, chì hè accadutu l'8 di nuvembre di u 1994 per ùn chjude a fabbrica di ferru è di l'acciaio di Karabük, è includeu una serie di riazzioni cum'è u publicu ùn mandava i so figlioli à a scola per 4 ore, i cummercianti chì chjudevanu. e so persiane, è l'arrestu di u trasportu, sò stati una volta cummemorati cù avvenimenti urganizati da Öz Çelik İş Union.

U Vice Governatore di Karabük Barboros Baran, u Capu di a Pulizzia Provinciale Sırrı Tuğ, u Direttore Generale di KARDEMİR Dr. Hüseyin Soykan, Diputati Direttori Generali, Özçelik İş Vice Presidenti di l'Unione Bayram Altun, Recep Akyel, Hicret Bozoklu, Şendika Branch President Ulvi Üngören è rapprisentanti di Branch Management, Partiti Politici è Organizzazioni Non Governative è impiegati KARDEMİR anu assistitu.

KARDEMİR Direttore Generale Dr. In u so discorsu, Hüseyin Soykan hà parlatu di u passatu storicu di a fabbrica è hà dettu chì Kardemir hà rinnuvatu e so tecnulugia di produzzione è hà aumentatu a so efficienza cù l'investimenti fatti dopu a privatizazione.

Esprimendu chì u successu ottenutu hè u fruttu di a lotta in u 1994, u Direttore Generale di a nostra Cumpagnia Dr. Hüseyin Soykan "Karabuk Iron and Steel Factory sò indispensabili per a nostra regione è u nostru paese. Cù una decisione presa 25 anni fà, sti fabbriche eranu destinate à esse chjuse, ma a decisione di chjude hè stata abbandunata è trasferita à Kardemir Anonim Şirketi, dopu chì i travagliadori-retirati, i cummercianti-ufficiali, i studienti è tutti i residenti di Karabük anu luttatu cù un grande sensu. di pruprietà. L'8 di nuvembre, un ghjornu storicu quandu l'unità è a sulidarità, a sulidarità suciale è u sensu di a pruprietà sò diventati una commemorazione, hè capitu una volta di più quantu i nostri impiegati è persone di Karabük sò ghjustu in a so lotta. Cusì; Karabük Iron and Steel Works, chì hè statu decisu di esse chjusu in u 1994, cuntinueghja a so pruduzzione per l'ultimi 25 anni, cuntinueghja à esse una fonte di pane per millaie di impiegati è mantene a so indispensabilità micca solu per l'ecunumia di Karabük è a Regione, ma ancu per u nostru paese.

In u so discorsu, u Direttore Generale Soykan hà dichjaratu ch'ellu commemora quelli chì sustenenu sta lotta è quelli chì abbraccianu KARDEMİR cun gratitudine è gratitùdine, è hà dettu chì KARDEMİR hè l'unica marca di u nostru paese in a produzzione di rota di ferrovia è ferrovia, a produzzione di profili pesanti è a bobina grossa. pruduzzione, è chì a so capacità di pruduzzione hè più di 500 mila tunnellate, hà nutatu chì hà ghjuntu à 3 milioni di tunnellate è chì hà ghjuntu à novi ugettivi pruducia qualità d'acciaio per l'industria di l'automobile è di difesa in cunfurmità cù i miri di 100, u 2023 anniversariu. di a nostra Republica, è rializendu a so trasfurmazioni digitale.

Dichjarà chì cuntinueghjanu à travaglià per fà di KARDEMİR una sucità chì hà finitu i so investimenti ambientali, rinfurzatu a so struttura corporativa è, cum'è unu di i più grandi stabilimenti integrati di ferru è azzaru in u mondu, hà ottenutu successi più competitivi è sustinibili, Soykan hà dettu chì Avè a cunniscenza, l'esperienza è a cumpetenza necessarii per questu.Dichjarà chì anu risorsi umani, ringraziò tutti i segmenti di a sucietà, chì anu tenutu aperte e porte di KARDEMIR cù a determinazione ch'elli anu presentatu l'25 di nuvembre, 8 anni fà, è cuntribuitu à u sopravvivenza di KARDEMIR da u passatu à u presente.

In u so discorsu, u vicepresidentu di l'Unione Özçelik-İş, Bayram Altun, hà dichjaratu chì tutti i prucessi chì KARDEMİR hà passatu da a so creazione duveranu esse analizati bè per valutà l'avvenimenti accaduti in KARDEMİR l'8 di nuvembre è u puntu chì KARDEMİR hà ghjuntu oghje. .

Ricordendu i cambiamenti di statutu è i prucessi difficiuli chì a fabbrica hà attraversatu durante u prucessu, Altun hà dettu chì vulianu chjude KARDEMİR per a causa chì avia finitu a so vita tecnologica cù e decisioni ecunomiche di u 5 d'aprile di u 1994. A prima torcia di u 8. A lotta hè stata illuminata cù u slogan "KARDEMİR ùn pò esse chjusu, Karabük ùn pò micca esse scuru". In u risultatu di a gloriosa resistenza l'8 di nuvembre 1994 sottu a dirigenza di a Confederazione Hak-İş è l'Unione Özçelik-İş, u Guvernu abbandunò a chjusura di Kardemir è a fabbrica hè stata privatizzata per un prezzu simbolicu di 1 TL.

Cunsiderendu u prugressu fattu, Altun hà dettu chì KARDEMİR hà fattu investimenti per aumentà a so capacità à 3.500.000 tunnellate oghje è hà dettu: "Hè stata una lotta benedetta. S'è no aviamu fattu sta lotta, l'avvene di micca solu KARDEMİR, ma ancu di Karabük saria statu scuru. Era una lotta onorevoli, oghje i camini di KARDEMİR ùn fumavanu micca, millaie di persone ùn puderanu micca purtà u pane in casa soia. Se KARDEMİR avia statu permessu di chjude a so porta, avariamu assistitu novu à a trasfurmazioni di una cità in un paese.

Esprimendu chì e mosse naziunali fatte da Kardemir, unu di i pruduttori principali di u mondu in l'industria di u ferru è di l'acciaio, sò orgogliosi, u vicepresidentu di l'Unione Özçelik İş Bayram Altun hà dettu chì Kardemir dimustrà a so rispunsabilità è a so determinazione in l'industria di difesa è l'automobile domestica in u paese. periodu à vene..

U prugramma di cummemorazione hè finitu cù a presentazione di premii à i studienti chì anu classificatu in i cuncorsi di puesia è cumpusizioni urganizati da a Direzzione di l'Educazione Naziunale è à e squadre chì si sò classificate in u torneu di football astroturf urganizatu da u sindicatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*