U presidente di u trasportu turcu Albayrak "Semu i servitori di l'onorevoli ufficiale turcu"

trasportu turcu voi presidente generale albayrak simu i servitori di l'ufficiale turcu onoratu
trasportu turcu voi presidente generale albayrak simu i servitori di l'ufficiale turcu onoratu

Circa l'attività di l'unione è u settore di u trasportu cù Mustafa Nurullah Albayrak, presidente di l'Unione di Trasporti Turchi, chì hè stata stabilita sottu u paraplu di Turkey Kamu-Sen. rapportuparlava à

Turkey Transportation-Sen, chì hè statu stabilitu in 1992 sottu a dirigenza di a Fundazione di l'Impiegati Publici Turchi, in u corpu di Turkey Kamu-Sen; Realizza diverse attività per prutege è osservà i diritti di i travagliadori di u settore di u trasportu chì travaglianu in aeroporti, ferrovie è porti è urganizà i travagliadori chì travaglianu in questi campi.

"Semu i servitori di l'onorevoli ufficiale turcu"

Facendu dichjarazioni nantu à a storia è a missione di l'unione, Albayrak hà dettu: "Prima di tuttu, simu i servitori di l'onorevoli ufficiale turcu chì hà l'onore di portà u nome di u nostru statu in Turchia Kamu-Sen è a nostra nazione in u Trasportu Turcu. - Sen. U nostru principiu hè di agisce cù u mottu di u nostru paese prima. Cù un muvimentu iniziatu da a Fundazione di l'Impiegati Publici di Turchia in u 1989, una urganizazione hè stata stabilita sottu a guida di Ali Işıklar. In seguitu, in u 1992, Turkey Kamu-Sen hè statu stabilitu. Sutta l'umbrella di Kamu-Sen, l'Unione Turca di Trasporti hè stata creata cù 11 linee di cummerciale. Continuemu à esse a voce è u soffiu di tutti i nostri impjegati, cù i nostri partenarii cù i valori impurtanti di a Republica di Turchia, cum'è Tüvasaş, Tülomsaş è Tüdemsaş, sia in aeroporti sia in ferrovie. disse.

Aeroporti, ferrovie, porti marittimi, TCDD A.Ş. Dichjarà chì hè custituitu da impiegati di istituzioni cum'è a Direzzione Generale è u Ministeru di i Trasporti, Albayrak hà dettu: "Sottu u tettu di l'Unione Turca di i Trasporti, ci sforzemu di assicurà chì tutti i nostri impiegati ricevenu salari sopra à a quota di benessere è migliurà a so sucità. diritti". disse.

"E persone cumpetenu devenu esse purtate à u travagliu"

Quandu s'hè ricurdatu di l'accidenti in i ferrovie in u passatu ricenti, Albayrak hà dettu: "Prima ci vole à guardà a fundazione, avemu bisognu di ricercà bè ... Prima di tuttu, avemu bisognu di impiegà persunale competente in parechji lochi. Nominazione di persone cunsapevoli à u nostru staffu esecutivu, indipendentemente da a so lingua, religione, vista pulitica, setta è credo; senza discriminazione di e persone, avemu bisognu di portà e persone cumpetenti à u travagliu. In parechje di e nostre regioni, u travagliu cuntinueghja prima di a fine di u travagliu per via di rinnuvazioni è riparazioni di signalizazione. Vulemu chì ùn cuntinueghja micca prima chì u travagliu hè finitu, è per assicurà chì hè apertu à u trafficu dopu chì u travagliu hè cumpletamente finitu ". usatu e frasi.

"A linea YHT Ankara-Sivas serà operativa in a Festa di Ramadan 2020"

Quandu hà dumandatu nantu à i travaglii di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas è Ankara-Afyon-İzmir, Albayrak hà dettu: "Prima di tuttu, l'offerta per a linea Ankara-Afyon-İzmir hè per esse finita, ma a priorità. hè a strada Ankara-Sivas, cum'è u nostru presidente hà dichjaratu... Andarà finu à Sivas, forse finu à Kars. À u listessu tempu, useremu sta strada per a logistica invece di u trasportu di passageri. Quandu guardemu oghje, e cità industriali sò Ankara, Istanbul, Izmir è e nostre pruvince costiere. Quandu andemu in l'Anatolia Centrale oghje, a ghjente hà sempre migratu à punente. Attachemu impurtanza à e linee di Trenu d'Alta Velocità in u cambiamentu di migrazione versu l'Anatolia Centrale è l'est di novu ". Ellu disse è aghjunse: "Vogliu dà a bona nova chì ùn ci hè micca una mancanza di fondi nantu à u trenu d'alta veloce cù l'istruzzioni di u nostru presidente... I travaglii cuntinueghjanu assai rapidamente. Spergu chì, cù l'istruzzioni di u nostru presidente, sta linea diventerà operativa in a Festa di Ramadan 2020. Credu ancu chì. Sò andatu è l'aghju osservatu mè stessu, aghju viaghjatu sta strada cumpletamente. U travagliu cuntinueghja assai rapidamente, chì ci rende fieri ". disse.

Per u video di l'entrevista cliccate nantu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*