Ankara Avanzate in u Trasportu

Ankara hè in una era di trasportu
Ankara hè in una era di trasportu

Ankara Avanzate in u Trasportu; In u "Atelier di Trasportu Ankara" ospitatu da a Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, sò state discusse e future pulitiche di trasportu di a Capitale.

L'attellu, in u quali u sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, hà datu i discorsi di apertura è di chiusura, hà riunitu scientisti è rapprisentanti di ONG di parechje pruvince di Turchia.

A participazione intensiva di l'ONG è di e Camere Prufessiunali à i scientisti hè stata realizata in l'attellu, induve l'applicazioni di a cità intelligente è e pruposte di suluzione per allevà u trasportu urbanu sò state spiegate.

SOLUZIONI REALISTE IN TRASPORTU

Dichjarà chì l'idee realistiche ùn sò micca state prodotte finu à avà per risolve u prublema di trasportu in a capitale, u sindaco Yavaş hà dettu: "Se ognunu prova à travaglià producendu suluzioni miraculi in u so modu, finiremu di novu in una strada morta. Dunque, hè necessariu di pruduce suluzioni realistichi ".

Esprimendu a so satisfaczione per a conduzione efficiente di l'attellu, induve i temi di Politica è Visione di Trasportu Pùblicu, Politiche di Trasportu Sostenibile è Sistemi di Trasportu Intelligenti sò stati discututi, u presidente Yavaş hà dettu chì farà innovazioni in a rete di trasportu cù sistemi intelligenti.

SUGGERIMENTO DI U PRESIDENTE YAVAŞ "ACCESSAME ANCHE UN VALIDATORE A DOLMUŞ"

Enfatizendu l'impurtanza di i validatori installati nantu à l'autobus EGO è l'autobus publichi privati ​​​​Mavi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà sottolineatu chì aspettanu u sustegnu di u guvernu per pudè installà stu sistema in altri veiculi di trasportu.

Dichjarà chì crede chì u guvernu sustenerà a ghjente di Ankara in questioni chì sò boni, u sindaco Yavaş hà dettu: "Vulemu passà ancu à l'applicazione validatore in minibus. Questu hè qualcosa chì serà per u bè di a ghjente di Ankara, è aspittemu u sustegnu di u guvernu in questu sensu ", disse.

SMART CITY : CAPITALE

In l'attellu, u Prof. Dr. Mentre Eda Babalık hà fattu una presentazione nantu à "Panoramica di e Politiche di Trasportu", u Prof. Dr. "Politica di trasportu publicu è visione" moderata da Tarık Şengül, Prof. Dr. Sottu a moderazione di Ruşen Keleş, sò state tenute sessioni "Politiche di Trasportu Sostenibile" è "Sistemi di Trasportu Intelligenti".

In l'attellu induve parechji esempi da Londra à Seoul sò stati spiegati; Bicycle Sharing Systems Integrazione di u trasportu publicu, i Boulevards è Strade Pedestrian, Boulevards di trasportu publicu, i temi Game Streets sò stati scambiati.

PARK GO FROM EGO PROJECT

In l'attellu induve i futuri prughjetti di trasportu di a Direzzione Generale EGO è i suggerimenti di suluzione sò stati ancu discututi;

- ottimisazione,

- Pianu Maestro di trasportu sustenibile,

- Autobus elettricu,

-Parcu Cuntinuà,

- Restrizzione di u trafficu di i veiculi,

-Bicicletta è Micro Mobilità

I temi sò stati trattati da esperti.

Indittendu l'impurtanza di riformulazione di a visione di u trasportu publicu in Ankara, u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş hà fattu e valutazioni seguenti:

"Preferimu riunite cù l'urganisazioni non governamentali, e camere, i rapprisentanti di u distrittu è l'accademici per pianificà a cità chì campemu inseme cù e persone. Avemu pensatu à cuntinuà cù prughjetti chì a ghjente di Ankara dice chì hè OK. Implementeremu prughjetti chì sò essenziali è renderanu a vita di i residenti di Ankara più faciule ".

Dichjarà chì grazia à i workshop, anu avutu l'uccasione di sente l'idee di tutti i stakeholder, u Prof. Dr. Tarık Şengül hà spressu e so opinioni cù e seguenti parolle:

"I migliori esperti di Turchia eranu quì. Invece di suluzioni caru, e pulitiche di trasportu chì sò sensittivi à e persone, sensibili à l'ambiente, ma ancu cù l'usu di e risorse currettamente sò stati discututi. Una Capitale si merita à u mo parè.

Tra i participanti Prof. Dr. Haluk Gerçek hà dettu: "Hè necessariu di felicità a Municipalità Metropolitana di Ankara. Avemu ascoltatu suggerimenti assai utili ", hà dettu u Prof. Dr. Nihan Sönmez hà dettu: "A capitale Ankara hè in ritardo in certi prublemi in quantu à u trasportu publicu. Pensu chì hè un prublema di risorse è tempu. Se questi sò cumpleti è un tali scambiu d'idee hè fattu, pensu chì a suluzione hè vicinu ".

Dichjarà chì u workshop hè successu, u membru di a Facultà METU Osman Balaban hà fattu e seguenti determinazioni:

"Ankara hà abusatu di u prublema di trasportu per l'ultimi 20-25 anni. Hè una di e cità in Turchia cù u peghju trasportu. Hè una cità induve ognunu si mette nantu à una vittura privata è i sistemi di trasportu publicu ùn ponu micca esse usatu assai efficace. U modu per salvà u futuru di Ankara hè per via di a suluzione di prublemi di trasportu ".

I prughjetti di suluzione è i prughjetti espressi da e parti à l'Attellu di Trasportu saranu raportati da a Direzzione Generale di l'EGO è presentati à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*