Quandu seranu i primi set YHT pruduciuti da Siemens in Turchia?

U primu di i set YHT pruduciutu da Siemens partirà per Turchia in Novembre.
U primu di i set YHT pruduciutu da Siemens partirà per Turchia in Novembre.

Quandu seranu i primi set YHT pruduciuti da Siemens in Turchia ?; U Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Kamuran Yazıcı, hà dichjaratu chì i treni d'alta velocità, chì anu ricevutu u primu, serviranu in sezioni da ferraghju 2020, dopu a prova di guida, è hà dettu: "Cusì, u numeru di viaghji YHT ogni ghjornu serà. aumenterà da 44 à 76, è u numaru di passageri trasportati cresce in 2020. Avemu u scopu di aumentà à 10 milioni 200 mila è 2021 milioni in 14. disse.

Yazıcı hà dichjaratu chì u primu di i 13 set YHT urdinati à Siemens à a cerimonia di consegna tenuta u 2019 di nuvembre di u 12, partirà per a Turchia u 22 di nuvembre, dopu chì hè pronta per a spedizione, è chì u trenu viaghja per circa 1 settimana. Via Austria, Ungheria, Rumania, Bulgaria, hà nutatu chì hè previstu di ghjunghje à Ankara dopu.

Kamuran Yazıcı hà dichjaratu chì l'operazione YHT, chì hà iniziatu cù a messa in funzione di a linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Eskişehir in 2009, hà continuatu cù e linee Ankara-Konya in 2011, Eskişehir-Konya in 2013, è Eskişehir-Istanbul è Konya-Istanbul. linee in 2014.

Dichjarà chì più di 52 milioni di passageri sò stati ospitati in YHT finu à a data è u tassu di satisfaczione di i passageri hà righjuntu u 98 per centu, Yazıcı hà dettu: "A gestione di u trenu d'alta velocità, chì hà sempre una capacità totale di passageri di 213 à 22 mila in un annu. tutale di 25 chilometri di rete YHT, cù 19 set YHT. disse.

Yazıcı hà dettu chì a necessità di set YHT aumenterà gradualmente cù a messa in funzione di e linee ferroviarie à alta velocità, chì sò in custruzzione, in particulare in Ankara-Sivas è Ankara-İzmir, in 5 anni è hà dettu: "Cù u set ottenutu da A cumpagnia Siemens è u primu di quale avemu ricevutu oghje, serà pussibule aumentà u nostru numeru di viaghji ". usatu a frasa.

Dichjarà chì u trenu d'alta velocità, chì hè statu ricevutu, serà messu in serviziu in sezioni da ferraghju 2020, dopu à i test drive, Yazıcı hà dettu: "Cusì, u numeru di servizii YHT ogni ghjornu aumenterà da 44 à 76, u numaru di passageri trasportati à 2020 milioni 10 mila in 200 è 2021. Avemu u scopu di aumentà à 14 milioni ". disse.

"Ùn vi deluderemu micca a vostra fiducia"

Albrecht Neumann, presidente di Siemens Rail Systems World, hà ancu dichjaratu chì l'operazione YHT deve esse fatta aderendu à certe regule.

Nutendu chì i YHT aiutanu à u sviluppu ecunomicu di i paesi cunnettendu e cità, Neumann hà dettu: "I treni d'alta velocità furniti da TCDD Taşımacılık AŞ daranu à i passageri u più altu livellu di cunfortu". disse.

Neumann hà enfatizatu l'impurtanza di a produzzione di 12 set YHT dati da TCDD Taşımacılık AŞ per Siemens è hà dettu chì i treni in quistione eranu eccellenti in termini di prestazioni.

Dichjarà chì i YHT ponu accelerà finu à 300 chilometri per ora, Neumann hà dichjaratu chì dopu a prova di i veiculi hè finita, seranu nantu à a strada per andà in Turchia.

Dichjarà chì YHT stabilisce ordini dati da Turchia sò un'indicazione di a so fiducia, Neumann hà dettu: "Vi prumettimu, ùn falleremu micca a vostra fiducia. Vulemu sempre esse u vostru cumpagnu in stu prucessu di produzzione. Saremu per voi ogni volta chì avete bisognu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*