Camere di cura di i zitelli Aperte in e stazioni di metro di Ankara

Stanze di cura di i zitelli aperti in stazioni di metro di Ankara
Stanze di cura di i zitelli aperti in stazioni di metro di Ankara

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì rializeghja travaglii orientati à l'omu, tenendu in contu e dumande è i desideri di i citadini di a capitale, cuntinueghja i so servizii chì facenu più faciule a vita di e mamme.

"Camere di Cura è Allattamentu di i zitelli" sò state aperte in stazioni di metro Kızılay, Keçiören, Sincan è Batıkent per ordine di u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş.

UNA FINE DI A RICERCA DI UN LOCU PER E MAMMI

L'appiecazione, chì furnisce una grande cunvenzione à e mamme chì anu difficultà à truvà un locu per cambià i pannolini di i so figlioli o allatta, hà ricevutu piena marca da i citadini di a Capitale.

E camere per a cura di i zitelli è l'allattamentu aperte da a Municipalità Metropolitana per e mamme per piglià a cura di i so zitelli in tempi speciali è d'emergenza attiranu una grande attenzione da e mamme è ancu da e nanne.

CAMERE DI CURA DI BEBÉ APERTE Trà 06.00-01.00

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì ùn hà micca lasciatu senza risposta a dumanda di una stanza speciale induve e mamme ponu passà u tempu cù i so figlioli in u metro, chì a so capacità di passageru ogni ghjornu righjunghji 450 mila persone, hà ancu datu l'ordine di aumentà stu numeru.

Camere di Cura è Allattamentu di i zitelli, chì sò state aperte in stazioni di metro Kızılay, Keçiören, Sincan è Batıkent in a prima tappa, sò state offerte à e mamme trà 06.00:01.00 è XNUMX:XNUMX.

E Camere di Cura è Allattamentu di i zitelli, chì sò assai apprezzate sia da e mamme di Başkent sia da e mamme chì venenu à Başkent cum'è invitati, chì utilizanu u metro durante i so viaghji, anu ancu u cunfortu di risponde à parechje esigenze, da asciugamani à sedie. da i tavule per i zitelli à i latti di basura.

MAMMI E GRAND GRANTS SONT SATISFATTI

E mamme è e nanne, chì anu ringraziatu u presidente Yavaş è quelli chì anu cuntribuitu, anu spartutu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

-Nermin Önder (54): "Hè statu assai bellu. Aghju 2 nipoti. Avemu cuminciatu à aduprà sti stanze quandu i zitelli avianu bisognu mentre andendu in un locu in metro. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ".

-Hatice Kılıç (23): "Hè stata una grande comodità in l'allattamentu è u cambiamentu di i pannolini di u zitellu. Vulemu chì sia in tutti i metro. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana ".

-Yaşa Peşmen (40): "Hè una applicazione assai bona per e mamme cù i zitelli. U zitellu di colpu si fa fami, si brutta, ùn hè micca chjaru ciò chì farà quandu. Hè stata una applicazione assai utile per questu. Vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Mansur Yavaş ".

-Semiha Doğru (43): "E mamma anu assai prublemi cù l'allattamentu. Hè una applicazione assai bella. Grazie à a Municipalità Metropolitana ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*