Iron Silk Road passerà per l'Iran!

a strada di a seta di ferru passerà per l'Iran
a strada di a seta di ferru passerà per l'Iran

Iron Silk Road passerà per l'Iran !; Hè implicatu in u Prughjettu One Belt One Road di a Cina cù e ferrovie iraniane. Parlendu à u Canale Naziunale, u Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione, Mohammed Islami, hà annunziatu chì u Prughjettu One Belt One Road hà da cumincià à operare in u corridore sud.

L'Iran hè implicatu in u prughjettu One Belt One Road cù e so ferrovie.

Canale naziunaleParlendu à , u Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione, Mohammad Islami, hà annunziatu chì prestu cumincianu à operare in u corridore miridiunali di u Prughjettu One Belt One Road.

U Ministru di i Trasporti di l'Iran hà dichjaratu chì u corridore miridiunali si estende da a Cina à u Kazakistan è dopu à u Turkmenistan, è passa per a Porta di u cunfini di Sarakhes à l'Iran è si estende da quì à Turchia è u cuntinente europeu.

U Ministru Islami hà dettu: "I paesi nantu à a Strada di a Seta di Ferru anu righjuntu un accordu in Ankara trè settimane fà per implementà e dogane è tariffi cumuni per e cinque ferrovie. Stu passu hè un passu impurtante chì aumenterà u trasportu nantu à a Strada di a Seta di Ferru è rende a strada utile ".

Ancu l'Iran hè fora di u corridore nordu chì si stende da a Cina à a Turchia è l'Europa, cù l'accordu ghjuntu, hè nantu à a strada di a Ruta di a Seta di Ferru cù u so corridore miridiunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*