TCDD Tasimacilik hà firmatu un Protocolu per u Trasportu nantu à a Ruta Trans-Caspiana

tcdd transport hà firmatu un protokollu per i trasporti nantu à a strada trans Caspian
tcdd transport hà firmatu un protokollu per i trasporti nantu à a strada trans Caspian

TCDD Tasimacilik hà firmatu un Protocolu per u Trasportu nantu à a Ruta Trans-Caspian; Un protokollu internaziunale hè statu firmatu per assicurà l'efficienza è l'efficacezza di u "Progettu One Belt One Road" durante a ceremonia di spedizioni di China Railway Express, u primu trenu di merci, chì partirà da a Cina è aduprà Marmaray per viaghjà in Europa da Ankara. Stazione.

"Cù a Strada di a Seta di Ferru, hè stata stabilita una catena chì rinfurzà a fertilità, l'amicizia è a cooperazione da u Far East à l'Europa, u Mediu Oriente, a Russia à u Mediterraniu"

Furnendu infurmazioni nantu à u protocolu, u direttore generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, hà dettu: "Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè stata messa in opera u 30 d'ottobre 2017 cù a cooperazione di Turchia, Georgia è Azerbaijan, è "One Belt". One Road Project ", chì hè statu iniziatu cù l'iniziativi di a Cina, à quale hè integrata. - U corridore ferroviariu di u clima più curtu, sicuru, ecunomicu è favurevule hè statu stabilitu trà i cuntinenti europei. I successi ottenuti in pocu tempu in BTK è u Corridor Mediu, induve celebremu u so terzu anniversariu questu annu, creanu un grande orgogliu è eccitazione per tutti noi, è ancu per tutti i paesi di a regione. Cù stu corridore ferroviariu, chjamatu ancu a Strada di a Seta di Ferru, hè stata stabilita una catena in quale l'abbundanza, l'amicizia è a cuuperazione seranu rinfurzate in un vastu hinterland chì si stende da u Far East à l'Europa, u Mediu Oriente, a Russia à u Mediterraniu. L'esempiu più cuncretu di questu hè u primu trenu di transitu chì avemu dettu addiu oghje è questi protokolli chì rinforzanu a nostra cooperazione ".

"Unu di i successi più impurtanti di a Linea BTK hè a creazione di un novu corridor ferroviariu Nord-Sud trà Turchia è Russia".

Dichjarà chì facenu un grande sforzu per l'usu efficace è efficiente di BTK è di u Corridor Mediu in cooperazione cù i paesi di a regione, cù u sustegnu di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Yazıcı hà dettu: "Una di e rializazioni più impurtanti. di a Linea BTK hè a creazione di un novu corridor ferroviariu Nord-Sud trà Turchia è Russia. Inoltre, un accordu di l'agenzia di container hè statu firmatu trà a nostra urganizazione è Kazakhstan KTZ Express per utilizà i cuntenituri chì venenu in Turchia per spedizioni d'esportazione. disse.

Ricordendu chì sò membri permanenti di u Corridor Trans-Caspianu cum'è TCDD Tasimacilik, Direttore Generale Yazıcı, Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu Regionale di Shaanxi Heping Hu, Vice Ministru di l'Ecunumia di Azerbaijan Niyazi Safarov, TCDD General Manager Ali İhsan Uygun è Ellu disse chì dui protokolli impurtanti sò stati firmati sottu a tistimunianza di Fatih Erdogan, presidente di u Cunsigliu di l'Eurasia Pacificu.

Direttore Generale Yazıcı TCDD Transportation, Pacific Eurasia Lojistik Dış Ticaret A.Ş. è Xi'an Intercontinental Bridge International Logistics Limited Company, cù u protokollu firmatu cum'è un trio, e cumpagnie uniscenu e forze, inseme per operare un trenu di bloccu di containeru nantu à a pista chì partenu da u portu di Xi'an di Cina à Turchia attraversu u Mar Caspiu è passendu per Turchia. "Vulanu travaglià", disse.

U secondu protocolu firmatu da TCDD Transportation ADY Container, Terminali di Logistica Ferroviaria Georgiana, KTZ Express, Eurasia Pacificu, Parcu di Cummerciu Internaziunale è Logisticu di Xi'an, Xi'an Intercontinental Bridge International Logistics Limited cunnetta u cummerciu è l'industria di i paesi nantu à u Trans. -Caspian route, Ellu hà dichjaratu chì l'amministrazioni ferroviarie anu u scopu di creà un trafficu di treni efficiente è di alta qualità assicurendu u funziunamentu mutuale di i vagoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*