Trabzon 4th International Silk Road Summit Businessmen hà iniziatu

U Summit Internaziunale di l'Imprese di a Strada di a Seta di Trabzon hà iniziatu
U Summit Internaziunale di l'Imprese di a Strada di a Seta di Trabzon hà iniziatu

Tenuta in Trabzon "4. "Summit International Silk Road Businessmen" hà iniziatu cù 23 participanti da 700 paesi, in particulare u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Berat Albayrak è u guvernatore İsmail Ustaoğlu.

U primu ghjornu di u summit includeva u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Berat Albayrak, u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Murat Zorluoğlu, l'ambasciadore di a Republica Populare Chine Deng Li, u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi İsmail Gülle, presidente. di u Cunsigliu di a Càmera di Cummerciu è Industria di Trabzon Suat Hacısalihoğlu è parechji altri invitati.

Parlendu à u summit, induve si sò tenuti riunioni bilaterali d'affari trà l'imprese lucali è stranieri è i putenziali d'investimentu è di cummerciu di Trabzon è di a regione sò stati presentati, u Ministru Albayrak, Ministru di u Tesoru è di e Finanze, hà dettu chì l'economia turca hè in crescita malgradu l'ecunumia è a regione. attacchi di scambiu.

In riferimentu à l'impurtanza di a Strada di a Seta storica in u so discorsu, u Ministru Albayrak hà dettu chì u Prughjettu di a Strada di Belt, chì hè statu iniziatu da a Cina per "rivitalizza a Strada di a Seta storica è custruisce un ponte cummerciale da u Pacificu à l'Atlanticu". Purtate un novu soffiu in Turchia cù u so voluminu di 8 trilioni di dollari è u novu soffiu chì purterà in u cummerciu. Ellu hà dichjaratu chì offre grandi opportunità ecunomiche à . Albayrak hà dettu: "Stu ecosistema in u scopu di a nova strada di a seta muderna, in altre parolle u prughjettu di a Cintura è a Strada iniziata da a Cina, ùn solu ùn hà micca un cuntribuitu significativu à l'ecunumia di tutti i paesi asiatichi, ma hà ancu un significatu assai impurtante per tuttu stu ecosistema, in particulare Cina è Turchia. Per quessa, stu summit, chì hè stata tenuta per a 4a volta di questu annu è hè stata urganizata cù u scopu di rializà stu voluminu cummerciale, sti mercati è questi opportunità, u sviluppu di u cummerciu è l'investimenti trà i paesi di u bacinu di u Mar Neru è di u Caspiu, è creanu novi cullaburazioni in u mondu di l'affari in a regione, hè di grande impurtanza. "Avemu datu", disse.

Dichjarà chì a Turchia hà righjuntu i figuri di crescita chì desiderava, Albayrak hà cuntinuatu cusì: "Cumu ghjunghjemu a normalizazione in i mercati finanziarii, entremu in un novu periodu in quale e decisioni di cunsumu è d'investimentu, chì sò state postponate, cumincianu avà à accelerà. I dati preliminari mostranu digià questu. Hopefully, i figuri per questa ricuperazione è equilibriu sentitu, in particulare in u terzu trimestre di questu annu, seranu annunziati in un futuru vicinu. Entremu in un periodu induve questu momentum diventa più forte è più veloce in l'ultimu trimestre. "Cù i passi rassicuranti chì avemu fattu è l'impattu di e misure per sustene l'attività ecunomica, lasceremu 2019 cù una crescita pusitiva cù un rendimentu al di là di e previsioni di parechje istituzioni".

Dichjarà chì continuanu à sustene l'investimenti in a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni, u Ministru Albayrak hà cunclusu e so parolle cum'è seguente: "Vedemu chjaramente chì tutta questa atmosfera pusitiva stimola gradualmente l'investimenti. Sicondu l'ultimi dati TOBB, ci hè un aumentu di 2019 per centu in u numeru di cumpagnie stabilite in uttrovi 8,5 paragunatu à settembre, u mese precedente, è un aumentu di 18 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Quandu guardemu l'influssi SSI è l'impieghi, in particulare in settembre è uttrovi, vedemu forti signali di ricuperazione. Ci sò più di 400 mila entrate SSI in settembre. Uttrovi cuntinueghja pusitivu. Questu serà ancu vistu in u latu di l'impieghi in nuvembre è dicembre. Tutti questi dati pusitivi mostranu chì a Turchia ghjunghjerà facilmente u so potenziale di crescita per u 2020. Continueremu à sustene l'investimenti in a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni. Cum'è Turchia, faremu passi fermi in avanti versu l'ugettivi è cambià l'ideali chì avemu stabilitu in i novi prugrammi di ecunumia ".

U PRESIDENTE ZORLUOĞLU TENIA REUNIONI BILATERALI CU A DELEGAZIONE PAKISTANA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà tenutu riunioni bilaterali cù a delegazione pakistanese in u scopu di u 4th Silk Road International Businessmen Summit. Zorluoğlu, chì hà scontru cù u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Islamabad Muhammed Ahmed è a so delegazione, hà enfatizatu l'impurtanza di a storica Strada di Seta. Dichjarà chì a Turchia è u Pakistan sò dui paesi amiche è fraterni, Zorluoğlu hà dichjaratu chì a so capacità cummerciale deve esse più aumentata. U presidente di a Camera di Cummerciu di u Pakistan Ahmed hà dichjaratu ch'elli eranu in un summit assai impurtante in Trabzon. Ahmed hà dichjaratu ch'elli vulianu sviluppà più e relazioni cummerciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*