TSIAD Agenda Trabzon Railway

ferrovia tsiadda gundem trabzon
ferrovia tsiadda gundem trabzon

Agenda à TSIAD Trabzon Railway; Mustafa Yaylalı, membru di a Plataforma Ferroviaria di Trabzon Erzincan, membru di Ortahisar è di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, hà assistitu à a riunione settimanale di u cunsigliu di l'Associazione di l'Industriali è di l'Imprese di Trabzon.

U presidente di TSIAD, Sırrı Eren, hà dettu: "Unu di i duveri di l'urganisazioni non governamentali hè di creà l'opinione publica nantu à i prublemi riguardanti a cità è di cuntribuisce à a visione di a cità. Oghje, avemu urganizatu sta riunione per scambià opinioni nantu à u prughjettu di a ferrovia, chì cunsideremu assai impurtante per l'avvene di a nostra cità, è pè ottene infurmazioni nantu à i dettagli di u prublema è u puntu chì avemu ghjuntu da Mr.

Vogliu ringrazià u presidente di u mandatu precedente di a Càmera di Ingegneri Civili, u Signore Yaylalı, per a so participazione à a nostra riunione di u cunsigliu. Investment Island, South Ring Road, è a ferrovia sò i prughjetti chì avemu bisognu di scambià idee constantemente per disegnà a visione futura di a nostra cità. In novu, per a nostra cità, sughjetti cum'è u turismu, u sistema di ferrovia ligera, u pianu di trasportu sò i sugetti chì deve esse operatu da una mente cumuna è serà assai benefiziu per pensà inseme. Cum'è TSIAD, continueremu e riunioni induve i nostri membri seranu familiarizati cù i prublemi di Trabzon. In questu modu, tutti cuntribuiscenu à a suluzione di prublemi nantu à diverse piattaforme ".

Mustafa Yaylalı, un membru di a Plataforma Ferroviaria, hà fattu una presentazione nantu à a ferrovia Trabzon-Erzincan à u cunsigliu di amministrazione di TSIAD, dicendu chì per a prima volta un trenu di merci partì da a Cina è si n'andò à Praga cù Marmaray, "U mondu hè cambiatu. E rotte sò ricunfigurate in u cummerciu mundiale. Oghje, a Cina hè avà pianificatu per ghjunghje in i paesi baltici.

In questu pianu, Trabzon è Kherson si distinguenu cum'è porti assai impurtanti. Hè chjaru chì u portu cù a distanza più corta à u Mari Neru, chì includerà a linea di treni principale chì passa per Erzincan Erbaş, hè u portu di Trabzon cù 230 km. Un tali dinamismu ùn solu rinvivisce u portu di Trabzon, ma ancu creà una fonte per novi linee è piani cù Russia. Hè necessariu di guardà l'avvenimentu attraversu u trasportu di merchenzie. A ferrovia di Samsun Sarp hè cunsiderata cum'è u trasportu di passageri è u trenu d'alta velocità, in ogni modu, a nostra priorità deve esse di cunnette cù u mercatu mundiale chì passendu da noi via merci, micca passageri. Cù a ferrovia, Trabzon pò diventà un centru di novu. Avemu da cunnette à Erzincan è cusì cunnetta cù a linea cummerciale più grande di u mondu è cusì direttamente à u mondu.

Questa linea serà supportata da Diyarbakır è i prudutti GAP puderanu ghjunghje à i mercati di u nordu. A Ferrovia di Erzincan hè in una pusizioni impurtante chì culliga tutti l'assi. E nostre cità devenu esse pianificate secondu sta linea è u so voluminu di u cummerciu, è e cunnessione cù i porti sittintriunali di u Mari Neru deve esse stabilitu per mezu di sta grande linea cummerciale. Arsin Investment Island, chì serà una zona industriale high-tech, deve esse discutitu da stabilisce una relazione cù a dimensione di trasferimentu di a produzzione quì à u mondu è a linea chì avemu mintuatu. Quandu stabilimu sta visione, e pruvince vicine prufittàranu ancu di sta situazione, è a ferrovia di Rize, Hopa è Batum serà furmata più economicamente ". disse.

U presidente di TSİAD, Sırrı Eren, hà ringraziatu Mustafa Yaylalı, membru di a piattaforma Trabzon - Erzincan Railway, per a so presentazione dettagliata. A riunione hè finita dopu a sessione di dumande è risposte. – 61 ore

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*