Premiu Internaziunale per i Prughjetti Giganti di Turchia

Premiu internaziunale à i prughjetti giganti di Turchia
Premiu internaziunale à i prughjetti giganti di Turchia

I premii internaziunali cuntinueghjanu à vene à i prughjetti giganti di Turchia. Yüksel Proje, chì era finalista in l'AEC Excellence Awards 2019, unu di i premii più prestigiosi in u mondu, cù i so servizii di cuncepimentu di u sistema ferroviariu in Istanbul è i prughjetti di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe, hà vintu u grand premiu in i dui prughjetti implementati. utilizendu Building Information Modeling (BIM).

Ci era un primu per Türkiye in a cumpetizione. A cerimonia di premiazione di a cumpetizione, in quale una sucietà turca hè diventata campione cù 2 prughjetti da Turchia per a prima volta, avarà da esse in l'avvenimentu di l'Università Autodesk in America u 19 di nuvembre, è in u futuru di u Cumitatu di l'Industria di a Custruzzione per esse. tenuta in Istanbul u 3 dicembre. L'AEC Excellence Awards, tenuti per l'ottava volta quist'annu è induve cumpetenu prughjetti implementati cù u software Autodesk da u mondu sanu, sò definiti cum'è l'Oscar di u settore.

U SUCCESS GLOBAL HÈ SUT OTTENU

In u Prughjettu di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe, chì hà una lunghezza di 13 km è 11 stazioni, i travaglii di custruzzione chì sò realizati da u partenariatu Gülermak, Nurol, Makyol, i travaglii di cuncepimentu è di custruzzione necessitanu una alta sperienza ingegneria postu chì e stazioni. sò situati in zone assai densamente populate di a cità. E soluzioni BIM (Building Information Modeling) sò state aduprate in modu efficace per superà queste sfide. In quantu à u sughjettu, Autodesk Turkey Country Leader Murat Tüzüm hà dettu: "Videmu l'adjudicazione simultanea di 2 prughjetti da Turchia trà millaie di prughjetti realizati in u mondu cum'è una cunferma di u livellu avanzatu chì l'imprese turche anu righjuntu in i prughjetti di custruzzione è infrastruttura. , è li attachemu una grande impurtanza. A capacità di travaglià in armunia cù BIM (Building Information Modelling), chì hè diventatu unu di i prerequisiti per participà à prughjetti naziunali è internaziunali, aiuta à ottene a più alta efficienza in a fase di implementazione, grazia à l'arnesi di pianificazione è di cullaburazione ghjusta. "Vulemu ringrazià tutti l'attori di u prugettu chì anu cuntribuitu à u successu", disse. Cihan Kayhan, u coordinatore di R&D è Elettromeccanica di Yüksel Proje, hà dettu: "Doppu stu successu, avemu 60 impiegati, 1.400 per centu di i quali sò architetti è ingegneri, è 41 anni di sperienza in ingegneria. Cum'è a prima cumpagnia in u settore per riceve u titulu di R&D Center; Sostenendu sta cunniscenza cù u sviluppu di a tecnulugia è di suluzioni innovatori, realicemu travaglii chì pudemu esse fieri in l'arena internaziunale. Premià e nostre soluzioni di ingegneria di altu livellu in questu modu hè a più grande fonte di motivazione per noi in a produzzione di novi prughjetti ". - Mane

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*