U guvernatore Ayhan hà visitatu u situ di treni d'alta velocità di Sivas Ankara

U guvernatore Ayhan Sivas hà visitatu u situ di treni à alta velocità di Ankara
U guvernatore Ayhan Sivas hà visitatu u situ di treni à alta velocità di Ankara

U guvernatore Ayhan hà visitatu Sivas Ankara High Speed ​​​​Train Site; U guvernatore di Sivas, Salih Ayhan, è rapprisentanti di l'istituzioni pertinenti anu visitatu u distrittu di Yıldızeli in u scopu di i cuntatti di u distrittu per esaminà l'opere in corso è previste in tutta Sivas è per furnisce i servizii publichi à u benefiziu di i citadini in u megliu modu pussibule.

In u scopu di i prugrammi Yıldızeli, u guvernatore Salih Ayhan, u presidente di a Cummissione di Difesa Naziunale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, u deputatu Sivas İsmet Yılmaz è Mehmet Habib Soluk, è u sindaco di Sivas Hilmi Bilgin hà fattu una visita di condoleanza à a famiglia Akar.

In seguitu, u guvernatore Ayhan, chì hà visitatu u guvernatore distrettu di Yıldızeli Furkan Atalık in u so uffiziu, hà desideratu u guvernatore di u distrittu Atalık bona furtuna per a so nova missione. U guvernatore Ayhan hà desideratu successu à u guvernatore di u distrittu Atalık, dicendu chì Yıldızeli hà un putenziale di sviluppu cù u so capitale umanu.

In seguitu, u guvernatore Ayhan, chì hà ancu visitatu a casa di u babbu in u distrittu Yıldızeli di a gendarmeria privata Kadir Ateşoğlu, chì hè statu martirizatu per via di u cunflittu cù i terroristi in u distrittu Hasankeyf di a pruvincia di Batman in u 1991, hà prisentatu a bandiera turca à a famiglia di u nostru martire, augurendu li una vita sana è pacifica.

U guvernatore Salih Ayhan, chì hè andatu à Atatürk Secondary School in u distrittu di Yıldızeli cum'è parte di a so visita à l'istituzioni educative, hà visitatu e aule è scontru cù i studienti. U nostru guvernatore Ayhan, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à u statutu educativu di a scola, hà ancu parlatu cù l'educatori. sohbet ascolta e so richieste è suggerimenti.

U guvernatore Ayhan, chì hà passatu a Zeki - Seyfi Şahin Secondary School in u paese di Kavak, hà scontru cù i prufessori è i studienti. U guvernatore Ayhan, chì hà visitatu e classi 8A è 8B, hà dettu: "Prepararvi per u futuru hè u nostru duvere più impurtante. Credu chì tutti averemu successu ancu ". disse.

Rispondendu à l'invitu di i residenti di u paese di Kavak in u scopu di i prugrammi di u distrittu Yıldızeli, u guvernatore Salih Ayhan hà avutu una conversazione cù a ghjente di u paese per un pezzu. U guvernatore Ayhan hà ascoltatu i prublemi è e dumande di i paisani.

Infine, u guvernatore Ayhan, chì hà visitatu u situ di custruzzione di Yıldızeli Yavu nantu à a linea di Trenu Sivas Ankara High Speed ​​​​​​, induve i travaglii cuntinueghjanu in una manera febbrile, hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da a cumpagnia di l'imprenditori B. Ergünler AŞ.

Prughjettu di Ferrovia d'Alta Velocità di Ankara Sivas

Cuntinueghja a custruzzione di Ankara-Sivas YHT, chì hè unu di l'assi impurtanti di u corridore ferroviariu chì unisce l'Asia Minore è i Paesi Asiatici nantu à a strada di a Strada di a Seta. Hè destinatu à esse integratu cù u prughjettu ferroviariu Baku-Tbilisi-Kars inseme cù e linee di treni à alta velocità Sivas-Erzincan, Erzincan-Erzurum-Kars.

A ferrovia Ankara-Sivas esistente hè 603 km è u tempu di viaghju hè di 12 ore. Cù u prugettu, chì accurtà u tempu di viaghju trà e duie cità, hè u scopu di custruisce una nova ferrovia d'alta velocità cù doppia pista, elettrica, signale, adattata per una vitezza massima di 250 km / h. In questu modu, a linea serà accurtata da 198 km à 405 km è u tempu di viaghju serà ridutta da 12 ore à 2 ore.

Cù l'apertura di a linea ferroviaria Ankara-İzmir High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ nantu à a strada Ankara-Sivas, chì furnisce a cunnessione trà u livante è u punente di u nostru paese.

Linea Ferroviaria d'Alta Velocità Ankara Sivas
Linea Ferroviaria d'Alta Velocità Ankara Sivas

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*