U guvernatore Akbıyık hà investigatu u Centru di Ski Hakkari

U guvernatore Akbiyik hà fattu investigazioni in a stazione di sci Hakkari
U guvernatore Akbiyik hà fattu investigazioni in a stazione di sci Hakkari

U guvernatore Akbıyık Investigated Hakkari Ski Center; U guvernatore di Hakkari, İdris Akbıyık, hà esaminatu a seggiovia 2.500 è a nova zona di pista di 4 metri, chì hè stata cumpletata in u Ski Center à una altitudine di 3500 metri.

U guvernatore İdris Akbıyık hà visitatu u Ski Center, chì si trova à circa 12 chilometri da u centru di a cità. U guvernatore Akbıyık, chì hè statu accoltu da Reşit Güldal, Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport, hà fattu investigazioni nantu à a seggiovia quad è novi investimenti da fà quì, è hà ricevutu infurmazioni da e persone pertinenti.

U guvernatore Akbıyık, chì hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa in u centru di sci, hà dettu; "Creamu un lagu artificiale in a stazione di sci. Speremu, purteremu stu locu sia à u turismu invernale sia à u turismu d'estate. Avemu ancu un prughjettu di hotel quì. Avemu fattu l'offerta da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale. 150 letti. Spergu chì stu prughjettu serà finitu in 2 anni. A stazione di sci Hakkari serà un centru di sci impurtante per quelli chì venenu da l'Iraq è l'Iran, è ancu e pruvince circundanti ".

Esprimendu chì u centru di ski hà apertu un mesi prima di a stagione regulare è chjusu un mesi tardi, u nostru guvernatore, u Signore İdris Akbıyık; "Per quessa, hè una opportunità impurtante per l'amatori di sci è u turismu invernale. Quist'annu, i nostri amanti di u sci puderanu scià nantu à una pista più longa usendu una seggiovia più comoda. Speremu, aspettemu chì questu Hakkari hà da fà una cuntribuzione significativa à u so sviluppu, cù i nostri altri valori, cù u turismu di muntagna è u turismu di fede ". disse. Dopu, u guvernatore Akbıyık hà vulutu chì u persunale chì travaglia quì facilità in e so funzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*