U presidente Seçer hà fattu ispezioni in u portu di Mersin

U presidente Secer hà fattu investigazioni in u portu di Mersin
U presidente Secer hà fattu investigazioni in u portu di Mersin

U presidente Seçer hà realizatu una investigazione in u portu di Mersin; U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà visitatu l'area di Mersin Port è hà ricevutu infurmazioni da i funzionari di Mersin International Port Management (MIP).

U presidente Seçer hà scontru cù Johan Van Daele, General Manager di Mersin International Port Management (MIP) è senior executives di a cumpagnia. Durante a visita, Kerem Kavrar, MIP Trade Group Manager, hà fattu una presentazione nantu à u portu. Kavrar hà dichjaratu chì u Portu di Mersin hè un portu multifunzione, micca solu a manipulazione di cuntenituri, ma ancu ogni tipu di manipolazione di carichi eccettu i prudutti di petroliu. Dichjarà chì 4 navi sò ghjunti à u portu l'annu passatu, Kavrar hà dichjaratu chì u 257 per centu di a carica trattata in u portu di Mersin appartene à l'internu di Mersin.

Dopu à a presentazione, u direttore generale di MIP Johan Van Daele hà prisentatu una pittura à u sindaco metropolitanu di Mersin Vahap Seçer.

U prugramma d'infurmazione cuntinueghja cù un giru di l'area portu per mare è terra. U presidente Vahap Seçer hà ricevutu infurmazioni da i funzionari MIP nantu à e zone di espansione di u portu, i docks è e cunnessione stradale durante u viaghju.

Seçer: "Faremu un pianu megliu è più raziunale in questa regione"

U sindaco Seçer hà dichjaratu chì i piani di zonificazione fatti in u periodu precedente per i terreni situati in u nordu di u portu di Mersin è à l'entrata est di Mersin sò stati rifiutati da u Cunsigliu Municipale è hà dettu: "Faremu un pianu megliu è più raziunale in questu. regione. Questa hè l'entrata orientale di Mersin. L'entrate à e cità sò cum'è l'entrate à e case. Ùn hè micca appruvatu chì l'entrata di a cità sia cusì messy è disordinata. Avemu bisognu di riparà stu locu. Cum'è una cumuna, avemu ancu terri in questa regione. Ùn avemu ancu idea di cumu valutà. Di sicuru, valuteremu in una manera chì prutege l'interessu publicu ", disse.

"I camioni entreranu in u portu senza interferiscenu cù u trafficu urbanu"

Dichjarà chì i camioni chì entranu è abbandunonu u portu di Mersin disturbanu u trafficu urbanu, u sindaco Seçer hà dettu chì a municipalità metropolitana di Mersin, TCDD è MIP duveranu cooperà per risolve stu prublema chì dura dapoi anni. U sindaco Seçer hà dettu: "L'accumulazione di veiculi davanti à u portu crea sia a contaminazione visuale sia i prublemi di trafficu in quella zona, chì hè l'entrata di a cità. Stu prublema hè risolta allargendu a strada di cunnessione di l'autostrada direttamente in u portu. I veiculi entranu in u portu è scaricanu e so carichi senza caccià noi prublemi di trafficu. Inseme cù TCDD è MIP, avemu fattu i primi passi di una forte cooperazione di prughjettu per allargà a strada di cunnessione di l'autostrada à u portu. Avemu preparatu i piani di zoning per questu. Aspittemu i passi di TCDD ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*