L'Unione per i Diritti di i Trasporti è Ferroviari hà 10 anni

I trasporti è i diritti di i travagliadori ferroviari età sindacale
I trasporti è i diritti di i travagliadori ferroviari età sindacale

Abdullah Peker, presidente di l'Unione per i Diritti di l'Impiegati di i Trasporti è Ferroviari, hà fattu una dichjarazione di stampa à l'occasione di u 10th anniversariu di Udem Hak-Sen.

A dichjarazione fatta da u presidente di Udem Hak-Sen, Abdullah Peker, hè a seguente; "A nostra unione, chì opera in u ramu di serviziu di trasportu di a cunfederazione Haksen, di quale sò statu u presidente cun onore per dui mandati, hè stata creata in 2009, hè una urganizazione non governamentale chì sustene l'integrità indivisibile di u so paese è u so paese. unità è sulidarità di a sucetà, è sempre intervene direttamente in i prublemi di i so membri è di i so impiegati.

U Sindicatu di l'Impiegati di i Trasporti è Ferroviari ùn hè micca una di e strutture chì dicenu sì o no à tuttu per interessu, senza fà sforzi per agisce cù i partiti, senza fà spaziu per mantene l'uffiziu o utilizendu unionismu in questa direzzione, o tentativu di travagliu burocraticu tali. cum'è diventendu un membru di u parlamentu, cum'è aduttatu da a maiò parte di l'urganisazioni sindacali. À i funzionari, i travagliadori è u persunale di a cumpagnia privata chì ùn sò micca daretu à alcun partitu puliticu; Hè un sindicatu chì tratta tutti i partiti (eccettu i separatisti) à uguale distanza da tutte l'urganisazioni non governamentali, indipendentemente da lingua, razza, culore, genere, pensamentu puliticu, credenza filosofica, religione o setta.

Dapoi u ghjornu chì hè stata fundata, u nostru sindicatu difende sia l'attività sindacale sia i diritti sindacali, hà u scopu di migliurà l'ordine di travagliu di i funziunarii, cerca suluzioni à i prublemi in un sensu pusitivu, in u quadru di i diritti cuncessi da a Legge Sindacale n. 4688, à fiancu à i so membri, è ottene risultati imparziali per motivi legali, senza piglià ordini da alcuna istituzione pulitica o persona. , tene in contu solu e dumande, lagnanza, suggerimenti è desideri di i nostri Funzionari publichi chì travaglianu in Istituzioni è Organizzazioni Pùbliche.

Hè ovvi chì u sindicalismu in u nostru paese hè inclusu in u guadagnu finanziariu è in i calculi di u sediu puliticu. Cum'è ùn permetteremu mai chì u cuncettu di unione si alluntanassi da u so veru significatu, l'esistenza di u cuncettu di unione deve à l'esistenza di i funziunarii, grazia à i funziunarii.

Invece di cuncepisce i stili di vita è e preferenze di l'individui è di e società è di creà una cumunità uniforme di membri, cuntinuerà à rispettà e preferenze di l'individui è cunsiderà e differenze cum'è ricchezza, senza alcuna discriminazione.

U prughjettu di Udem Hak-Sen è i sforzi per circà i diritti sò evidenti. U megliu indicatore di questu hè l'istituzione di Himer, vale à dì u Centru di Monitoraghju di l'Inghjustizia, è a so porta à l'agenda i prublemi chì si sviluppanu com'è u risultatu di a pianificazione di a cità è furnisce suluzioni cum'è Prughjetti Light Rail System.

Abdullah PEKER
Presidente di l'Unione per i Diritti di l'Impiegati di i Trasporti è Ferroviari

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*