İZDENİZ stabilisce un record di trasportu di passageri

izdeniz hà battutu u record di trasportu di passageri
izdeniz hà battutu u record di trasportu di passageri

İZDENİZ stabilisce un record di trasportu di passageri; A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà a più ghjovana flotta di navi in ​​Turchia, hà righjuntu i più alti figuri in a so storia in u trasportu di passageri. In i primi 10 mesi di l'annu, u nùmeru di passageri trasportati aumentatu da 11,6 per centu cumparatu cù l'annu precedente; In uttrovi, per a prima volta, u "limite di 1,5 milioni di passageri per mese" hè statu superatu.

İZDENİZ, chì trasporta passageri in a Baia di İzmir, hà battutu u record di trasportu di passageri quist'annu. In i primi deci mesi di u 2018, u numeru di passageri trasportati in u Golfu hà aumentatu da 13 per centu da 413 milioni 11,6 mila à 14 milioni 971 mila questu annu. U numaru di passageri purtati in un mese hè statu ancu registratu cum'è a più alta figura in a storia di l'affari. In i battelli di u golfu, chì portanu una media di 1,5 milioni di passageri per mese, 1 milione 687 mila 967 passageri sò stati trasportati in uttrovi. U 29 d'ottobre, u ghjornu di a Republica, u record per a maiò parte di i passageri purtati in un ghjornu hè statu battutu cù 80 mila passageri.

Cinque navi seranu noleggiate per u 2020

İZDENİZ, affiliata à a Municipalità Metropolitana di İzmir, furnisce serviziu cù 15 navi di passageru di catamaranu. U mantenimentu di l'orologio è a riparazione di a piscina sò realizati ogni 426 mesi per i navi chì facenu 30 viaghji à ghjornu, sia mensili sia in tuttu l'annu. Per quessa, micca tutti i navi sò lanciati à u stessu tempu. In casu di avaria è di congestione, una nave hè tenuta in riserva per chì i passageri ùn soffrenu micca.

U direttore generale di İZDENİZ, Utku Arslan, hà dichjaratu chì anu bisognu di 17 navi per furnisce un serviziu rapidu, còmode è affidabile à a ghjente di İzmir è per rializà u pianu di viaghju attuale, è hà dettu: "Ùn hè micca pussibule aduprà tutte e navi in ​​u stessu tempu. tempu per via di docking, mantenimentu di l'orologio è guasti. Una nave ùn pò micca navigà 16000 ghjorni à l'annu, eccettu per u mantenimentu di 22 ore ogni quattru anni. In u 2020, 10 di i nostri navi seranu sottumessi à mantenimentu per 16000 ore per un mese, è cinque di i nostri navi saranu riparazioni di dock, chì durà 15 ghjorni. E persone chì ùn anu micca una bona cunniscenza di u sughjettu ingannanu u publicu riflettendu chì i navi chì vanu per mantenimentu sò "ùn sò micca usati".

Dichjarà chì anu noleratu cinque navi in ​​2019 per rializà u pianu di viaghju attuale, Arslan hà dichjaratu ch'elli noleranu ancu cinque navi in ​​2020. L'ufficiali di İZDENİZ attiranu l'attenzione à u fattu chì u numeru di navi charter era 2014 in 18, è questu numeru hè diminuitu à cinque in 15 cù a messa in piena cumissioni di a flotta composta da 2019 navi di passageri.

U prugramma di mantenimentu 2020 di e navi di passageri İZDENİZ.

izdeniz hà battutu u record di trasportu di passageri
izdeniz hà battutu u record di trasportu di passageri

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*