U protocolu "Taxi Amichevule Turisticu" firmatu in Kayseri

protocolu di taxi turisticu firmatu in kayseri
protocolu di taxi turisticu firmatu in kayseri

Protokollu "Taxi Amichevule Turisticu" Firmatu in Kayseri; In Kayseri, chì hà u scopu di diventà una cità turistica in tutti l'aspetti cù u travagliu realizatu sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, sò ancu furmati per i cummercianti. Erciyes A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana. Un prutucolu hè statu firmatu trà a Direzzione Pruvinciale di Cultura è Turismu è a Càmera di i Cunduttori per u prugramma « Taxi Amichevule à i Turisti ».

U prugramma "Tourist Friendly Taxi", chì serà lanciatu cù i cuntributi di Erciyes A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, a Direzzione Provinciale di Cultura è Turismu, Camera di i Conduttori è di l'Automobile di Kayseri, hè stata presentata à u publicu in Erciyes. . Facendu una dichjarazione annantu à u prugramma "Taxi Amichevule Turisticu", Erciyes A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Cahid Cıngı hà dettu chì Kayseri avanza rapidamente per diventà una cità turistica. Dichjarà chì i turisti venenu in a nostra cità micca solu da Turchia, ma da u mondu sanu, Cıngı hà dettu: "I turisti chì venenu in a nostra cità ùn anu micca solu ski in Erciyes, ma ancu falanu in u centru di a cità. Visitanu i beni storichi è culturali di Kayseri in u centru di a cità. Andanu à i centri commerciali. Si pò parlà di una attività turistica in cità. Dunque, u trasportu hè un prublema impurtante è u nostru publicu chì ci rapprisenta in u trasportu hè i nostri cunduttori di taxi. Perchè centinaie di millaie di persone venenu à Erciyes in taxi dopu à sbarcà in l'aeroportu o l'autostazione. Per quessa, hè assai impurtante per i nostri cunduttori di taxi per avè educazione è cunniscenza turistica nantu à a nostra cità. A preparazione di a nostra cità per u turisimu hè un duvere micca solu di i nostri alberghi o di l'imprese in Erciyes, di i ristoranti di a cità, ma ancu di tutti i strati suciali ".

"SARANTU I NOSTRI AMBASSADRI CULTURALI"

Parlendu à u protokollu, u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu, Şükrü Dursun, hà dichjaratu chì pensanu à cuntinuà a furmazione per dui ghjorni è hà dettu chì i cunduttori di taxi seranu furmati nantu à cumu salutà i turisti chì venenu à Kayseri, induve si portanu, è cumu si facenu. mostra i nostri valori culturali è storichi. Dichjarà chì i tassisti seranu i nostri ambasciatori culturali, Dursun hà ringraziatu Erciyes A.Ş. per guidà una tale furmazione.

Ali Ateş, presidente di a Camera Kayseri di i Conduttori è di l'Automobilisti, hà dettu chì ùn deve esse scurdatu chì ogni tassista hè una guida turistica. Esprimendu chì sò felici di esse datu una tale furmazione, Ateş hà dettu: "Questa cità appartene à tutti noi. Allora ognunu farà a so parte ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*