Un primu in Turchia..! L'era Smart Taxi principia in Ankara

Un primu in Turchia, l'era di i taxi intelligenti principia in Ankara
Un primu in Turchia, l'era di i taxi intelligenti principia in Ankara

Una prima in Turchia..! L'era Smart Taxi principia in Ankara; Mansur Yavaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, chì hà fattu una altra prumessa elettorale, hà presentatu u primu prototipu di u "Progettu Smart Taxi" à i membri di a stampa.

Dichjarà chì l'applicazione serà implementata in Ankara per a prima volta in Turchia, u sindaco Yavaş hà datu a bona nutizia chì u sistema di tecnulugia serà distribuitu gratuitamente à 7 tassisti chì servenu in a Capitale.

VENTANU NUMERI INNOVAZIONI, IN SICUREZZA PRIMARIA

Rimarchendu chì u prughjettu furnisce diversi benefici micca solu à i tassisti, ma ancu à i clienti, i cumuni è u trasportu di a cità, u sindaco Yavaş hà dettu chì, grazie à u sistema di tecnulugia integrata in i taxi, i clienti riceveranu servizii di trasportu più còmode è sicuri.

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa, u sindaco Yavaş hà dettu: "Quandu i travaglii sò definiti, seranu distribuiti gratuitamente à 7 mila 701 tassisti in Ankara. Ùn serà micca finanziatu da a municipalità. In cunfurmità cù i cuntratti chì avemu fattu, l'usu di l'internet serà gratuitu cù u cuntrattu longu è l'accordi di publicità. Questu hè benefica per i cummercianti di i cunduttori. Questu hà una quantità di ferite per u cliente. Serà benefica in quantu à u trasportu municipale è di a cità. Ci aiuterà à implementà u Prughjettu Smart Ankara. I taxi avaranu camere frontali è posteriori. I normi cercati da u Ministeru di l'Interior sò inclusi in questa applicazione. Quandu hè integratu cù l'internu, Diu ùn ci vole, quandu si scontru, videremu l'imaghjini in u veiculu è ancu l'imaghjini esterni ", disse.

Ci saranu buttuni di panicu in u sistema, chì cuntribuiscenu ancu à a sicurità di i cunduttori di taxi. Quandu u cliente o u cunduttore pressu u "buttone di panicu" in una emergenza, u Call Center serà attivatu automaticamente è e forze di sicurezza d'emergenza seranu avvisate.

E camere in u taxi facilitanu ancu u ricunniscenza faciale è l'identificazione di e persone ricercate in u scopu di a circular di u Ministeru di l'Interior per i Dipartimenti di Pulizzia. Quandu u buttone di panicu nantu à i lati di u cunduttore è di u passageru hè premutu durante un incidente à l'internu è fora di u taxi, u filmatu di l'incidente serà registratu.

SOLUZIONE ALTERNATTIVA A CAPITAL TRAFFIC

U presidente Yavaş, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u metudu di travagliu di u sistema, hà dettu:

"E.g; Videremu quanti taxi sò attualmente in trafficu in Ankara via Internet. Questu ci aiuterà à gestisce u trafficu regularmente. Restanu solu i minibus. Ci scuntremu ancu cun elli. Quandu sò inclusi in u sistema, a congestione di u trafficu diminuirà è u cunfortu di i passageri aumenterà. Quandu includemu i taxi in u sistema, u trafficu in a cità serà alleviatu.

Vale à dì; i taxi fora di a stazione aspettanu i clienti in u trafficu. Ùn aspittàranu più i clienti. U cliente li truverà. Quandu scaricanu sta applicazione per chjamà un taxi da a stazione, puderanu chjamà u taxi chì volenu. Dunque, a circulazione in u trafficu serà menu ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà ancu chjarificatu u prublema di l'aghjustamentu di e tariffu di i taxi, dicendu: "Quandu i tariffi di i taxi sò stati aumentati, i cummercianti facenu aghjustamenti à 450 lire. Stu paràmetru ùn serà micca necessariu. Serà aghjurnatu automaticamente. Inoltre, i nostri cunduttori di taxi puderanu riceve publicità. Puderanu guadagnà soldi extra da quì ", disse.

SMART CARD

Sottulineendu chì continuanu à implementà applicazioni di città intelligenti in Ankara, u sindaco Yavaş hà dettu: "Smart Card vene prestu. Cù a nostra applicazione mobile, i clienti puderanu pagà a so tarifa di taxi è vede a so strada cù carte intelligenti. Puderà vede s'ellu piglia una scurciatoia o piglia una longa strada. Ùn ci era micca una tale lagnanza in Ankara, ma serà sempre assicuratu chì u cliente viaghja più sicuru. S'ellu hà chjamatu u taxi nantu à l'applicazione, hà da vede quale tassista vene, vede a piastra, vede u mudellu di u veiculu è vede in anticipu quantu pagherà una volta ch'ellu si mette in quellu veiculu. L'offerta sarà fatta prestu. I negoziati cù l'imprese chì seranu sponsor sò stati ancu cunclusi ", disse.

Cù l'applicazione "Smart Taxi Project", l'articuli persi scurdati in u taxi ponu esse restituiti à u so pruprietariu ottenendu informazioni di locu è locu. Grazie à u supportu in lingua straniera di u software nantu à e tavolette da esse piazzate in i taxi, u prublema di cumunicazione di i cummercianti di i tassisti è di i turisti chì venenu in Ankara seranu eliminati.

PAGAMENTU CU ANKARAKART

Grazie à u sistema, u cliente hà da pudè inserisce l'infurmazioni di viaghju nantu à e tablette in u veiculu è amparà a quantità da esse pagata durante u viaghju.

Cù u sistema chì eliminà l'obligazione di portà soldi, i citadini puderanu pagà i so tariffi di taxi cù ANKARAKART in più di e carte di creditu. Cù u mo rimproveru chì i tassisti anu ancu guadagnà un ingressu supplementu per riceve publicità, i cunduttori di taxi in a Capitale seranu ancu alleviati economicamente.

In u scopu di l'applicazioni di a cità intelligente, sia a contaminazione di l'aria sia a contaminazione di u rumore di a cità seranu misurate attraversu i sensori da mette in i taxi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*