Visita da u guvernatore Nayir à a fabbrica Yazkar

visita à a fabbrica di Yazkar da u guvernatore Nayir
visita à a fabbrica di Yazkar da u guvernatore Nayir

U guvernatore Ahmet Hamdi Nayir hà visitatu a Yazkar Air Conditioning and Cooling Factory sta settimana in parte di e so visite à stabilimenti industriali u venneri.

Salutatu davanti à a fabbrica da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Cem Yazıcı, u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ali Yazıcı, u direttore di R&D Fatih Gürsoy, u direttore di l'affari amministrativi İdris Batmaz, u guvernatore Ahmet Hamdi Nayir hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività di produzzione in l'amministrativu. edifiziu.

U presidente Cem Yazıcı, chì hà introduttu a cumpagnia dichjarà chì a sede di a fabbrica chì anu stabilitu in u 1994 hè situata in Istanbul, è l'impianto di produzzione in Sakarya hè statu messu in serviziu in u 2014, hà dettu chì anu pruduttu i climatizzatori di TCDD, TUVASAŞ, ANKARA-EGO è e municipalità metropolitane per i sistemi di Treni è Ferroviari, autobus è autobus publichi, anu servitu dapoi parechji anni cum'è fornitore di climatizzatori di cabina per camioni è climatizzatori di veiculi blindati à l'Industria di Difesa, chì anu cuncepitu è ​​stabilitu friddu. magazzini per a preservazione di longa durata di i prudutti alimentari in l'area stabilita, chì anu pruduciutu u primu climatizzatore di sistema ferroviariu per TÜVASAŞ in 2009, chì 2 persone in una zona di 500 metri quadrati chì sò stati impiegati è esportati à 50 paesi. Ellu disse chì producenu i sistemi di riscaldamentu è di raffreddamentu in u so smaltu per unghie.

Dopu à u briefing, u guvernatore Ahmet Hamdi Nayir hà visitatu i stabilimenti di produzzione di a fabbrica è hà vulsutu cunvenzione à l'impiegati, hà dichjaratu chì avemu diventatu un paese chì vende in altri paesi.

U guvernatore Nayir, chì hà desideratu successu à tutti l'impiegati in presenza di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Cem Yazıcı, hà aghjustatu chì e so visite à i stabilimenti industriali li rendevanu estremamente felici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*