Visita di u Cunsigliu Municipale di Bishkek à EGO

visita à ego da u cunsigliu municipale di Biskek
visita à ego da u cunsigliu municipale di Biskek

Visita da u Cunsigliu di a cità di Bishkek à EGO; U Direttore Generale EGO Nihat ALKAŞ hà ricevutu a delegazione guidata da Ruslanbek ZHAKYSHOV, Vice Sindaco di u Cunsigliu Municipale di Bishkek, cità sorella di a Republica di Kirghizistan.

In u discorsu d'accettazione, ALKAŞ hà dichjaratu chì a Direzzione Generale EGO hè una urganizazione ben stabilita cù una storia di 77 anni, è hà spiegatu chì, cù u tempu, l'imprese di l'electricità è di u gasu in u so nome sò state eliminate da i so campi d'attività per via di a privatizazione è solu cumplette. u duvere di trasportu publicu.

Durante l'accolta, induve u Capu di u Dipartimentu di Investimenti di Trasportu, Serdar YEŞİLYURT, hà fattu una presentazione in quantu à l'attività di a Direzzione Generale di l'EGO, l'idee sò state scambiate ancu nantu à a cooperazione trà e duie cità.

Ruslanbek ZHAKYSHOV hà dichjaratu ch'elli vulianu implementà i servizii furniti da a Direzzione Generale di l'EGO in u so paese, soprattuttu per piglià l'autobus è i prughjetti di strada di bicicletta cum'è un esempiu. Nihat ALKAŞ hà dettu: "Semu pronti à furnisce tutta l'assistenza chì pudemu à a cità amichevule è surella Bishkek". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*