Veiculi novi di a Direzzione Generale di l'Autostrade messi in serviziu

novi veiculi di a direzzione generale di l'autostrade sò stati messi in serviziu
novi veiculi di a direzzione generale di l'autostrade sò stati messi in serviziu

U Ministru Turhan hà parlatu à a cerimonia tenuta da a Direzzione Generale di l'Autostrade (KGM) per a cumissioni di e macchine di lotta di neve è di mantenimentu di a strada di questu annu.

Dichjarà chì i travaglii di custruzzione di strada in corso cù a cunniscenza di "lasciate chì e roti giranu, lasciate chì i veiculi correnu" in u campu di u trasportu in Turchia hè stata lasciata, Turhan hà dettu chì avà e strade sò custruite in cunfurmità cù i normi internaziunali, chì furnisce cunfortu di guida. è a sicurezza di u trafficu à u massimu.

Esprimendu chì u listessu hè veru per i travaglii di mantenimentu stradale, Turhan hà dettu: "Avemu investitu 17 miliardi di lire in autostrade in l'ultimi 469 anni. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di strada divisa più di 4 volte à 27 mila 123 chilometri. Avemu cunnessu tutte e nostre cità per via divisa. Avemu aumentatu a lunghezza di a strada cù BSK da 8 chilometri à 650 chilometri. Avemu attraversatu muntagne, valli, stretti, mari cù ponti è tunnel. disse.

Turhan hà signalatu chì l'accidenti fatali anu diminuitu grazia à l'aumentu di a sicurezza di u trafficu è u cunfortu di viaghju, è hà dichjaratu chì un grande prugressu hè statu fattu in i muvimenti di sviluppu interregionale cù i guadagni in l'infrastruttura di trasportu, chì hè un requisitu per u sviluppu di l'agricultura, u cummerciu, u turismu. è l'industria.

Nutendu chì un risparmiu significativu hè statu fattu in e spese di operazione di i veiculi, u Ministru Turhan hà dichjaratu chì anu furnitu più di 18 miliardi di lire à l'economia di u paese ogni annu in termini di risparmiu di travagliu è di carburante, grazia solu à e strade divise.

"66 per centu di a machina è l'equipaggiu appena acquistatu hè domesticu"

Indittendu chì hè cusì impurtante per apre e strade quant'è per mantene l'utilizable, Turhan hà dettu: "A geografia è e cundizioni climatichi di u nostru paese sò cunnisciute. Ogni ghjornu, milioni di veiculi sò in muvimentu in tuttu u nostru paese. Da una banda, migliurà a nostra infrastruttura stradale, da l'altra banda, assicuremu chì i veiculi ponu viaghjà in modu sicuru 365 ghjorni à l'annu, indipendentemente da neve o invernu ". disse.

Turhan hà dettu chì anu intarratu e strade di u paese chì sò stati chjusi per mesi per via di a neve, e fila di autobus è camioni chì sò stati tenuti nantu à a strada per ghjorni, è anu utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"In questu cuntestu, aghjustemu macchine chì apreranu e nostre strade è mantene e nostre strade aperte senza dì neve, invernu o tempesta, in a nostra Direzzione Generale di Strade. Aghjunghjemu constantemente machini è equipaghji à l'inventariu di a nostra Direzzione Generale per a lotta di neve è u mantenimentu di e strade. In 2019, avemu aghjustatu un totale di 148 più machini è equipaghji, 258 di quali sò machini è 133 di quali sò equipaggiamenti, à e nostre autostrade per un costu di 391 milioni di lire. Questi includenu 97 camioni cù lame di neve è spargitori di sali, 10 camioni dump, 18 camions superstruttura, 9 caricatori, 3 escavatori è 9 camioni rimorchi, chì anu impurtanza vitale in a lotta contru a neve. Hè assai impurtante chì u 66 per centu di a machina è l'equipaggiu acquistatu hè a produzzione domestica. U so costu hè di 98 milioni di lire. Cù l'ultime compra, a nostra Direzzione Generale hè stata in serviziu cù un totale di 5 mila 12 macchine è equipaghji, 822 mila di quali sò macchine mobili.

"I veiculi seranu mandati in e zone induve sò necessarii"

Enfatizendu l'impurtanza di a machina è l'equipaggiu acquistatu, soprattuttu per e cità induve i mesi d'inguernu sò intensi, Turhan hà dettu chì grazia à questi veiculi, e strade seranu mantenute aperte in tuttu u paese, in particulare in cità è regioni induve e cundizioni d'invernu sò severi.

Turhan hà vulutu bona furtuna à i novi veiculi per esse mandati cum'è rinfurzazioni à e regioni in bisognu, è hà desideratu cunvenzione à u persunale chì travaglià in cundizioni invernali duri.

Dopu u so discorsu, Turhan hà esaminatu a machina è l'equipaggiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*