13.000 Seeds Met Soil For DHL Forest

seed met soil for dhl forest
seed met soil for dhl forest

Cuntinuendu à travaglià in u scopu di l'obiettivu di emissioni zero di DP DHL Group in 2050, DHL Express Turkey hà purtatu 13.000 sementi d'arburi in terra per tutti i so clienti è impiegati in cuuperazione cù ecording è a Direzzione Generale di Foresta, una impresa suciale orientata à l'ambiente, per cuntribuisce à un futuru più verde. DHL Express, chì vole ingrandà a furesta, chì i primi passi sò stati fatti in Ankara Cakirlar, inseme cù i so clienti, sustenerà a germinazione di una nova semente per ogni spedizione fatta cù u pruduttu GoGreen Climate Neutral, chì resetta a so impronta di carbone in tuttu u 2020. .

Deutsche Post DHL Group, chì hà iniziatu i so sforzi per prutege l'ambiente anni fà cum'è una sucietà di logistica glubale, hà da scopu di riduce e so emissioni di carbonu ligati à a logistica à zero da u 2050. Unu di l'obiettivi interim per u 2025 stabilitu in questu cuntestu hè di plantà 1 milione d'arburi ogni annu in u mondu sanu.

DHL Express Turkey hà lanciatu u prughjettu "Greener with You", chì rinfurzà a lotta contr'à u cambiamentu climaticu aumentendu a prevalenza di u produttu GoGreen Climate Neutral, chì sustenerà stu scopu è aiutarà i so clienti à ottene i so scopi di sustenibilità.

In u prugettu, chì hè statu realizatu in cuuperazione cù ecording, una impresa suciale orientata à l'ambiente, è a Direzzione Generale di Foresta, un totale di 13 mila sementi d'arburu sò stati riuniti cù a terra in Çakanlar, Ankara, in nome di l'impiegati DHL. è i clienti, via ecoDrone. In u 2020, una nova bola di sementi serà lanciata per ogni spedizione fatta cù u pruduttu GoGreen Climate Neutral, chì hè statu lanciatu da DHL Express cum'è prima in l'industria è resetta tutta l'impronta di carbone di a spedizione.

Claus Lassen, CEO di DHL Express Turkey, hà dettu: "Cum'è a cumpagnia di logistica leader in u mondu, pigliamu passi per riduce a nostra impronta di carbonu in e nostre operazioni cù u nostru prugramma GoGreen, mentre sustenemu prughjetti per a prutezzione di l'ambiente. In questu cuntestu, equipemu u nostru novu centru di operazione in l'Aeroportu d'Istanbul in Turchia cù tecnulugia verdi è aumentemu a tarifa di veiculi elettrici in a nostra rete di distribuzione ghjornu per ghjornu. Mentre entrimu in 2020, avemu implementatu un prughjettu chì sustene u nostru scopu globale di "1 milione d'arburi ogni annu" è sensibilizà nantu à a prutezzione ambientale. In cunfurmità cù a nostra pusizione di punta in l'innuvazione, avemu vulsutu piglià u putere di a tecnulugia cun noi, è avemu cullaburatu cù ecording, chì travaglia nantu à a forestazione cù a tecnulugia ecoDrone. In u scopu di a campagna "Greener with You", chì crede chì hè un passu impurtante per un mondu più verde, i nostri primi sementi sò cascati in terra. Spruceremu novi sementi in manu cù i nostri partenarii cummerciale in tuttu u 2020 ".

U prughjettu di a Centrale di Gas di Landfill in Ankara hè ancu supportatu cù u produttu GoGreen Climate Neutral

Introduttu à e cumpagnie in Turchia in 2013, u pruduttu GoGreen Climate Neutral offre à e cumpagnie l'uppurtunità di equilibrà l'emissioni di diossidu di carbonu prodotte durante u trasportu è di cumbatte u cambiamentu climaticu cù ogni spedizione. Raccogliendu dati nantu à a spedizione, i calculi sò fatti in linea cù i fatturi di emissioni cunnisciuti di veiculi, aerei è edifici in a reta DHL cù u sistema di calculu di emissioni patentatu in u mondu. I fondi ottenuti da questi posti andanu à 8 prughjetti ambientali appruvati da SGS (Société Générale de Surveillance SA). A Centrale Elettrica di Gas di Landfill in Ankara hè trà questi prughjetti.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*