61 Visitatori da 39 Paesi à a Fiera BUMATECH

mille visitori da u paese à a fiera bumatech
mille visitori da u paese à a fiera bumatech

Riuniscendu Tecnulugie di Trattamentu di Metalli, Tecnulugie di Trattamentu di Lamiere è Fiere di l'automatizazione sottu un tettu, BUMATECH Bursa Machinery Technologies Fairs, Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO) è TÜYAP Bursa Fairs A.Ş. hè stata tenuta da TÜYAP Bursa International Fair and Congress Center trà 28 Novembre - 1 Dicembre 2019. A fiera, induve una larga gamma di prudutti da a machina arnesi à i machini di trasfurmazioni di lamiera, da u software à i prudutti d'automatizazione sò stati esposti, hà fattu cuntributi impurtanti à u sviluppu di u settore, mentre chì aumentanu a vendita di macchine à u stessu tempu.

A Crescita Orientata à l'Esportazione di a Nostra Industria di Macchine Cuntinuerà

İbrahim Burkay, presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), hà dettu chì Bursa, chì guida parechji settori diffirenti cum'è l'automobile, tessili, chimica, difesa è aviazione, hà ancu una infrastruttura assai forte in u settore di e machini. Dichjarà chì Bursa, chì rializeghja solu u 10 per centu di l'esportazioni di Turchia, hà u putere di portà a figura di l'esportazione di u settore assai più altu cù a so sperienza è u putenziale in a produzzione, u presidente Burkay hà sottolineatu chì BUMATECH Fiere hà guidatu i prufessiunali di l'affari di 61 paesi à scuntrà cù cumpagnie. da Bursa. U presidente Burkay hà dettu: "Hè pussibule per un paese avè una industria è ecunumia stabile cù a presenza di una forte industria di machini. Quandu guardemu oghje, u nostru settore di a machina hà u putere di esportà in 200 paesi. A nostra industria, chì hè di grande impurtanza per l'ecunumia turca, crea un altu valore aghjuntu è migliurà continuamente a so tecnulugia, hà ancu risuscitatu à una pusizioni cumpetitiva in i mercati internaziunali. Cum'è BTSO, l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale di Bursa, vulemu spustà a nostra industria assai più luntanu cù u scopu di produzzione à valore aghjuntu. In più di assicurà chì e novi tecnulugii di u nostru settore si scontranu cù l'investituri stranieri cù a Fiera BUMATECH, avemu ancu guidà e nostre cumpagnie à cresce cù una mente qualificata è cumuna cù u nostru Prughjettu Machinery Ur-Ge realizatu sottu a guida di BTSO. Cum'è Bursa, continueremu à mette a nostra firma sottu à successi impurtanti inseme cù i nostri rapprisentanti di u settore.

 Pussessione di Tecnulugie di Pruduzzione hè una Grande putenza

  1. A riunione intercontinentale di l'industria di a fabricazione di machini, sustinuta da prugrammi cum'è u pianu di sviluppu, u prugramma di finanziamentu di l'accelerazione, u pianu maestru di l'esportazione è a mossa di l'industria orientata à a tecnulugia, hà fattu in Bursa. Evaluendu a BUMATECH Bursa Machinery Technologies Fair, chì hè descritta cum'è a fiera di machini chì attira l'attenzione cù a so rata di participanti domestici di 80 per centu, Tüyap Bursa Fairs A.Ş. U direttore generale İlhan Ersözlü hà dettu: "Hè un grande putere per i paesi per avè e so tecnulugia di produzzione. Avemu riunitu l'industria di fabricazione di machini, chì forma a basa di i prucessi di produzzione è hè di grande impurtanza cù u valore aghjuntu chì crea, cù a piattaforma chì avemu creatu. In a nostra fiera, chì accoglie l'ultimi prudutti di l'innuvazione tecnologica di l'imprese, riunioni bilaterali cù l'affari di diverse geografie hà fattu cuntributi significativi à l'ecunumia è l'esportazioni di u paese. E nostre fiere, chì duravanu 4 ghjorni è sò un mercatu impurtante per u settore, anu ancu dimustratu u putere di a machina domestica. Accolta 61 mila 57 visitatori da 39 paesi cumpresi Turchia è 245 cità da Turchia, BUMATECH hà cuntribuitu à a vendita di machini cù un voluminu cummerciale di circa 1 Billion TL.

 Per scuntrà in 2020

Ersözlü hà cuntinuatu e so parolle cusì: BUMATECH Bursa Machinery Technologies Fair, chì hà allargatu a so reta di cummercializazione per offre novi mercati à u settore, ospiterà cuntatti cummerciale impurtanti u 26 - 29 Novembre 2020 l'annu prossimu è diventerà una piattaforma cummerciale efficace per quelli chì volenu. per apre à novi mercati è aumentà e so cote di mercatu esistenti.

Cuntribuzione à a Vendita di Macchine cù Delegazioni di 61 Paesi

À BUMATECH Bursa Machinery Technologies Fiere, cù u travagliu di l'uffizii d'oltremare di TÜYAP, Afganistan, Germania, Austria, Azerbaijan, Emirati Arabi Uniti, Bosnia - Erzegovina, Bulgaria, Algeria, Cina, Armenia, Etiopia, Maroccu, Palestina, Francia, Ghana, Georgia. , Corea del Sud, Croazia, Paesi Bassi, Iraq, Inghilterra, Iran, Spagna, Israele, Svizzera, Italia, Canada, Montenegro, Qatar, Kazakhstan, Kenya, Republica Turca di Cipru di u Nordu, Kosovo, Kuwait, Libia, Libanu, Mauritius, Ungheria, Macedònia Ospiti d'affari organizzati da Egittu, Moldavia, Monoca, Pakistan, Pulonia, Rumania, Russia, Serbia, Slovenia, Sudan, Siria, Arabia Saudita, Tunisia, Turkmenistan, Uganda, Ucraina, Oman, Giordania, Vietnam, Yemen è Grecia sò stati ospitati. . A cunnessione cummerciale chì hà fattu quattru ghjorni cù a participazione di delegazioni di 57 cità industriali in u paese hà furnitu grandi opportunità per l'imprese participanti per apre à novi mercati, è ancu furnisce vantaghji in quantu à l'impieghi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*