Quistione chjave in Çorlu Train Crash Cumu hè statu purtatu u ballast?

A quistione chjave in u crash di u trenu di Corlu era cumu si portava u ballast ?
A quistione chjave in u crash di u trenu di Corlu era cumu si portava u ballast ?

Quistione chjave in Çorlu Train Crash How Ballast Corroded; A terza audizione di u casu di l'accusati 7 in l'accidentu di trenu in Çorlu, in u quale 25 persone sò morti, cumprese i zitelli 4, serà tenutu u 10 di dicembre. E famiglie di e vittime, chì sò previste di furmà un cumitatu per u novu rapportu d'espertu, si preparanu à presentà una petizione à l'uffiziu di u prosecutore esigendu chì l'inchiesta in u ballast induve l'accidentu hè accadutu in u casu, chì hè andatu dapoi. 1.5 anni sottu u nome di "TCDD Senior Management", esse allargatu.

Parete di ghjornuSicondu a nutizia di Serkan Alan; A terza udienza di u casu apertu in Çorlu in quantu à l'accidentu di trenu in u quale 25 persone anu persu a vita è più di 300 persone sò state ferite, si terrà u 10 dicembre à u 1st High Criminal Court di Çorlu. In ogni casu, in l'investigazione realizata da u "TCDD Senior Management" per revelà a negligenza chì hà causatu l'usura di a capa di ballast in u disastru di u trenu, ùn ci hè statu micca sviluppu in l'ultimi anni 1.5. Quelli chì anu persu i so parenti è sò stati feriti in l'accidente andaranu à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Çorlu u ghjovi 5 dicembre è presentanu e so petizioni à l'Uffiziu di u Procuratore, chì includenu dumande per l'espansione di sta investigazione.

"PERSPECTIVA DI POLITIKA DI IMPUNITY"

Dopu à l'accidentu di u trenu, u Çorlu Chief Public Prosecutor's Office avia decisu di ùn prosecutà i pulitichi, i burocrati è e persone in u top management di TCDD, per motivi di "causà morte è ferite per negligenza". In l'investigazione realizata da u "TCDD Senior Management" per revelà a negligenza chì hà causatu l'usura di a capa di ballast, nisun prugressu hè statu ottenutu in l'ultimi anni 1.5. L'avucatu di u denunciante, Sevgi Evren, hà dettu: "Ci hè qualchì inconveniente per fà una altra investigazione annantu à u listessu incidente mentre u prucessu hè sempre in corso?" Hà datu a seguente risposta à a nostra dumanda:

"Più chè un inconveniente, questu hè l'apparenza di una pulitica di impunità. Questu hè cumu si passa in u sistema ghjudiziariu turcu. Sè vo vulete prutezzione di qualcunu, mute u schedariu circa iddu un pocu di più. Separate, fate finta di investigà, è poi licedate senza seguitu. Vulìanu fà tuttu di novu, ma ùn pudianu. Perchè e famiglie anu iniziatu una vigilanza di ghjustizia davanti à u tribunale è dissenu: "Lutteremu finu à chì a verità nantu à ciò chì hè accadutu è i rispunsevuli sò revelati". Stu schedariu di separazione ùn pudia esse chjusu per un annu è mezu. Mentre chì l'uffiziu di u prosecutore prova di investigà da a superficia, dicemu chì questi è questi punti è e persone anu da esse guardatu. L'accidenti di travagliu in Turchia, a negligenza, l'incendi in dormitori, l'avvenimenti in Soma è Çorlu sò u risultatu di u sforzu di purtà stu schedariu à l'impunità ".

'ASPETTIAMU DI FÀ UNA DECISIONE DI SCOPERTA INDUVITÀ U VINCITORE VITA'

In a seconda volta di l'audizione, l'avucati di e vittime s'opponenu à u rapportu d'espertu preparatu à a dumanda di l'uffiziu di u prosecutore immediatamente dopu l'accidentu è esigenu a preparazione di un novu rapportu. In più di u rapportu preparatu da Mustafa Karaşahin è Sıddık Yarman, chì anu intrutu in l'accusa è avianu relazioni cummerciale dirette cù TCDD, u tribunale, chì hà decisu di preparà un novu rapportu, hà scrittu un mandatu à l'università è hà dumandatu u nome di un espertu. dopu à a seconda audizione.

Dichjarà chì i campi di a scienza sò limitati in u mandatu scrittu da u tribunale à l'università cumprese l'Università Sakarya, l'Università Boğaziçi, l'Università Tecnica di Istanbul (ITU), l'Università Eskişehir Osmangazi, l'avucatu Sevim Evren hà dettu chì un mandatu chì copre spazii largu cum'è l'ingegneria minera, meteorulugia, è ingegneria civile deve esse scrittu.

Dichjarà chì una squadra per esse determinata da u cumitatu di a tribunale prepararà u rapportu trà i nomi chì venenu à u tribunale da l'università, è chì questu cumitatu andarà à u locu induve l'accidentu hè accadutu dopu chì hè accettatu in a terza audizione. , Evren hà dettu: "U tribunale hà dumandatu una lista di nomi da l'università. Avà u tribunale si nominarà da questa lista di nomi. Se truvamu stu cumitatu insufficiente, esigeremu chì novi esperti sò inclusi in questu cumitatu. Questu serà determinatu in a terza volta di udienze. In questa sessione, hè previstu chì un cumitatu serà furmatu cù a qualità massima, a massima imparzialità è cunsiderà questu tema cum'è un tema publicu, è hè previstu di decide di fà una esplorazione in u situ di l'accidentu.

UN ACCADEMIQUE À L'ITU REFIJUTA L'EXPERTISE, DECLARENDU CHE PARTICIPA À U PROGETTU

Evren hà spiegatu u ragiunamentu di un accademicu chì travaglia in ITU per ùn esse micca un tistimone espertu cù e seguenti parolle:

"Un prufessore di l'ITU hà dichjaratu ch'ellu era implicatu in u prughjettu induve l'accidentu hè accadutu è rifiutò u suggerimentu di l'espertu di l'università. Questu hè una bona cosa. Avemu una denuncia penale contr'à altri esperti. U membru di u cunsigliu di amministrazione di a cumpagnia, chì hà ricevutu l'offerta di segnalazione di quella ferrovia, hè statu numinatu cum'è un espertu in a fase di persecuzione. Un tistimone espertu ùn pò micca esse fattu in questu modu. Hè assai impurtante chì un prufissore di l'ITU rifiuta questu à u risicu. Questu hè un indicazione chì e nostre richieste sò più o menu intesu ".

RICHIEDA DI PORTA TESTIMONIANU À A SALA D'AUDIZIONE FATTA DA A CORTE

In a so decisione interim in a seconda volta di l'udienza, u tribunale hà decisu chì 4 persone chì eranu in a pusizione di superiori di e 3 persone chì eranu in prucessu in attesa di prucessu, sò stati determinati cum'è tistimoni, è chì e so dichjarazioni seranu prese in tribunale. vicinu à induve eranu in struzzioni. L'obiezione fatta da l'avucati di e vittime per a presa di e so dichjarazioni in tribunale hè prevista per esse decisa in a terza volta di l'udienza. L'avucati di e vittime esigenu chì, fora di sti trè tistimonii, quelli chì sò in cima sò ancu purtati in a sala di tribunale è facenu dumande.

Per d 'altra banda, i denuncianti, chì ùn anu micca ancu testimoniatu, cuntaranu à u cumitatu di a tribunale ciò chì anu vissutu u ghjornu di l'accidentu è dopu, à a terza udienza di u 10 dicembre.

4 DI I 3 DEFENDANTS SERÀ RICHIEDE DI ESSERE TRIBUTATI PER ESSERE PRIGIONE

In a terza volta di l'audizione, una dumanda di l'avucati di e vittime serà chì 4 di i 3 accusati sò tenuti in prigiò preventivu. 2ª Direzzione Regiunale di TCDD, unu di i nomi chì e so cundanne sò trà 15 anni è 1 anni per l'accusazione di "causà morte è ferite per negligenza" Halkalı Turgut Kurt, chì hà servitu cum'è Manager di Manutenzione Ferroviaria in a 14a Direzzione di Mantenimentu Ferroviario, Çerkezköy E dumande di l'avucati, chì vulianu l'arrestu di Özkan Polat, chì era u Capu di Mantenimentu è Riparazione Stradale in u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale, è Çetin Yıldırım, chì hà travagliatu cum'è Capu di Ponti in TCDD, in a seconda volta di l'udienza, eranu micca accettatu da u cumitatu di a corte. L'avucati ùn anu micca dumandatu l'arrestu di un altru accusatu, Celaleddin Çabuk, un travagliadore di mantenimentu è riparazione di linea in u Dipartimentu di Mantenimentu di Strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*