U Cungressu di u Trasportu di Istanbul si terrà u 17-18 dicembre

U Cungressu di u Trasportu di Istanbul si terrà in dicembre
U Cungressu di u Trasportu di Istanbul si terrà in dicembre

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluhà fattu u discorsu di chiusura di u "Atelier di Trasportu Pùblicu Ruote di Gomma" induve a situazione attuale in u sistema di trasportu publicu, i suggerimenti di migliurà è suluzione sò stati discututi. İmamoğlu hà dettu: "Senza scurdà chì u cliente hè u benefattore, avemu 16 milioni di clienti; "Feremu travaglii assai innovatori per a ghjente di Istanbul, chì vene à a decisione ghjusta pruteggendu i so interessi, pianificà i so investimenti in cunseguenza, sviluppà sistemi di trasportu integrati, è incorpore veiculi amichevuli di l'ambiente in u prucessu, cù veiculi chì si adattanu à sta cità. u futuru ", disse.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà urganizatu u "Atelier di Trasportu Pùblicu Rutelle di Gomma" induve sò state discusse a situazione attuale, e pruposte di migliuramentu è di suluzione in u sistema di trasportu publicu. Riunendu tutti i stakeholder di u settore, u workshop hè statu tenutu in Zeytinburnu İBB Çırpıcı Strutture Suciali. Operatori di autobus, minibus, navetta, taxi, trasportatori di minibus, cunduttori, fornitori di veiculi, cumpagnie tecnologiche, cooperative pertinenti è organizzazioni non governamentali anu participatu à l'attellu inseme cù i funzionari IMM. L'attellu hè statu urganizatu da IMM Transportation Department Head Assoc. Dr. Hè cuminciatu cù u discorsu di apertura di Mustafa Gürsoy. Duranti l'attellu, sò state realizate tavule rotonde in quale sò stati discussi i prublemi settoriali è e soluzioni. À queste tavule, e dumande di autobus, minibus, taxi, minibus, sistemi di serviziu è i cunduttori di trasportu è l'utilizatori chì travaglianu in questi spazii sò stati valutati. Un riprisentante di ogni tavula hà fattu un discorsu nantu à i prublemi è e suluzioni settoriali. Dopu à i rapprisentanti, u Subsicritariu Generale IMM Orhan Demir hà pigliatu a parolla.

U CONGRESU DI TRANSPORTE ISTANBUL hè u 17-18 di dicembre

U presidente di l'IMM, chì hà fattu u discorsu di chiusura di l'attellu Ekrem İmamoğlu, à e so parolle, "Avemu fattu l'ultima assemblea di l'annu. Avemu passatu u nostru budgetu, chì pudemu pagà per ogni centesimu è spende per 16 milioni di persone, attraversu u Parlamentu. Chì u nostru budgetu 2020 sia di auspiziu per a nostra Istanbul ". İmamoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di metro in Istanbul anu cuminciatu in u 1984 è hà dettu: "U travagliu di u metro ùn puderia micca esse cuntinutu à u livellu necessariu. Avemu pussutu pruduce una media di 25-8 chilometri di metro in 9 anni. Dunque, à u cuntrariu di l'altri metropoli di u mondu, u trafficu hè sempre furnitu da i veiculi di roti sopra à a terra à un ritmu di 75 per centu. Questu ùn hè micca un affari sustenibile. In i servizii di trasportu attuali, a maiò parte di a carica hè nantu à voi. Pruvemu di furnisce u trasportu cù un affari chì pudemu chjamà una flotta. Ogni ghjornu in u nostru Istanbul, circa 16 milioni di passageri sò trasportati da un locu à l'altru da voi. Nutendu chì u trasportu di superficia in Istanbul hè realizatu da City Lines, IETT, autobus, autobus publichi suburbani è privati, taxi è veiculi di serviziu, İmamoğlu hà spartutu infurmazione numerica. Dichjarà chì stu attellu hè un sottustudiu, İmamoğlu hà annunziatu chì u attellu principale serà u "Congressu di u Trasportu di Istanbul" chì si terrà u 17-18 dicembre.

"PUSTI TURNU PÀ E TOSTRE CAMIGLIE CUN PUCCHU RIFIUTI"

Nutendu chì ellu hà una cunniscenza di i prublemi di ogni settore chì participanu à l'attellu, İmamoğlu hà dettu: "In quantu u sindaco di sta cità, aghju un pocu di qualcosa da sparte cun voi. sohbet Vogliu fà. Semu tutti residenti di sta cità. Ogni cunfittura di trafficu ci tocca à tutti in u stessu puntu, ma avete una diferenza. Sò u gruppu più grande chì passa a maiò parte di u vostru ghjornu in u trafficu. In altri palori, u trafficu vi fa più stancu, affetta a vostra morale è a motivazione. U trafficu flussu vi rende u più felice. Ci hè un altru aspettu impurtante di a materia. Tutti pigliate u pane à a vostra casa in u trafficu cù sudore. Hè ancu di l'ordine di trafficu chì avete a ricumpensa di quellu sudatu cù u minimu rifiutu. Quantu più regularmente u trafficu scorri, menu u vostru tempu è u carburante saranu persi ", disse.

"HÈ ESTREMAMENTE IMPORTANTE DI SEGUITE E REGOLE"

Dicendu: "Vogliu chì sapete chì sò a persona chì empatizerà cun voi a più nantu à tutti questi prublemi", İmamoğlu hà dettu: "Ti capiscu è avemu travagliatu inseme cù i mo amichi per risolve i prublemi. Credu chì tocca à voi per fà u travagliu più faciule. Hè assai impurtante chì seguite e regule. Assicuratevi di avè un effettu nantu à u flussu regulare di u trafficu. Appena avemu guardà ciò chì succedi s'è no stavamu quì per un minutu, duvemu ricurdà chì u flussu daretu rallentarà in tutta a cità dopu un pocu tempu. Pensate à quale seria u risultatu quandu centinaie o ancu millaie di i nostri amichi facenu tali movimenti. Sapete ciò chì sognu ? Chì ogni fratellu chì conduce un autobus, un taxi o un minibus in questa cità crea a seguente sensazione in ogni persona in u trafficu: "Iè, sò u cunduttore chì ubbidisce più à e regule è chì ogni muvimentu hè currettu". Dunque solu avè rispettu è fiducia in e so menti. Pudemu fà questu, è quandu facemu, ùn solu aumenterà u flussu di u trafficu, ma u rispettu per a nostra professione cresce ancu ".

"PUSMU CREARE RILIEVO CUN PICCOLI TOCCI"

İmamoğlu hà dettu chì si preoccupanu di ogni avvertimentu fattu da i rapprisentanti di u settore, "Avete i vostri punti di vista è pinsamenti nantu à quali punti ci sò blocchi, quali sò i motivi, è cumu pò esse a suluzione. Avemu aduprà modi per ottene. Infatti, cù picculi tocchi, pudemu creà un sollievu per ùn esse micca sottovalutatu in u trafficu, sempre chì identificemu questi punti currettamente. Quì pudete aiutà à noi in stu riguardu, in u risultatu, vi aiuterà sè stessu in u primu locu. Semu a persona è e persone chì farà u più sforzu per risolve i vostri prublemi. Implementaremu i nostri prughjetti impurtanti per fà u trafficu più attraente per voi.

"FAREME UN LAVORO INNUVATORE"

İmamoğlu hà dettu: "Senza scurdà chì u cliente hè u benefattore - avemu 16 milioni di clienti; Faremu un travagliu più innovativu chì aiuterà i residenti di Istanbul à piglià a decisione ghjusta pruteggendu i so interessi, pianificà i so investimenti in cunseguenza, sviluppà sistemi di trasportu integrati, è incorpore veiculi amichevuli di l'ambiente in u prucessu, cù veiculi chì si adattanu à sta cità in u futuru. Mentre facianu tutti questi travaglii, mi piacerebbe chì fossi una parte di noi cù i vostri suggerimenti è cuntributi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*