A Ferrovia di u Mari Neru Crearà Novi Settori di Cummerciu in Ordu è a Regione

A ferrovia di u mare neru aumenterà u cummerciu in l'armata è in a regione
A ferrovia di u mare neru aumenterà u cummerciu in l'armata è in a regione

A Ferrovia di u Mari Neru Crearà Novi Settori di Cummerciu in Ordu è a Regione; U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Ordu (OTSO), Servet Şahin, hà dettu chì quandu u Prughjettu Ferroviario hè finitu, farà emergere novi settori è aumentà e novi relazioni cummerciale in Ordu è a regione.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Ordu, Servet Şahin, risponde à e dumande di TRT Trabzon Radio, induve era l'invitatu di a trasmissione in diretta, hà valutatu u prughjettu di a Ferrovia di Samsun Sarp è a ferrovia chì deve esse custruitu trà Samsun Ordu.

U presidente Servet Şahin, chì hà rispostu à e dumande di TRT Trabzon Radio; "U trasportu ferroviariu hè u modu di trasportu più economicu, più economicu è più còmode. À u listessu tempu, quandu esaminatu, hè u mezzu di trasportu più perfettu in quantu à a contaminazione ambientale. Per quessa, hà dichjaratu ch'elli crèdenu chì u XXI seculu serà l'età di e ferrovie.

"Costa Ferroviaria 3/1 di l'Autostrada"

Enfatizendu chì a ferrovia hè stata custruita à menu costu di l'autostrada, u presidente Şahin hà dettu; "Quandu guardemu u costu, mentri l'autostrada hè di 12 milioni di dollari per chilometru, u costu di a ferrovia hè di 4 milioni di dollari, cusì una ferrovia moderna pò esse facilmente custruita à u costu di una strada di 6 corsie. Una larghezza di 6 metri o 37,5 metri hè necessaria per una strada di 40 linee, mentre chì una larghezza di 13,5-14 metri hè abbastanza per una ferrovia di duie linee. Hà dichjaratu chì questu hè un strumentu eccellente chì hè più prezzu è più faciule da fà in termini di espropriazione.

"A ferrovia porterà a via marittima"

U presidente Şahin, chì hà dettu chì quandu u trasportu ferroviariu hè finitu, u trasportu marittimu aumenterà in Ordu è a regione; "Ùn pudemu micca aduprà a nostra costa di u Mar Neru assai per u mumentu. Tuttavia, in u futuru, useremu rotte maritime inseme cù a custruzzione di e ferrovie. Se u trasportu ferroviariu vene in a nostra regione, u trasportu marittimu serà ancu dispunibule in a nostra regione.

"Emergeranu novi settori di u cummerciu"

Dichjarà chì novi settori di u cummerciu emergeranu cù a ferrovia, u presidente Şahin; "Vulìanu chì u prughjettu di a Ferrovia di Samsun Sarp ghjunghje à Ordu, ma simu favurevuli à sta strada chì ghjunghje à Sarp da Giresun, Trabzon, Rize. Perchè quandu sta ferrovia ghjunghje à i lati Georgia, Azerbaijan è Caspian, pruvucarà un novu settore cummerciale. Purterarà à l’apparizione di novi settori, in quantu à u turismu è à l’industria, è à l’aumentu di e novi rilazioni cummerciale. Sta strada darà sicuramente vitalità à a nostra regione.

"Urdu diventerà un centru logisticu"

Infine, u presidente Şahin hà dettu chì ùn ci hè micca prublema per a ferrovia da esse custruitu trà Samsun è Ordu; ". Quandu stu prughjettu hè cumpletu, almenu u trasportu domesticu serà più faciule. Sta strada hè assai impurtante per Ordu sia in quantu à u turismu è cummerciale. Saria faciule d'andà da Ordu à Samsun, Ankara o forse Parigi cù un trasportu ferroviariu mudernu. À u listessu tempu, Ordu hè una pruvincia in Turchia chì pruduce a maiò parte di avellana, u più meli, u più kiwi, ma ùn hà micca pussutu cummercializà. Da avà, quandu u trasportu diventa più faciule, serà più faciule per l'Armata di presentà si in altri paesi. Appena stu prughjettu ferroviariu hè finitu, Ordu serà un centru logisticu. A nostra industrializazione, chì ci manca da pruvincia, si svilupperà è a nostra apertura à u mondu serà più faciule ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*