Eskişehir 2019 Reunione di Valutazione di l'Ecunumia hè stata tenuta

A riunione di valutazione di l'ecunumia di l'annu Eskisehir hè stata tenuta
A riunione di valutazione di l'ecunumia di l'annu Eskisehir hè stata tenuta

À a Reunione di l'Ecunumia Provinciale 2019, presieduta da u guvernatore di Eskişehir Özdemir Çakacak, i rapprisentanti di l'urganisazioni chì dirigenu l'industria di a cità si sò riuniti.

À a riunione; TÜLOMSAŞ General Manager Hayri Avcı, TEI-TUSAŞ Motor Sanayii A.Ş. Direttore Generale Prof. Dr. Mahmut Faruk Akşit, Eskişehir Chamber of Industry President Celalettin Kesikbaş, Eskişehir Chamber of Commerce President Metin Güler, Eskişehir Region Organized President Nadir Küpeli, Eskişehir Commodity Exchange President Ömer Zeydan, Eskişehir Chamber of Tradesmen and Craftsmen Union President Ekrem Birsen, All Industrialists and Businessmen Association U presidente Ali Engiz, u presidente di l'Associazione di i giovani imprenditori di Eskişehir, Ulaş Entok, u presidente di l'Associazione di l'Industriali Indipendenti è l'Associu d'affari Hakan Duman, u presidente di l'Associazione di l'Industriali è l'affari di Eskişehir, Aydın Bandırma, è u presidente di l'Associazione d'imprendituri d'Eskişehir, Şamil Seyhan.

Dichjarà chì l'industria di Eskişehir, chì si migliurà in ogni campu, riceverà a so parte da a cunniscenza, a tecnulugia è e capacità di produzzione di Turchia, u guvernatore Çakacak hà dettu: "A nostra cità, chì hè una di e pruvince locomotive in a produzzione è l'esportazione di prudutti d'alta tecnulugia. in u nostru paese, hè in u centru di l'industria aviazione è ferroviaria. "Semu tutti fieri di avè una tale infrastruttura". disse.

Nutendu chì l'enfasi di a riunione era di discutiri e dumande è aspettative di l'industria di a nostra cità, l'industriali è l'imprese, u guvernatore Çakacak hà dichjaratu ch'elli si sò riuniti cù l'affari in a nostra cità à l'occasione di tali riunioni.

Dichjarà chì attribuisce una grande impurtanza à u travagliu realizatu per u sviluppu di l'ecunumia di Eskişehir, in particulare in u campu di l'industria, u guvernatore Çakacak hà dettu: "A recente fluttuazione ecunomica in u nostru paese palesa a necessità di accelerà a trasfurmazioni ecunomica basata nantu à a localizazione, chì hè statu iniziatu in a nostra pruduzzione industriale in l'ultimi anni. "Ci hè bisognu di assicurà in permanenza u scambiu d'infurmazioni è d'opinioni trà u livellu lucale è cintrali per stabilisce a tecnulugia naziunale, una mossa industriale forte è rinfurzà a basa industriale ponendu i fundamenti di una trasfurmazioni ecunomica basata nantu à a localizazione di i prudutti industriali. " disse.

À a fine di u so discorsu, u guvernatore Çakacak hà dichjaratu chì Eskişehir, chì accoglie urganisazioni impurtanti chì cuntribuiscenu assai à a prumuzione di a pruvincia cum'è TEI, Tülomsaş è Alp Aviation, hè ancu una stella brillanti di l'Anatolia cù e so trè università, è sperava chì a riunione seria produtiva.

I participanti parlanu unu à unu è sò informali sohbet Hè statu dichjaratu chì a riunione, chì hà avutu una atmosfera piacevule, hà fattu chì a ghjente si riuniscenu è cusì discute tutti i prublemi riguardanti u mondu cummerciale.

Dopu, a riunione hè finita cù discussione di e dumande è e dumande.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*