Senza una forte industria di l'acciaio, ùn pò esse una forte industria di difesa

Senza una forte industria di l'acciaio, ùn pò esse una forte industria di difesa
Senza una forte industria di l'acciaio, ùn pò esse una forte industria di difesa

Kardemir Karabük Iron and Steel Industry and Trade Inc., Direttore Generale Dr. Hüseyin Soykan hà parlatu à u pannellu di l'Industria di Difesa in u scopu di u "Summit Turchia 2023" urganizatu da Sabah Newspaper à u Centru di Cungressu Lütfi Kırdar per a seconda volta questu annu. Soykan hà dettu: "I settori di difesa è aviazione sò stati a forza motrice più impurtante per u sviluppu di l'industria in u mondu sanu. Sviluppà senza industrializazione ùn hè nè improbabile nè sustinibule, salvu in circustanze assai spiciali. L'unicu materiale utilizatu in l'industria hè u ferru è l'azzaru. Se ùn avete micca una forte industria di l'acciaio, ùn pudete micca avè una forte industria di difesa.

À a sessione di l'Industria di Difesa di a cima di ieri, induve a visione 2023 di Turchia è e strategie future sò state discusse, u Direttore Generale di a nostra cumpagnia Dr. In più di Hüseyin Soykan, TUSAŞ General Manager Prof. Dr. Temel Kotil, presidente è direttore generale di Aselsan Prof. Dr. Haluk Görgün, BMC Land Vehicles General Manager Bülent Santırcıoğlu hà assistitu cum'è parlanti.

In a sessione chì hà iniziatu cù u discorsu di apertura di u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, u Direttore Generale di KARDEMİR Dr. Hüseyin Soykan, chì hà pruduciutu più di a mità di i 1,8 miliardi di tunnellate d'azzaru pruduciutu in u mondu l'annu passatu, chjama l'azzaru "u risu di l'industria" in Cina, è chì l'azzaru hè unu di i principali argumenti utilizati da u presidente Trump in u cummerciu. Wars. Statement chì hè basatu annantu à a Coal and Steel Community, hà nutatu chì i paesi chì ùn anu micca una forte industria di l'acciaio anu ancu sperienze debule in l'industria di difesa. Ricordendu chì parechji paesi occidentali, chì furnianu l'acciaio, imponenu un embargo à a Turchia durante l'operazioni di u terrurismu di u nostru paese à a fine di l'anni 1990, Soykan hà dettu: "Sò passati 20 anni, nunda hè cambiatu. Sta volta, ùn anu micca mandatu materiali d'acciaio, chì sò i cumpunenti principali di i veiculi militari, di novu, utilizendu a nostra operazione Peace Spring cum'è una scusa ".

In u so discorsu, Soykan hà ancu listatu i so suggerimenti per eliminà i prublemi sperimentati in questu sensu, è hà dettu chì un inventariu deve esse fattu di a quantità, a dimensione, a forma fisica è a qualità di l'azzaru utilizatu in l'industria di difesa prima, è dopu cortu. Projeczioni à mediu è longu andà deve esse presentati per assicurà a piena integrazione di l'industria siderurgica cù l'industria di difesa, hà dichjaratu chì deve esse definitu una autorità d'interfaccia chì riunite i rapprisentanti di u settore è facilità e transazzioni necessarii.

Attenzione à u fattu chì l'industria siderurgica turca hè u 40u più grande pruduttore in u mondu è u 8u più grande pruduttore in Europa dopu a Germania, cù una pruduzzione annuale di quasi 2 milioni di tunnellate, Dr. Hüseyin Soykan hà ancu datu infurmazioni nantu à l'attività di a nostra cumpagnia in l'industria di difesa. Dichjarà chì Kardemir hà iniziatu a so attività à a fine di l'anni 14 cù a visione di Gazi Mustafa Kemal Atatürk è u staffu di u capu fundatore, in l'annu 1930 di a ghjovana Republica, è chì era unu di i blocchi basi di u sviluppu industriale di Turchia cù u titulu di "fabbriche chì stabiliscenu fabbriche", Soykan cuntinuò u so discorsu cusì:

"In un momentu chì ci avvicinamu à u 2u seculu di a nostra Republica, ci hè un Kardemir chì, cù a so visione di un grande capu, integra è cuntribuisce à l'ubbiettivi 2023 stabiliti da u nostru presidente. Da una banda, mentre realizanu i studii necessarii per a so sustenibilità finanziaria è tecnica, da l'altra parte, furnimu inputs à settori critichi cum'è a difesa, l'automobile è a fabricazione per a sopravvivenza di u nostru paese è a nazione. Hè l'unica ferrovia di u nostru paese è di a regione, chì hè diventata assai più preziosa oghje, soprattuttu di l'acciai di pallet è di canna di cisterna, acciai di fastener utilizati in i veiculi militari terrestri, acciai usati in vari elementi di trasmissione resistenti à l'usura, acciai stretti piani. è materiali di prufilu è pezzi fusi usati in navi è sottumarini, è simu un fabricatore di roti di ferrovia. U puntu chì aumenta a nostra motivazione in tutti questi studii hè ammucciatu in a nostra storia. Unu di i mutivi più impurtanti di sceglie Karabük cum'è u locu di stabilimentu di a nostra cumpagnia hè u riflessu di difesa. Cù stu riflessu, a fabbrica hè stata stabilita in Karabük, chì hè circundatu da muntagne, induve l'aviò ùn ponu micca bombarde facilmente ". Soykan hà cunclusu u so discorsu dicendu: "Sapemu chjaramente chì prima chì u nostru paese sia sicuru, ùn ci sarà nè industria, nè industria siderurgica, nè seremu in pace".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*