Turchia diventerà u centru di u trafficu aereu

Turchia serà u centru di u trafficu aereu
Turchia serà u centru di u trafficu aereu

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì Turchia diventerà u centru di u trafficu aereu è hà dettu: "A cunnessione aerea chì avemu stabilitu cù u scopu di ùn lascià micca locu in u mondu induve ùn volamu hè unu di i più basi. criterii chì portanu u nostru paese à a cima di e liste di l'aviazione ". disse.

Turhan hà fattu una valutazione à l'occasione di "Dicembre 7 World Civil Aviation Day".

Dichjarà chì l'aviazione globale pò esse realizatu in modu sicuru è sicuru cù a cooperazione bilaterale è multilaterale per esse stabilita à una scala mundiale in l'aviazione, Turhan hà celebratu u ghjornu di l'Aviazione Civile di 193 paesi membri di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale (ICAO).

Turhan hà dettu chì in a sucetà d'oghje, chì hè chjamata "Società di a Rete" in l'era digitale, induve a tecnulugia hè sviluppata à una grande velocità, u sviluppu di l'accessu è l'opportunità di trasportu hè a necessità più basica.

Enfatizendu chì u rinfurzà e cunnessione di l'aviazione hè pussibule aumentendu a cooperazione trà i paesi è à l'internaziunale, Turhan hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'ICAO, chì hè l'istituzione chì determina e regule di l'aviazione civile à scala globale, crea regulamenti legali è stabilisce standard per a so implementazione. Turhan hà dichjaratu chì l'urganizazione cuntinueghja à travaglià in cunfurmità cù u tema di "Travagliu Inseme per chì nisun paese ùn sia lasciatu".

Cuntribuzione 3D à l'aviazione globale

Rimarchendu chì Turchia cunsidereghja i passi da piglià per a cooperazione in l'aviazione civile cum'è l'elementu strategicu più basicu per a realizazione di u scopu di "U futuru hè in u celu", spiegò chì u paese hà una cuntribuzione tridimensionale à u sistema di aviazione globale.

U Ministru Turhan hà continuatu cusì: "U primu di questi hè u rinfurzamentu di a cooperazione cù altri paesi, diventendu unu di i paesi cù a rete di volu più sviluppata in u mondu cù accordi bilaterali di l'aviazione, è a nostra cuntribuzione à u sistema di l'aviazione globale cù u nostru sviluppu. figuri in u trafficu di passageri è di l'aeronautica. E cunnessione aeree, chì avemu stabilitu cù l'obiettivu di "Ùn ci sarà micca un locu in u mondu induve ùn voleremu micca", hè unu di i criterii più basi chì porta u nostru paese à a cima di e liste di l'aviazione ".

Turhan hà dichjaratu chì a seconda cuntribuzione di Turchia à u sistema di l'aviazione glubale hè u prugressu chì hà fattu in u rispettu di i regolamenti è i normi internaziunali, è l'intruduzioni di u sistema di gestione di a sicurezza di l'aviazione in l'industria di l'aviazione.

Dichjarà chì i passi sò stati fatti cù l'obiettivu di una crescita sustinibule di u settore senza compromette a sicurezza di l'aviazione cù a stretta cooperazione stabilita cù l'urganisazioni internaziunali, Turhan hà dettu chì cù questi studii, Turchia hè stata dimustrata cum'è un paese esemplare in a strutturazione di l'aviazione civile di l'aviazione civile. paesi in a so geografia è regione.

Turhan hà dichjaratu chì u terzu fattore hè di aumentà e pussibulità è e capacità in l'aviazione per mezu di u sviluppu di u putenziale di l'infrastruttura è di implementà prughjetti giganti chì mettenu i vantaghji strategichi di a geografia in u serviziu di u sistema di l'aviazione globale.

Enfatizendu chì l'aeroportu d'Istanbul è l'aeroporti regiunali da esse messu in serviziu facenu a Turchia u puntu di u volu di transitu di u mondu, Turhan hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul, oltre à serve l'aviazione mundiale cum'è un ponte chì cunnetta i cuntinenti, hè un indicatore impurtante di u futuru di Turchia. visione". disse.

Viaghjà à i scopi cù passi cunfidenti

Dichjarà chì a Turchia hà coronatu u so successu in esse elettu cum'è membru di u Cunsigliu di l'ICAO, u corpu di decisione di l'urganizazione in 2016, cù i so cuntributi à i miri di l'aviazione globale, Turhan hà dettu chì si avvicinavanu à l'obiettivi di l'aviazione 2023 cù passi fermi.

Turhan hà dettu: "A Turchia face passi fermi versu i so scopi di aumentà u numeru di aerei di grande corpu à 2023, u numeru tutale di passageri domestici è internaziunali à 750 milioni, è u numeru tutale di destinazioni di volu in u mondu à 350 da u 500. ." hà fattu a so valutazione.

Rimarchendu chì a più grande parte di successu hè a vulintà, l'amministrazione è a direzzione, Turhan hà dettu: "Da a vulintà determinata è forte di u nostru presidente nantu à questu tema, i nostri ministri è istituzioni pubbliche pertinenti, amministrazioni di successu chì mettenu in pratica sta vuluntà, è i nostri l'industria per campà una direzzione chì dipende da a sicurità è a sicurità di l'aviazione è e so attività. Offre a mo gratitudine più profonda è ringraziu per u so sustegnu cuntinuatu ".

"Turchia, u paese cù a rete di volu più larga in u mondu"

Turhan hà spiegatu chì a Turchia hà accordi bilaterali di l'aviazione cù 193 di 172 paesi membri di l'ICAO, è chì questi accordi sò stati rivisitati in cunfurmità cù i bisogni è e dumande, è u numeru di voli è voli hè statu aumentatu continuamente, facendu u paese cù u a rete di volu più diffusa in u mondu.

Indicà chì Turchia s'avvicina à i so obiettivi di u 2023 passu à passu è e previsioni di l'urganisazioni internaziunali sustenenu questu, Turhan hà nutatu chì, secondu e previsioni di l'aviazione di Eurocontrol, Turchia serà u paese chì aghjunghjenu i più voli di ogni ghjornu à u trafficu aereu europeu da 2035. .

Turhan hà dichjaratu chì u trafficu di partenza è d'arrivu di l'aeroportu di Turchia aumenterà di più di 30 per centu è diventerà u paese cù u trafficu più pesante d'Europa, aghjustendu, "A Turchia, chì hè prevista per cuntribuisce à u trafficu aereu europeu cù 2035 mila voli à ghjornu in 2, diventerà u centru di u trafficu aereu ". disse.

In riferimentu à u prugressu fattu in u trasportu aereu in l'implementazione di i normi internaziunali, Turhan hà dettu chì a Turchia hè unu di i paesi cù u più bassu ritmu di ricerca in ispezioni di sicurezza di l'aeronautica in tutta l'Europa.

Turhan hà nutatu chì in u rapportu di l'Agenzia Europea per a Sicurezza di l'Aviazione publicatu in nuvembre, Turchia hè ghjunta cum'è unu di i paesi cù a più bassa rata di ricerca trà i paesi 48, dopu à a Lettonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*