U Prughjettu Digital Silk Road hà apertu una nova porta in e relazioni cù a Cina

U prughjettu di a strada di a seta digitale hà apertu una nova porta in relazioni cù u gin
U prughjettu di a strada di a seta digitale hà apertu una nova porta in relazioni cù u gin

Prughjettu Digital Silk Road hà apertu una nova porta in relazioni cù a Cina; A quinta di a serie di cunferenze intitulata "Capisce a Cina, fà affari cù a Cina", urganizata da l'Associazione Turchi di l'Industriali è di l'Imprenditori (TÜSİAD) dapoi u 2012, hè stata tenuta in un hotel in Istanbul in cuuperazione cù l'Istitutu Confucius di l'Università Okan di Istanbul.

À a 5a cunferenza intitulata "Understanding China & Doing Business with China", urganizata in cuuperazione cù TUSIAD è l'Istitutu Confuciu di l'Università Okan di Istanbul, a rapida trasfurmazione in i campi ecunomichi, suciali è tecnologichi in Cina hè stata esaminata da a perspettiva di u mondu cummerciale turcu. è i decisori, è l'implementazione di a China I riflessioni di strategie è pulitiche nantu à Turkey è l'ecunumia glubale sò stati valutati.

I discorsi d'apertura di a cunferenza, chì si sò tenuti à l'Hotel InterContinental in Istanbul u marti 10 dicembre, in cuuperazione cù TÜSİAD è l'Istitutu Confucius di l'Università Okan di Istanbul, sò stati pronunciati da u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture TR Selim Dursun, presidente di TÜSİAD di a cunferenza. U Cunsigliu di Amministrazione Simone Kaslowski, u Presidente di u Cunsigliu di Trustees di l'Università Okan di Istanbul, Bekir Okan, u Cunsigliu Generale di u Cummerciu di u Cunsulatu di Ç. HC Istanbul Huang Songfeng è u presidente di a Rete TÜSİAD China, Korhan Kurdoğlu, anu fattu u discorsu.

Simone Kaslowski: E riforme desiderate in u sistema di u cummerciu mundiale ponu esse pussibule solu cù a Cina.

U presidente di TÜSİAD, Simone Kaslowski, hà datu i seguenti missaghji in u so discorsu di apertura: "Dopu più di 40 anni di riforma ecunomica è apertura, a Cina oghje hè diventata unu di i principali attori in a furmazione di l'ordine internaziunale. E riformi desiderate in u sistema di u cummerciu mundiale ponu esse pussibule solu cù a Cina.

"Per eliminà u sbilanciamentu cummerciale chì esiste trà i dui paesi dapoi parechji anni, attachemu una grande impurtanza à l'aumentu di l'investimenti diretti à longu andà da a Cina, l'aumentu di partenarii trà Turchia è Cina è l'arrivu di più turisti cinesi. à u nostru paese".

Bekir Okan: Avemu da aumentà u numeru di turisti chinesi à 10 milioni

Bekir Okan, presidente di u Cunsigliu di Trustees di l'Università Okan di Istanbul, hà dichjaratu u seguente in u so discorsu: "L'Università Okan di Istanbul hà stabilitu u primu dipartimentu di Traduzzione è Interpretaria Cinese in Turchia in 2009. A nostra università è l'Okan College attachenu una grande impurtanza à a furmazione di l'esperti cinesi, chì manca sempre in u nostru paese, è i diplomi universitari chì parlanu cinese. Ospitemu ancu l'Istitutu Confucius. 400 mila turisti chinesi venenu in Turchia ogni annu. U nostru scopu deve esse di aumentà stu numeru à 10 milioni. "Cum'è l'Università più vicina à a vita cummerciale, furniremu u sustegnu necessariu per questu scopu".

Korhan Kurdoğlu: Avemu da fà e nostre relazioni assai più forti per i dui paesi

In u so discorsu, u presidente di a TÜSİAD China Network, Korhan Kurdoğlu, hà dettu; "Avemu da rinfurzà e nostre relazioni assai più forte per i dui paesi cù u nostru più grande partenariu cummerciale in Asia, chì hè cunnisciutu cum'è una di e novi superpotenze di u mondu cù i so investimenti è anderà versu a leadership mundiale in l'ecunumia è a tecnulugia in un futuru assai vicinu. .

"TÜSİAD China Network, di quale sò u presidente, seguita da vicinu tutti i sviluppi in Cina sia in Turchia sia in Cina è in altre piattaforme internaziunali, cuntribuisci à u sviluppu di a cooperazione è urganizeghja parechji avvenimenti per a Cina". hà dettu.

Selim Kervancı: Supportemu l'imprenditori di i dui paesi cù mudelli di finanziamentu à valore aghjuntu

Selim Kervancı, CEO di HSBC Turkey, hà dichjaratu chì a Turchia hà una grande impurtanza in quantu à a situazione geografica è geopolitica nantu à a strada "Belt and Road" in u scopu di e so valutazioni in u quadru di a cunferenza:

"Cum'è un paese è u mondu cummerciale, duvemu fà un bonu usu di u cummerciu, l'investimentu è l'opportunità di accessu à i mercati internaziunali offerti da l'iniziativa "Belt and Road". Cum'è HSBC, avemu u scopu di rinfurzà e relazioni cummerciale cù a Cina creendu un ponte trà e cumpagnie di i dui paesi, mentre trasferendu u putenziale di Turchia in i campi d'investimentu è cummerciale à u mondu cummerciale cinese. "Supporteremu l'imprendituri di i dui paesi cù mudelli di finanziamentu à valore aghjuntu, in particulare in grandi investimenti infrastrutturali in u scopu di l'iniziativa "Belt and Road" è / o investimenti in diversi settori previsti per esse implementati cù u settore privatu è i partenarii publichi. usendu u nostru putere in i corridori cummerciale pertinenti ".

In a prima sessione, i sviluppi ecunomichi, suciali è tecnologichi in Cina sò stati discututi; In a seconda sessione di a cunferenza, induve Made in China 2025, l'Iniziativa Belt and Road, l'investimenti diretti stranieri di a China è e relazioni internaziunali sò stati messi sottu à u focu, l'esperienze di e cumpagnie turche di fà affari in Cina sò state sparte. In a terza sessione, l'esperienze è e cullaburazioni di l'imprese chinesi in Türkiye sò state toccu; In l'ultima sessione, e relazioni di Turchia è Cina da a perspettiva publica sò stati discututi da rapprisentanti di diversi ministeri.

I patrocinatori di l'avvenimentu di a cunferenza, chì hè urganizata sottu u patrocini d'oru di HSBC Turkey, sò Garanti BBVA è TFI TAB Gıda Yatırımları, u sponsor di a pausa caffè hè Arzum OKKA, u cumpagnu di cuntenutu hè Mazars Balance è u sustenitore hè Çimtaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*