U Prughjettu Naziunale di Submarinu hè statu ufficialmente iniziatu

U prughjettu di u sottumarinu naziunale hà iniziatu ufficialmente
U prughjettu di u sottumarinu naziunale hà iniziatu ufficialmente

Turchia, chì hà a seconda più grande flotta di sottumarini in l'OTAN, hà iniziatu ufficialmente u Prughjettu Naziunale di Submarinu (MİLDEN) di u Cumandante di e Forze Navali Turche, chì serà pruduttu cù risorse domestiche è naziunali.

U primu sottumarinu, chì hè attualmente in custruzzione in u scopu di u Prughjettu di Submarinu di u Novu Tipu, serà consegnatu à e Forze Navali in 2022.

I sottumarini di 66 metri di lunghezza è 13 metri d'altezza da esse pruduciuti in u cantiere navale averà un spustamentu sopra l'acqua di 845 tunnellate è un spustamentu sottumarinu di 2 tunnellate. Una di e più grande differenze di u novu tipu di sottumarini da i sottumarini custruiti prima in Gölcük Shipyard hè chì anu un sistema di propulsione indipendente da l'aria. In u risultatu di a reazione di i tanki di l'idrogenu è di l'ossigenu in u sottumarinu, l'energia elettrica serà prodotta cù u sistema di pila di carburante, è stu sistema permetterà à u sottumarinu di stà sottu à l'acqua per un tempu assai più longu senza bisognu di l'aria atmosferica.

İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*