Channel Istanbul Report cum'è Manifestu da Imamoglu à u Ministeru di l'Ambiente

ibb hè statu ancu invitatu à a riunione di u canali istanbul idk
ibb hè statu ancu invitatu à a riunione di u canali istanbul idk

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà presentatu un rapportu negativu à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione contru u prughjettu di u Canal Istanbul, chì u presidente è u presidente di l'AKP, Recep Tayyip Erdoğan, hà annunziatu cum'è un "prughjettu pazzi" in 2011.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà presentatu e so opinioni nantu à u rapportu EIA di Canal Istanbul à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in un rapportu di 56 pagine. SözcüSicondu a nutizia firmata da Erdoğan Süzer, Başak Kaya è Asuman Aranca da , u rapportu dichjara chì ùn ci hè micca bisognu di stu prughjettu, è s'ellu hè fattu, a natura serà assai dannighjata, e risorse d'acqua di Istanbul seranu largamente distrutte è serà. diventa inabitabile. Inoltre, hè statu determinatu chì a struttura naturali di u Mari Neru è u Mari di Marmara serà deteriorata è disastri maiò ponu accade per via di risichi di tsunami è di terramoti.

In l'ultima sezione di u rapportu, chì hè quasi un manifestu, si dice chì "In tali prughjetti enormi chì cuncernanu l'avvene di a cità è di i so residenti, piglià in cunsiderà l'opinioni di i merri eletti deve esse vistu cum'è un esigenza di principiu di decentralizazione è u dirittu di i citadini à sceglie ". Hè statu avvistatu chì "a demucrazia lucale è a participazione publica ùn sò micca incluse in ogni tappa di stu prughjettu".

İmamoğlu: Ùn stabilisce micca una splutazioni per sè stessu o u vostru babbu

Per d 'altra banda, İmamoğlu ripublicaIn e so dichjarazioni à Hazal Ocak da, in quantu à u Canal Istanbul, hà dettu: "Dici chì entreremu cù un bulldozer. Ùn avete micca stallatu una splutazioni per sè stessu o u vostru babbu. "Questu ùn hè micca un prublema per a sopravvivenza di 16 milioni, 82 milioni di persone", disse. Indittendu chì u futuru di Istanbul hè statu usurpatu, İmamoğlu hà dettu: "Ùn possu mancu imaginà a distruzzione è a contaminazione chì u prughjettu pruvucarà. Per l'amori di Diu, Istanbul hà bisognu di questu? Hè un desertu? Questu hè un desertu è voi custruite una cità quì? dumandò.

İmamoğlu: Ùn minacciaremu micca u futuru di Istanbul

I dettagli di a dichjarazione chì u presidente è u presidente di l'AKP, Recep Tayyip Erdoğan, hà datu à i ghjurnalisti in Ginevra ieri. In risposta à una dumanda annantu à u Canal Istanbul, u presidente hà dettu: "In più, ùn ci hè micca un dirittu cuncessu à Montreux da u Strettu. Venanu è vanu cum'elli volenu. Imagine, usanu a vostra gola, ma ùn avete nunda. Ma questu ùn hè micca u casu in Kanal Istanbul ". In risposta à queste parolle di u presidente IMM İmamoğlu Erdoğan, "3 cisterna passeranu, cisterna 5 passanu, hè a Cunvenzione di Montreux... Ùn deve ingannà nimu... Canal Istanbul ùn cuntene micca elementi chì ci daranu a pace. di mente in quantu à a Cunvenzione di Montreux. "Ùn minacciaremu micca u futuru di Istanbul da quelli chì ingannanu a società è ingannanu a sucetà è poi dicenu chì eramu sbagliati", disse.

Accusa da CHP Gülizar Biçer Karaca: U rapportu chì Istanbul resterà senza acqua hè statu intarratu

A Corte Costituzionale discuterà Canal Istanbul. U Vicepresidente CHP Gülizar Biçer Karaca hà revelatu cù documenti chì l'opinione presentata da l'Opere Idrauliche Statali per u Prughjettu di Canal Istanbul ùn era micca inclusa in u rapportu EIA.

A lettera chì DSI hà scrittu à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione u 03.12.2019 hè stata sparta cù u publicu da a Gran Assemblea Naziunale Turca. Karaca hà dettu: "In u rapportu DSI sottolineatu, se u Canal Istanbul hè implementatu, 375 milioni di metri cubi di perdita d'acqua sò previsti per u lavu Terkos, mentre chì in u Rapportu EIA, sta figura hè di 30 milioni di metri cubi. A perdita annuale d'acqua in Sazlıdere Dam hè di 52 milioni di metri cubi secondu DSI è 2,7 milioni in u Rapportu EIA. Se u Canal Istanbul hè implementatu, ci sarà una perdita di 70 milioni di metri cubi d'acqua, è in u peghju scenariu, 427 milioni di metri cubi d'acqua. "Questu significa chì 1 in ogni Istanbulite serà senza acqua", disse.

A Corte Custituziunale discuterà Kanal Istanbul

A Corte Custituziunale discuterà a dumanda fatta per l'annullamentu di l'articulu di lege chì permette a custruzzione di u cuntruversu prughjettu di u Canal Istanbul cù u mudellu build-operate-trasferimentu a settimana prossima è decide nantu à i meriti.

A lege omnibus aduttata da a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u 26 di lugliu di u 2018, hà ancu inclusu a regulazione legale per include u Canal Istanbul è i prughjetti di via navigabile simili in u scopu di u mudellu di costruzione-operazione-trasferimentu. CHP hà dumandatu à a Corte Costituzionale l'annullamentu è a sospensjoni di stu articulu. Cusì, u prughjettu di u Canal Istanbul hè statu purtatu à a Corte Custituziunale. L'Assemblea Generale di a Corte Custituziunale si riunirà u 24-25 dicembre 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*