Ankara Malatya 4 Settembre L'espedizioni di u Trenu Blu deve esse ripresa

Ankara Malatya sept i servizii di treni blu duveranu principià di novu
Ankara Malatya sept i servizii di treni blu duveranu principià di novu

U deputatu di u Partitu AK Malatya Hakan Kahtalı hà fattu una visita di felicitazione à Hikmet Kazgan, chì hè statu elettu capu di a Branca Malatya di l'Unione Ferroviaria-İş.

U deputatu Kahtalı, inseme cù i membri di u partitu, hà visitatu Hikmet Kazgan, chì hè statu recentemente elettu cum'è presidente di a filiale Malatya di l'Unione Demir-Yol İş, in u so ufficiu è li hà desideratu bona furtuna.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u presidente di l'Unione Hikmet Kazgan hà ringraziatu u deputatu di u Partitu AK Malatya Hakan Kahtalı è hà dettu: "Avemu sempre apprezzatu u nostru MP. Seguimu sempre è sustenemu da vicinu cù a so onestà è u so travagliu duru ".

Espristendu chì l'urganisazioni non-guvernamentali è a pulitica vanu sempre inseme, Kazgan hà dettu chì u Partitu AK attribuisce impurtanza à sta sensibilità sempre chì hè in u putere. Kazgan hà ancu dichjaratu chì u Trenu Blu di u 4 di Settembre, chì hè stata fermata in Malatya, era una mancanza maiò è hà dettu: "Ci hè Siirt Kurtalan Express avà, ma a stanza hè assai occupata, cusì vulemu chì u trenu turchinu sia tornatu. "

U diputatu Kahtalı, invece, hà dichjaratu ch'elli avianu una amicizia di quasi 30 anni cù Kazgan, chì hè statu elettu cum'è presidente di l'Unione, è vulia successu in u so novu postu. Kahtalı hà dettu: "A nostra Union Railway-İş hà fattu sforzi significativi per prutege i diritti di i travagliadori quì à u puntu di aghjunghje valore à a nostra Malatya. Anu sempre sustinutu l'investimenti da fà in a nostra pruvincia travagliendu in armunia cù u nostru guvernu. Cridemu chì u nostru fratellu Hikmet Kazgan serà assai successu in questu compitu ".

Kahtalı hà dichjaratu ch'elli, cum'è i deputati, seguitanu da vicinu u prublema in nome di a ripresa di u Trenu Blu di u 4 di Settembre, è hà dettu chì una volta chì l'infrastruttura di u trenu d'alta velocità hè finita in a regione, i viaghji cumincianu di novu.

Dichjarà chì Malatya era ancu inclusa in a reta di treni à alta velocità è chì i travaglii cuntinueghjanu in questu cuntestu, Kahtalı hà dettu: "Malatya hè ancu un centru impurtante in u trasportu di passageri ferroviari. Spergu chì avemu finitu una grande parte di a reta di treni à alta velocità in 2023 ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*