Grandi aspettative in Vangölü Express Adventure!

L'aspettativa hè grande in l'avventura di u vangolu express
L'aspettativa hè grande in l'avventura di u vangolu express

L'avventura di Vangölü Express, chì hà cuminciatu in ghjennaghju di l'annu passatu, cuntinuò senza stop in tuttu l'annu. Van, l'ultimu puntu di l'avventura, hè diventatu un destinazione frequente per i viaghjatori cù a so storia, bellezza è natura. A squadra di l'Interrail Turkey, chì hè stata cuminciata da un gruppu di ghjovani, hà crisciutu cù u tempu è hè diventatu cunnisciutu in tutta a Turchia. I ghjovani, chì anu vultatu i so ochji à u Vangölü Express dopu à l'Eastern Express, sò ghjunti à Van in massa in tuttu l'annu.

Ghjurnale SehrivanSicondu a nutizia di Meral Yıldız; L'avventura di Vangölü Express, chì hà cuminciatu in ghjennaghju di l'annu passatu, cuntinuò senza stop in tuttu l'annu. Van, l'ultimu puntu di l'avventura, hè diventatu u puntu più frequentatu di i viaghjatori cù a so storia, bellezza è natura. A squadra di l'Interrail Turkey, chì hè stata cuminciata da un gruppu di ghjovani, hà crisciutu cù u tempu è hè diventatu cunnisciutu in tutta a Turchia. I ghjovani, chì anu vultatu i so ochji à u Vangölü Express dopu à l'Eastern Express, sò ghjunti à Van in massa in tuttu l'annu. Infine, centinaie di millaie di dilettanti di a natura è di i viaghji di tutta a Turchia è di u mondu sò ghjunti à Van per u Seyahatfest, chì hè statu tenutu in Van in settembre di l'annu passatu. Cù l'arrivu di a stagione invernale, a ghjente di Van volenu chì u Vangölü Express torna un pilastru turisticu. Hè enfatizatu chì per chì Van diventerà una cità prediletta in u turismu invernale, l'interessu in u Vangölü Express cresce.

U novu favuritu di l'espressi scupertu in 2017, u Van Lake Express, l'avventura di u viaghju chì hà cuminciatu in a capitale è si estende à Tatvan, hè stata in u focu di i viaghjatori in diverse stagioni in tuttu l'annu. Forse a strada di a vostra cità nativa, forse novi lochi da scopre, forse curiosità à l'Oriente o solu viaghjà. Van Lake Express offre à i viaghjatori un viaghju cum'è un conte di fata. U Van Lake Express hè un magnificu viaghju induve Anatolia passa davanti à i vostri ochji cum'è un album di foto, induve pudete fighjulà è sente u sonu di pecuri chì pascenu in muntagna, da induve si stende o da induve site, induve pudete fighjà cambià a natura in ogni mumentu mentre si svegliate à l'alba è sorsi u vostru caffè. Vangölü Express, chì hè nantu à l'agenda in tuttu u 2017, hè più preferitu soprattuttu in i mesi d'invernu. Vangölü Express, chì furnisce mumenti indimenticabili à i passageri cù a so magnifica vista, continuerà à accoglie i turisti quist'annu. In particulare, i prufessiunali di u turismu di Van volenu chì i turisti scorri à Van cù Vangölü Express invece di iraniani chì u numeru diminuisce in i mesi d'invernu. I prufessiunali di u turismu di Van hà dichjaratu chì cù l'apertura di a stagione invernale, u travagliu deve esse fattu per fà di Van una cità populari di novu.

TUNÇDEMİR: Avemu bisognu di questu soprattuttu in i mesi morti

Parlendu à u nostru ghjurnale cunnessu, u prufissiunista di u turismu Abdullah Tunçdemir hà dichjaratu chì u muvimentu Vangölü Express, chì hè statu iniziatu 2 anni fà, deve esse purtatu à l'agenda di novu è sforzi deve esse fattu per aghjunghje una nova eccitazione à Van. Tunçdemir, chì hà dettu chì u Vangölü Express, chì hè diventatu una tendenza dui anni fà da un gruppu di ghjovani, aghjunghjenu una eccitazione sfarente à Van, hà nutatu chì l'interessu in u trenu hà aumentatu soprattuttu cù a stagione d'invernu. Tunçdemir hà dettu: "Avemu bisognu di u Vangölü Express per pudè passà l'invernu. Avemu bisognu di portà u Vangölü Express à l'agenda cum'è l'Eastern Express aumentendu u numeru di vagoni è continuu. Avemu bisognu soprattuttu in i mesi morti. Avemu veramente bisognu di u Vangölü Express per pudè rinviviscia in u turismu invernale ". Hà parlatu cum'è

"VAN LAKE EXPRESS ATTENDE A REGIONE"

In riferimentu à l'impurtanza di u Van Lake Express, Haldi Tourism Official Murat Beyaz hà dettu: "U Van Lake Express hè unu di i sine qua non per u turismu di Van per noi. Ancu a prisenza stessa di u nome face un impattu. E rotte chì hà pigliatu da Ankara à Van sò soprattuttu in l'invernu; U fattu chì passa per Keban, Elazığ, Bingöl è Muş offre vedute pittoresche da quì. Hè a scena di un viaghju cumplettamente cumpletu. Di sicuru, u nostru scopu principale hè di prumove e bellezze in Van, ma finu à quellu trenu abbanduneghja Ankara è ghjunghje à Tatvan, hè ancu a scena di bellezza in parechje cità. Inoltre, l'imaghjini quì sò prumuvuti di più è ghjunghjenu à più persone attraversu l'interazzione chì e persone facenu attraversu i so cunti di e social media ". Hà parlatu cum'è

"U NUMERU DI VOLI DEVERE ESSERE AUMENTATU E IMPORTANZA CONSEGNATA"

Dichjarà chì u fattore più impurtante per u turismu hè l'accessibilità, Beyaz hà dichjaratu chì u numeru di viaghji di u Van Lake Express deve esse aumentatu per questu scopu. Hè necessariu di aumentà u nùmeru di spidizioni, aumentà u nùmeru di carri è prumove. Cunsiderendu chì l'aviò sò ancu caru, u trenu hè veramente una alternativa assai economica è bona. Per utilizà questu, sicuru, i voli reciproci di dui ghjorni à settimana ùn sò micca abbastanza per noi. U fattore più grande in u turismu hè l'accessibilità. Un locu pò esse bellu, ma s'ellu ùn si pò ghjunghje, ùn hà micca valore nè significatu. L'accessibilità hè impurtante. Ci hè una diminuzione di i voli, soprattuttu in i mesi d'invernu. Calchì volta ancu i piani sò annullati per via di e cundizioni climatichi avversi in e pruvince di a regione. Per quessa, u trenu hè à tempu un mezzu di trasportu è un mezu di turisimu, chì scontru in issi punti. Questu deve esse valutatu in questu modu, è deve esse datu l'impurtanza debite da fà arrangiamenti in u numeru è i ghjorni di viaghji ". ella aghjunse.

VIAGGIU DI 25 ORE

Ci sò quattru tipi di vagoni nantu à u Van Lake Express, simili à l'altri autostrade: Pullman, Covered Bunk, Sleeper è Dinner. I vagoni Pullman sò cuncepiti cum'è sedi unichi da un latu è sedi doppii da l'altru, più cum'è autobus interurbani. In Pulman, chì hè l'unica seccione induve l'animali sò accettati, pudete piglià u vostru animali cun voi paghendu a mità di u prezzu di un bigliettu. Siccomu ci vole circa 25 ore trà Ankara è Bitlis, sti carri sò generalmente usati per distanze più brevi. Per questa parte, 2018 TL hè pagatu per persona per 47.

L'OPPORTUNITÀ DI GUARDÀ U PAESAGGIU

U vagone più còmode di u trenu hè u vagone di dorme. U vagone di dorme, chì hà à tempu un compartimentu doppiu è un compartimentu unicu, hè u vagone più còmode di u trenu. Siccomu u carru, chì include un mini frigo, tavola di socket è lavamanu, hè u carru più preferitu, quelli chì volenu viaghjà in questu carru duveranu cumprà i so biglietti in anticipu. Ideale per coppie, u vagone vi prupone un viaghju tranquillu. In u compartmentu di duie persone, avete da pagà 2018 TL per 75 per una sola persona, è 91 TL per u compartmentu di una sola persona. È u tipu di carru pudete passà solu una parte di u so viaghju; carru di pranzu. Ci sò snacks, bevande è pranzi in u vagone, chì pudete visità quandu avete fami. A vittura di pranzu, chì hè una grande opzione per viaghji longu, hè custituita da tavule per 4 persone. E postu chì ùn hè micca un tipu di stanza, offre un ambiente spaziosu è avete l'uppurtunità di fighjà a vista cunfortu da i finestri.

STAZIONI LAGO VAN EXPRESS

A prima stazione di u viaghju hè Ankara, ma per via di i travaglii di migliione di a ferrovia in corso, u trenu hè pigliatu da a stazione Irmak, chì si trova à 1 ora di distanza da Ankara. Sè vo vulete, pudete andà cusì luntanu da sè stessu, o pudete ghjunghje à Irmak cù i navette chì partenu à 11 ore. Siccomu l'ora di partenza di u trenu hè durante u ghjornu, pudete immediatamente principià à guardà u paisaghju quandu avete in u trenu. A notte, hè benefica per dorme è riposu perchè ùn avete micca a pussibilità di fighjulà u paisaghju di notte, è avete bisognu di dorme bè per fighjà i primi luci di a matina è l'alba. Inoltre, sè vo site per scopre u distrittu quandu vi scendete da u trenu, serà à u vostru vantaghju per esse vigoru.

VANGÖLÜ EXPRESS PASSA PER BELLE CITTÀ

Ankara, Irmak, Yahşihan, Kırıkkale, Balışih, Çerikli, Sekili, Yerköy, Caferli, Intercessione, Sarıkent, Karasenir, Kanlıca, Yenifakılı, Himmetdede, Boğazköprü, Kayseri, Sarıoğlan, Karabuzı, İzılı, İzılı, Šırıkı, İzılı, İzılı, İzılı, İzılızı, İzılı, İnıkılı, İnifakılı, Himmetdede. Thick, Structure, Sivas, Taşlıdere, Bostankaya, Yenikangal, Çetinkaya, Demiriz, Akçamağara, Akgedik, Hekimhan, Malatya, Battalgazi, Fırat, Kuşsaray, Pınarlı, Baskil, Compassion, Yolçatı, Elazıbağ, Yurt,,, Muratı Ekerek, Suveren, Genç, Crane, Nurik, Solhan, Kale, Muş, Hotsu, Rahova è Tatvan.

U VIAGGIU PIACE 25 ORE

Circa 10-15 anni fà, sti treni eranu scomodi è incredibbilmente affollati, i passageri eranu literalmente soffrenu. Siccomu ùn ci era micca restrizzioni di carica in u trenu, a ghjente hà sceltu u viaghju di u trenu à quellu tempu, è i materiali purtati cù l'affullamentu creanu un cattivu odore in u trenu. Oghje, sti treni sò usati solu per piacè è sò assai còmode. Viaghjà in trenu cù l'Eastern Express hà fattu cunnosce u cunfortu cambiante in questu sensu. Se u vostru bigliettu è tutte e vostre preparazioni sò cumpletu, vi aspetta un piacevule viaghju di 25 ore. Quandu avete a fame in stu longu viaghju, pudete andà à u carru di cena è riempie u stomacu. Stu viaghju, chì hè diventatu populari di novu cù i ghjovani chì viaghjanu à Kars, hè attualmente urganizatu à Van cù a preparazione di i ghjovani da tutta a Turchia è u mondu.

PASSAGGIU 60 STAZIONI, STOP FINALE !

Partendu da Ankara u marti è dumenica, u trenu passa per 60 stazioni: Irmak, Yahşihan, Kırıkkale, Balışih, Çerikli, Sekili, Yerköy, Caferli, Şefaatli, Sarıkent, Karasenir, Kanlıca, Yenifakıdelı, Himmetakıdeı. Boğazköprü, Kayseri, Sarıoğlan, Karaözü, Yeniçubuk, İhsanlı, Şarkışla, Hanlı, Gözmen, Bedirli, Thick, Structure, Sivas, Taşlıdere, Bostankaya, Yenikangal, Çetinkaya, Demiriz, Akzai, Malaga, Akira, Akira, Malaga, Akira, Akira, Malaga, Malaga, Malaga. Pınarlı, Baskil, Compassion, Yolçatı. Elazig, Yurt, Çağlar, Muratbağı, Palu, Beyhan, Ekerek, Suveren, Genç, Turna, Nurik, Solhan, Kale, Muş, Hotsu, Rahova è Tatvan. Ùn pensate micca chì u Van Lake Express viaghja finu à Van per esse ingannatu da u so nome, perchè u viaghju finisci in u distrittu Tatvan di Bitlis. Ancu s'è u carru chì finiscinu in Tatvan hè u prublema più parlatu di i tempi recenti, i passageri ponu ancu ghjunghje à Van da u più grande battellu in Turchia chì porta carri di merci, o in autobus per 20 TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*