A capitale Ankara hè pronta per l'invernu

A capitale Ankara hè pronta per l'invernu
A capitale Ankara hè pronta per l'invernu

A capitale Ankara hè pronta per l'inguernu; Cù a prima neve di l'annu caduta nantu à a capitale, i squadre di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì sò diventati vigilanti, cuminciaru u so travagliu in u campu di a lotta contru a neve.

E squadre di u Dipartimentu di Scienza è Tecnulugia cuntinueghjanu i so travaglii di salatura cù i veiculi di neve contr'à u risicu di ghiacciu nantu à e principali arterie, strade è boulevards.

E SQUADRE METROPOLITANE GUARDARANU SUI CAMPI

A Municipalità Metropolitana, chì hà aumentatu e so misure per impediscenu à i citadini di esse vittime di a nevicata efficace in Ankara, aprirà e strade chjuse in u centru è i distretti circundanti è vigilà 150 ore à 7, 24 ghjorni, contru u periculu di ghiaccio cù XNUMX. milla tunnellate di salitu.

Municipalità Metropolitana per a lotta contru a neve; Mentre assignanu 3 mila 12 persone, 173 spazzaneve, 60 squadre manuali, 298 dumper, 54 graders, 35 caricatori, 83 scraper loaders, 19 escavatori a roti è 29 bulldozer, u Dipartimentu di Scienza è Estetica Urbana è squadre ASKİ anu travagliatu. neve è ghjacciu, è si batterà contr'à eventuali inundazioni.

DISTRIBUZIONE DI SALE À MAHTARS PER A PRIMA VOLTA CÙ E ISTRUZIONI DI U PRESIDENTE YAVAS

Cù l'istruzzioni di u sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà dettu: "Vulemu fà u travagliu di salatura inseme cù i nostri muhtars", a distribuzione di sale à i capi di a Capitale hà iniziatu per a prima volta questu annu.

I capi di quartiere, chì determinaranu i punti chì e squadre di a municipalità metropolitana ùn ponu micca ghjunghje in tutti i quartieri, cumprese e strade principali, distribuiranu u sali à i citadini secondu i so bisogni.

Mentre informava i capi di a Municipalità Metropolitana cun un missaghju brevi per a dumanda di distribuzione di u sali, hà dettu chì i capi di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici, chì ùn ponu micca ottene u sali, ponu dumandà u sale chjamendu 0312 ALO Blue Table cù u numeru di telefunu ". 507 43 40 0312 o 507 43 41 153".

Hilal Tarman, Capu di Etimesgut Topçu Neighbourhood, hà dettu: "Avemu dumandatu u sale è anu rispostu immediatamente. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş ", mentre u capu di u distrittu Etimesgut Ayyıldız Zeynep Canbulatoğlu hà dettu: "I sali chì avemu dumandatu per l'usu in emergenze sò stati immediatamente consegnati à l'uffiziu di u nostru mukhtar. Arriveremu à i punti chì a nostra cumuna ùn pò ghjunghje. Vulemu ringrazià u nostru sindaco Mansur Yavaş ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*