Bayırköy Mahmudiye Derebaşı Strada unu à unu aperta à u serviziu

bayrkoy mahmudiye derebasi one-to-one road hè messu in serviziu
bayrkoy mahmudiye derebasi one-to-one road hè messu in serviziu

A strada è u ponte Bayırköy Mahmudiye Derebaşı Birebir, a cui custruzzione hè stata finita da a Municipalità Metropolitana di Ordu in u distrittu di Mesudiye, hè stata messa in serviziu cù a cerimonia di apertura.

Participendu à u prugramma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hè statu accoltu cù tamburi è corne in u distrittu di Bayırköy. I citadini anu accoltu cù entusiasmu u presidente Güler, chì hà realizatu l'opere chì avianu sunniatu dapoi parechji anni.

30 KM ASFALTU COSTRUITE À U DISTRICT

Dichjarà chì 30 km di strade sò state pavimentate in Mesudiye finu à avà, u sindaco Güler hà dettu: "Continuemu à pavimentà e strade di gruppu di a nostra bella Mesudiye è cunnetta i nostri quartieri cù ponti. Mettimu in serviziu a strada di u gruppu chì unisce i quartieri Bayırköy-Mahmudiye-Derebaşı è Birebir. Cù sta strada, avemu finitu 30 chilometri di strada asfaltata in u distrittu di Mesudiye finu à avà. U travagliu di l'asfaltu hè u principiu di u nostru travagliu. Semu una grande famiglia. Cù u ponte chì avemu custruitu, uniremu micca i quartieri, ma Turchia è i nostri cumpatrioti à l'esteru. Faremu ancu a seconda è a terza tappa di a strada. Vogliu ringrazià tutti, in particulare i membri di l'Associazione Mesudiye Bayırköy, chì sò ghjunti in u nostru distrittu Mesudiye in autobus da Istanbul per l'apertura di a strada è ci anu salutatu cun entusiasmu.

"I NOSTRI CITTADINI ASPETTANO STA STRADA DA 4 ANNI"

Dichjarà chì l'investimenti stradali continuanu in u distrittu, u sindaco di Mesudiye İsa Gül hà dettu: "I nostri citadini di Bayırköy aspettanu sta strada dapoi 4 anni. A nostra strada hà righjuntu l'asfaltu dopu avè trasmissu u prublema à u Ministru Hilmi Güler. Oghje, apremu una strada di 30 km. Bona furtuna à u nostru Mesudiye. Non-stop. Cuntinuà à custruisce strade è serve ", disse.

"A manera hè a civilisazione"    

U presidente di l'Associazione Mesudiye Bayırköy, Mücahit Aydoğan, hà ringraziatu tutti quelli chì sustenevanu a realizazione di l'investimenti. U guvernatore di u distrittu, Ali Cemal Altınöz, hà dettu chì a strada hè una civilisazione è hà vulsutu chì l'investimentu purtessi bontà è bellezza in tuttu u distrittu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*