Boğaziçi Management AŞ hà vintu l'offerta per l'operazione di l'Istambul Esenler Bus Terminal

Bogazici Management Ace hà vintu l'offerta per l'operazione di a stazione di autobus di Istanbul Esenler
Bogazici Management Ace hà vintu l'offerta per l'operazione di a stazione di autobus di Istanbul Esenler

L'operazione di l'autostazione di u 15 di lugliu Martyrs (Esenler), chì appartene à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, hè stata messa in offerta. Boğaziçi Yönetim AŞ, una filiale di İBB, hà vintu l'offerta cù un prezzu annuale di 27 milioni di TL.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà tenutu una licitazione per u funziunamentu di e zone cummirciali in l'autostazione di u 15 di Lugliu Martyrs (Esenler), chì hè posseduta è gestita, per 3 anni.

L'offerta, urganizata da u Cumitatu IMM sottu a presidenza di u Sicritariu Generale IMM Yavuz Erkut, hè stata tenuta in l'edificiu Saraçhane cù u metudu unicu apertu. Solu a filiale di İBB Boğaziçi Konut Servis ve Yönetim İşletme ve Ticaret AŞ hà presentatu una offerta annuale di 26 milioni 850 mila lire per l'offerta.

In l'offerta, chì hà continuatu cù l'asta, Boğaziçi Yönetim AŞ hà guadagnatu u dirittu di operare e zone cummerciale di a Stazione di l'Autobus Martyrs 15 July per una tarifa annuale di 27 milioni di TL è per un periudu di 3 anni.

I parcheghji in l'autostazione sò operati da İSPARK, una di e cumpagnie di İBB, dapoi Aostu.

IMM, chì hà pigliatu u funziunamentu di l'autostazione sottu à a so pruprietà u 9 di settembre di u 2019, hà finitu i travaglii di pulizia, demolitu l'edifici abbandunati è periculosi è hà fattu a stazione di autobus sicura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*