3a Audizione in Casu di Disastru di u Trenu di Çorlu

Terza audizione in u casu di disastru di u trenu Corlu
Terza audizione in u casu di disastru di u trenu Corlu
3rd audience in casu di disastru di trenu Çorlu; A terza audizione di a causa presentata in quantu à l'accidentu di trenu in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ, in quale 25 persone sò morti è 328 persone ferite, hè iniziata.

Istanbul da u distrittu Uzunköprü di Edirne HalkalıU trenu di passageri, chì avia 362 passageri è 6 persone, hà deragliatu è sbulicatu l'8 di lugliu di u 2018, vicinu à Sarılar Mahallesi, u distrittu di Çorlu in Tekirdağ. 7 zitelli, 25 persone morse in l'accidentu, 328 persone ferite.

A 1ª Direzzione Regiunale di TCDD, chì hè stata trovata cum'è a culpa principale in l'occurrence di l'accidentu da u Procuratore Generale di Çorlu Halkalı Turgut Kurt, chì hà servitu cum'è Manager di Manutenzione Ferroviaria in a 14a Direzzione di Mantenimentu Ferroviario, Çerkezköy Özkan Polat, chì hè u Supervisore di Manutenzione è Riparazione Stradale in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, Celaleddin Çabuk, chì hè l'Ufficiale di Manutenzione è Riparazione di Linea in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, è Çetin Yıldırım, u Capu di Ponti, chì travaglia in TCDD è hà firmatu l'annunziu annuale. rapportu d'ispezione generale in maghju, hà dettu "morte imprudente è morte. Una demanda hè stata presentata à u Çorlu 2st High Criminal Court, esigendu una pena di prigiò da 15 à 1 anni per avè causatu ferite.

TENSION RISE À A PRIMA PROVA

L'audizione di u casu hà iniziatu u 3 di lugliu à u Palazzu di Ghjustizia Çorlu, in a Sala di Cunferenza di 1 persone, chì hè stata urganizata cum'è 130st Heavy Penal Court. Tuttavia, certi parenti di u mortu è di i feriti ùn anu micca permessu di entre in a sala perchè ùn ci era micca spaziu. Dopu à l'avvenimenti, l'audizione hè stata purtata à a Sala di u 600 di Lugliu cù una capacità di 15 persone in u Centru di Educazione Publica Çorlu in Bülent Ecevit Boulevard in Çoban Çeşme Mahallesi.

Prima di a terza audizione tenuta oghje, a polizia hà pigliatu misure di sicurezza estensive. E squadre di polizia sò state purtate da u centru di a cità di Tekirdag. Un dispositivu X-Ray hè statu stallatu à l'entrata di u Centru di Educazione Pùblica. Punti d'entrata separati sò stati creati per avucati, vittimi, telespettatori è membri di a stampa. L'audienza hè stata cercata è purtata à a sala di tribunale.

"VULEMU GIUSTIZIA"

I parenti di quelli chì sò morti è feriti in l'accidentu sò ghjunti à l'audizione à pedi, à circa 1 chilometru da u Centru d'Educazione Publica di Çorlu. E famiglie chì portavanu ritratti di u mortu in e so mani cantavanu "Dirittu, lege è ghjustizia" è "assassiniu, micca accidente".

Zehra Bilgin, chì hà persu a so figliola Bihter Bilgin, e so surelle Emel Duman è Derya Kurtuluş in l'accidentu, hà dettu: "Oghje hè statu 520 ghjorni. Avemu aspittatu a ghjustizia per 520 ghjorni. Nimu hè prutettu. Sì qualchissia hè in queste catene di negligenza, da u più bassu à u più altu. Se un ministru hè ancu rispunsevuli, u ministru deve esse perseguitatu, u manager deve esse perseguitatu, è l'impiigatu di u più bassu hè ancu perseguitu. Tuttu ciò chì vulemu hè ghjustizia ", disse.

L'imputati pendenti Turgut Kurt, Özkan Polat, Celaleddin Çabuk, Çetin Yıldırım, e famiglie di i morti, i feriti è l'avucati anu assistitu à l'udienza. L'avucatu Can Atalay, chì hà pigliatu u primu pianu à l'udienza dopu a so identificazione, hà dichjaratu chì in l'udienza precedente, u tribunale hà decisu di dumandà a lista di i docenti di l'università per creà un novu espertu cù a qualificazione di espertu, è hà dettu. , "L'ITU hà decisu chì ùn ci hè nimu per numinà cum'è un espertu in u campu di u trasportu. Hè inaccettabile per eludere l'uffiziu publicu in questu modu. L'Università Tecnica di Yıldız ùn hà mancu rispostu à u mandatu ", disse.

L'audizione hà continuatu cù e dichjarazioni di i denuncianti. Ceyhan Kahveci, chì hè statu feritu in l'accidentu, hà dichjaratu ch'elli anu avutu un grande scossa prima di l'accidentu è hà dettu: "In u risultatu di a rottura di i carri, ci sò stati lanciati cum'è una palla di basca è chjappà u tettu. U mo nasu hè rottu. U mo corpu hè statu sfracicatu. Sò u denunciante ", disse.

"Chì hà uccisu u mo babbu, ziu ghjudice"

Saliha Erbil, chì hà persu u so maritu Salih Erbil in un accidente, hà assistitu à l'audizione cù e so figliole Gülgen è Gülşen. Gülgen Erbil hà dettu: "Sò andatu à i mo nanni. Ci hè un pocu di pioggia, cumu pò accade stu accidente, ziu ghjudice ? Quale hà tombu 25 persone, ziu ghjudice ? U vostru babbu hè mortu à questa età ? Ziu Ghjudice, ci hè negligenza. Un crash di trenu cum'è questu ùn succede micca in questa pioggia. Quale hà tombu u mo babbu, ziu ghjudice ? disse. Dopu à queste parolle di Little Gülgen, quelli in a sala ùn pudianu cuntrullà e so lacrime.

"HELLI DICEU CHE NOI PREMANDEremu à u ziu ghjudice"

Parlendu dopu à a so figliola, Saliha Erbil, invece, hà dettu à e so figliole chì u vostru babbu avia affidatu u sangue di u vostru babbu à u ziu, dicendu chì e zitelle anu vulsutu ancu vene à a corte è disse: "E mo figliole dicenu sempre chì manca u so babbu. Li aghju dettu ch'e aghju affidatu u sangue di u to babbu à u ziu ghjudice. I mo figlioli m'hà dettu chì avemu da dumandà à u ziu ghjudice noi stessu. Dicenu chì veneremu noi stessi. Mi lamentu in nome di i mo figlioli. Mi lamentu da u cima à u fondu ", disse.

L'interventore Remzi Güvenç hà dettu: "Aghju persu e mo duie figliole è dui nipoti. Tuttu sottu à a terra. Vogliu esse implicatu in u casu, mi lamentu ", disse. In seguitu, u tribunale hà prumessu à quelli chì ùn eranu micca chjamati in l'accusazione è chì vulianu esse implicati in u casu.

'MANAGER REGIONAL AUTORIZZATAR

Turgut Kurt, unu di l'accusati, hà dettu in a so dichjarazione à l'audizione chì era l'autorità di u direttore regiunale per include i culverts in i prugrammi di mantenimentu. Spieghendu chì l'ingegneri facenu un travagliu di ricunniscenza in u campu, Kurt hà dettu: "In i travagli di ingegneria, i nostri ingegneri facenu un travagliu di valutazione di danni. Sicondu ellu, i posti incompleti è difetti sò intervenuti. In u locu induve l'incidentu hè accadutu, l'ingegneri ùn anu micca vistu a necessità di un supportu di ballast ", disse.

L'accusatu Özkan Polat hà ancu dichjaratu chì l'ingegneri affiliati à a direzzione di mantenimentu intervenenu in i lochi ch'elli pensanu necessariu dopu a scuperta.

Celalettin Çabuk, chì hà dettu ch'ellu ùn hà participatu à alcunu travagliu esplorativu, hà dichjaratu chì i prucessi realizati l'anu superatu è chì ùn hà micca participatu à u travagliu esploratore.

L'udienza hè stata aghjornata dopu meziornu.

Fonte: New Age

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*