I treni naziunali d'alta velocità duveranu esse pruduciuti cù l'esperienza di TÜLOMSAŞ

I prublemi di trasportu di u populu di Eskisehir si trasfirìu à u parlamentu
I prublemi di trasportu di u populu di Eskisehir si trasfirìu à u parlamentu

I prublemi di trasportu di i citadini di Eskişehir si sò spustati in u Parlamentu; U deputatu CHP Eskişehir Utku Çakırözer hà pigliatu a parolla durante i negoziati di bilanciu 2020 di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è hà dumandatu u Ministru Mehmet Cahit Turan à risolve i prublemi di i residenti di Eskişehir chì ùn sò micca stati risolti dapoi anni.

Dichjarà chì l'embargo di u bigliettu applicatu à Eskişehir nantu à i biglietti di treni d'alta velocità hè ingiustu per Eskişehir è quelli chì volenu vede Eskişehir, Çakırözer hà dettu chì a sezione Eskişehir di l'autostrada Kırka-Seyitgazi-Afyon, chì hà sperimentatu più di 5 accidenti in l'ultimi 500 anni, hè stata implementata cum'è una doppia strada, doppia strada. Çakırözer hà dumandatu a produzzione di treni d'alta velocità in TÜLOMSAŞ.

RIMUOVERE ESKISEHIR YHT EMBARGO

U Pianu CHP Çakırözer è a Cummissione di u Budget hà dumandatu chì e dumande è i prublemi di e persone di Eskişehir sò risolti u più prestu pussibule durante e discussioni cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Çakırözer, chì hà dumandatu a produzzione di treni d'Alta Velocità in Eskişehir, hà rinnuvatu e dumande per i travagliadori temporanei chì travaglianu in e ferrovie per esse recrutati.

Dumandendu à u Ministru Turan nantu à l'embargo per quelli chì volenu vede Eskişehir è Eskişehir nantu à i Treni d'Alta Velocità, Çakırözer hà dichjaratu chì l'embargo di i biglietti hè ingiustu per Eskişehir. Dichjarà chì a ghjente di Eskişehir è quelli chì volenu vede Eskişehir ùn ponu truvà biglietti per Eskişehir in YHTs, Çakırözer hà dettu: "Ogni volta chì i nostri citadini chì volenu andà in Eskişehir da Istanbul nantu à i treni d'alta velocità chì operanu Ankara-Eskişehir, Ankara-Istanbul. , scontranu un embargo. Un passageru chì vole andà da Istanbul à Eskişehir in u trenu Istanbul-Ankara dice: "Ùn ci hè micca un bigliettu". Mentre hè chjamatu, ci sò facilmente biglietti per i passageri chì volenu andà in Ankara o Konya. In questu casu, i passageri chì anu da andà à Eskişehir anu da pagà 30 lire in più è andà in Eskişehir cum'è andavanu à Ankara o Konya. Questu hè assai ingiustu. Vittimizza sia i nostri citadini da Eskişehir sia i nostri citadini chì volenu vede Eskişehir. Questu embargo di bigliettu deve esse abbandunatu immediatamente ".

18 PERCENT PROFIT ùn hè micca cumpatibile cù l'obligazione di serviziu publicu

Çakırözer, attinendu l'attenzione à i Rapporti di a Corte di Conti, hà dettu: "I rapporti dicenu: "Ottene ingressu sopra u costu di i treni d'alta velocità ùn hè micca cumpletu cù l'obbligazione di serviziu publicu". a rilevazione hè fatta. A Corte di Conti ùn associeghja micca u 18 per centu di prufittu cù l'obligazione di serviziu publicu. Sapete, a stazione di treni d'alta velocità hè stata custruita cù un mudellu di build-operate-trasferimentu. A garanzia di u passageru hè stata data à sta stazione in valuta straniera. 1,5 dollari + IVA per ogni passageru. Copre tutti i passageri chì partenu da a Stazione di Ankara. "U prufittu di 18 per centu, chì hè ancu riflessu in i rapporti TCA, hè statu ottenutu per via di questu requisitu di garanzia di passageru?", dumandò.

TÜLOMSAŞ DEVE PRODUCE SETTI DI TRENI D'ALTA VELOCITA

Purtendu u prublema di a produzzione di treni d'alta velocità in Eskişehir, Çakırözer hà dettu chì sia TÜLOMSAŞ sia l'industriali è i travagliadori in Eskişehir anu u putere di pruduce i set. Çakırözer hà dettu: "Eskişehir hè u locu induve a prima vittura turca, Devrim, è una di e prime locomotive a vapore turche, Karakurt, sò state prodotte. I treni d'alta velocità duveranu esse pruduciuti da TÜLOMSAŞ, e ferrovie duveranu esse prudutte da i nostri travagliadori. Perchè a piattaforma più adatta per questu hè TÜLOMSAŞ, a cumpagnia cù sperienza di produzzione di locomotive. TÜLOMSAŞ hè una istituzione ideale per a produzzione YHT, postu chì hè l'unica cumpagnia di fabricatore di locomotive in u nostru paese. Micca solu TÜLOMSAŞ... I nostri industriali in Eskişehir, altri cumpunenti di Eskişehir, i travagliadori ferroviari, sò tutti decisi à fà stu prublema ", disse.

Çakırözer hà ancu espresso i prublemi di i travagliadori ferroviari è hà dumandatu à i travagliadori temporanei per esse cumpletamente impiegati è chì i passageri di ferru chì travaglianu in SEE sò permanenti.

PERCHÈ I VOLI PREGATI NON PARTENU ?

Çakırözer hà ancu dumandatu à u Ministru Turhan perchè i voli programati, chì sò stati annantu à l'agenda di Eskişehir dapoi parechji anni è ùn sò micca stati ancu iniziati, ùn sò micca stati iniziati. Çakırözer hà dettu: "L'aghju purtatu sia in questa cumissioni sia in l'Assemblea Generale per anni. Eskişehir hà un aeroportu. Signore Presidente, Ministri, Primi Ministri venenu à fà discorsi in Eskişehir. Elogianu quantu successu Turkish Airlines hè in Eskişehir, ma ùn sò micca cuscenti chì Turkish Airlines ùn vola à Eskişehir. Sfurtunatamente, avemu un aeroportu, ma ùn pudemu micca uttene u vostru sustegnu per fà u travagliu di stu locu. I voli pianificati duveranu avà esse iniziati in Eskişehir ", disse.

L'ORECCHE SONT BUFFATE IN STRADA CU L'ACCIDENTI PIÙ FATALI PER 5 ANNI

Çakırözer, chì hà purtatu e strade di morte di Eskişehir durante i negoziati di u bilanciu, hà dumandatu chì a strada Kırka-Seyitgazi-Afyon, a strada Sarıcakaya è a strada Alpu-Beylikova-Mihallıçcık sia cumpletata u più prestu pussibule.

Attendendu à u fattu chì ci sò stati più di 5 accidenti in a strada Seyitgazi-Kırka-Afyon in l'ultimi 500 anni, Çakırözer hà dettu: "A parte di sta strada da Afyon à Eskişehir hè una strada doppia, cum'è un slide, dui partenze, dui arrivi. Dopu à Gazlıgöl, u latu Kırka-SeyitgaziEskişehir hè strettu, tortuoso è ci sò parechji accidenti. Hè chjamatu "via di a morte". Ci hè statu 53 accidenti solu questu annu. Trà tutte l'autostrade di Eskişehir, sta strada hà u più altu numeru di morti. Ma sò statu diputatu dapoi cinque anni, hè prubabilmente dettu per decennii prima di mè, ma sfurtunatamenti, l'arechje sò bluccate pè sta strada da esse fatta. Ùn pudemu micca truvà un match ", disse.

ÙN RESTATE STRADE COME PROMESSE DI ELECZIONI

Çakırözer, chì hà ricurdatu di e strade chì sò state prumesse è di e fundazioni stabilite durante u periodu elettorale, hà dettu: "E prumesse sò fatte durante u periodu elettorale, ma sfurtunatamenti ùn ci hè micca u minimu muvimentu dopu l'elezzione hè finita. A strada Sarıcakaya, per a quale u presidente hà prumessu ripetutamente è pusatu i fundamenti. À novu, ghjustu prima di l'elezzioni lucali, "Amu facemu". cuminciò, hè ancu un altru modu di morte. Strada Eskişehir-Alpu-Beylikova-Mihalıççık. Queste strade ùn deve esse solu una prumessa di elezzione, a fundazione di quale hè stallata è u restu ùn vene micca. Quessi duveranu esse finiti per chì i nostri citadini ùn mori micca è chì l'accidenti ùn succedenu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*