Direttore Generale EGO Alkaş Autorità Cooperativa di Trasportu Publicu Privatu Met

U direttore generale di l'ego hà scontru cù i funzionari di a cooperativa di trasportu publicu privatu di alkas
U direttore generale di l'ego hà scontru cù i funzionari di a cooperativa di trasportu publicu privatu di alkas

U Direttore Generale di l'EGO Nihat Alkaş, inseme cù u Vice Direttore Generale Fatih Eryılmaz, hà scontru cù i funzionari di a cooperativa di trasportu publicu privatu di i distritti. In u so discorsu à a riunione, Alkaş hà dettu: "U nostru compitu più impurtante hè di furnisce e cundizioni più convenienti, u più còmode, u tempu più breve, u trasportu più economicu è sustenibile per a ghjente di Ankara".

Dichjarà chì a maiò parte di e dumande è e lagnanze ricevute da l'Agenzia da u call center è altri canali di cumunicazione sò ligati à u trasportu, Alkaş hà dumandatu à l'autorità di u Trasportu Pùblicu Privatu di rispettà l'ore di serviziu, di ubbidisce à e regule di trafficu è di ùn esse rude. à i citadini, in particulare i cunduttori.

Alkaş hà dettu chì volenu risolve i prublemi riunendu spessu cù tutte e parti interessate è ghjunghjendu à un accordu, è hà dichjaratu chì truveranu u mudellu più adattatu in u trasportu publicu inseme. Rimarchendu chì u scambiu d'idee orientatu à suluzione è mutuale hè impurtante in a cunniscenza di a municipalità suciale chì anu aduttatu, Alkaş hà aghjustatu chì truveranu u megliu, u più currettu è u più bellu inseme cù questa comprensione.

U capu di u Dipartimentu di l'Operazioni di l'Autobus, Mustafa Geyikçi, hà assistitu ancu à a riunione induve e dumande di i funzionari di a cooperativa di Trasportu Pùblicu Privatu sò state intesu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*