Ekrem İmamoğlu: Kanal Istanbul Housing Project?

Ekrem İmamoğlu: Kanal Istanbul Housing Project?

Ekrem İmamoğlu: Kanal Istanbul Housing Project?

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu, hà parlatu à l'« Atelier marinu » tenutu à u 564 anniversariu di a « Tersane-i Amire ». Esprimendu i so punti di vista annantu à u prugettu "Canal Istanbul", İmamoğlu hà dettu: "Ùn sò mai statu un diavulu mutu in a mo vita. Parleremu fratellu. Nimu pò cunvince mi fratellu. A scienza è a ragione mi cunvinceranu. Ùn andaraghju dopu à nunda induve a scienza è a ragione ùn si trovanu micca. A nostra nazione ùn andrà ancu ", disse. İmamoğlu hà esemplificatu a cunnessione di affittu di Kanal Istanbul cù e seguenti parolle: "Sapete ciò chì era prima? Era un prughjettu di 3 isula in Marmara. Trè isule seranu custruite davanti à Bakırköy è Büyükçekmece di Avcılar cù i scavi rimossi da quì. Dicu di più ? Avemu BİMTAŞ in a nostra cumpagnia. I prughjetti sò stati studiati, i villi sò stati posti nantu à quelli isuli, i prughjetti fatti cù quelli villi sò stati purtati è prumossi in fieri di l'abitazioni europei è fieri internaziunali di l'abitazioni. Chi hè què? Venderemu ville in queste isule per 3-2 milioni di dollari. Fighjate à i bisogni di Istanbul ".

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà urganizatu un "Attellu di Mare" in u 564 anniversariu di a creazione di "Tersane-i Amire". City Lines Inc. Tutti i stakeholders di u settore anu participatu à l'attellu ospitatu da a Direzzione Generale di Haliç Shipyard. U primu discorsu à l'attellu hè statu fattu da Şehir Hatları A.Ş. Direttore Generale Sinem Dedetaş. Dopu à Dedetaş, İmamoğlu hà pigliatu u microfonu. Enfatizendu l'impurtanza di u cantiere Golden Horn, induve l'avvenimentu hè statu tenutu, İmamoğlu hà dettu: "Questa hè una di l'opere chì Fatih Sultan Mehmet hà aiutatu à stabilisce dui anni dopu a vittoria chì ci hà datu l'antica Istanbul. Una volta, ci ricurdamu di ellu cun gratitùdine. In altri palori, simu in u cantiere Golden Horn, induve celebremu u so 564 anniversariu. Semu in una di e prime strutture post-cunquista di a nostra Istanbul, u più anticu cantiere navale in u mondu.

"A GOLA hè unu di i più grandi bonus di u mondu"

Dendu esempi di a storia di i trasporti di Istanbul in u so discorsu, İmamoğlu hà enfatizatu chì vulia esprime a so gratitudine à tutti quelli chì anu travagliatu finu à u cantiere Golden Horn. İmamoğlu hà dettu: "U risultatu di e produzioni quì; Cù i battelli di a so cumpagnia Hayriye, una capacità di passageru di più di 18 milioni hè stata ghjunta in u passatu. Questa figura mostra chì u trasportu marittimu hè sempre statu impurtante in Istanbul ", disse. Descrivendu u Bosforu cum'è "una di e più grandi benedizioni di u mondu", İmamoğlu hà dettu: "U Bosforu ùn hà micca solu aghjustatu bellezza naturale è geugrafica à a nostra Istanbul, ma hà ancu aghjustatu un grande valore cù u trasportu marittimu. Dopu chì i ponti sò stati custruiti, ancu quandu avemu ghjuntu à 2000, u trasportu marittimu hà avutu una parte significativa di u trasportu urbanu, era à u livellu di u 10 per centu. Oghje, a tarifa hè à un livellu assai bassu, à u livellu di 4 per centu. Per via di questu, oghje, solu circa 800 mila di i nostri citadini preferiscenu viaghjà per mare in media ogni ghjornu. Devu dì chì ùn ci hè statu prugressu in stu campu dapoi 25 anni, à u cuntrariu, ci hè stata una regressione. Avà avemu stabilitu un scopu per ghjunghje à u 10 per centu di novu, andemu avanti ".

"U PASS TRASPORTU DEVI ESSERE INTEGRATA"

Dichjarà chì u trasportu marittimu ùn hè micca usatu bè in Istanbul, induve ci hè un trafficu seriu, İmamoğlu hà dettu: "Da una banda, u Tunnel di Karaköy, unu di i primi metri di u mondu, hà da vene à a vita in questa cità; ma da l'altra banda, ùn pudemu ancu ghjunghje à a reta di metro abbastanza per a pupulazione chì ghjunghje à 16 milioni. Di sicuru, a negligenza è l'investimenti sbagliati anu un grande impattu per ghjunghje à questu puntu. Ma u più impurtante, se a ghjente era priurità annantu à i veiculi, seremu à un livellu assai più altu in u trasportu publicu ". Dicendu, "Oghje pruvemu di stabilisce un sistema di trasportu publicu veloce, affidabile, còmode, economicu è accessibile", İmamoğlu hà dettu, "Credemu chì i prughjetti di trasportu duveranu principalmente per scopu di migliurà e cundizioni di i segmenti di i più bassi redditu di a società. U modu per questu hè attraversu u trasportu publicu è l'integrazione di tuttu u sistema cù l'altri. L'autobus, u metro, u tram è u trasportu marittimu anu da esse integrati in un quadru più largu. Avemu da realizà tutte e prucedure necessarie per fà questu u più prestu pussibule ", disse.

"RIGETTU L'IMPATTU DI U CANALE ISTANBUL"

Dicendu: "U prublema di Kanal Istanbul deve ancu esse discutitu", İmamoğlu hà dettu, "Aghju parlatu una parolla in u Parlamentu. 'Un citadinu Ekrem İmamoğlu Cum'è un citatinu cù trè figlioli, aghju dettu à mè stessu: "Ùn vogliu micca chì Kanal Istanbul sia impostu, u rifiutu". Questu hè impurtante. U sughjettu chì avemu parlatu hè quellu chì cambierà Istanbul cumplettamente è u moverà in un altru locu. Dunque, a ghjente di Istanbul deve discutiri a so efficienza è a necessità. Ùn aghju micca vistu u prugettu, chì hè statu presentatu cum'è una prumessa elettorale in 3, nè discutitu nè publicamente discutitu. Fighjate, questu hè l'imposizione. Sò un omu di cummerciale, e mo previsioni sò forti. Ùn pensu micca chì hè 2011 miliardi, questi investimenti sò assai più. Teneremu u "Atelier di Canal Istanbul" in a prima settimana di ghjennaghju. Ogni passu chì fate in Istanbul deve esse ricurdatu bè. Pensu chì a geografia di Istanbul ùn pò micca permette un tali cambiamentu. "Ci sò ragiuni scientifichi", disse.

"Questu ùn hè micca una questione pulitica"

Nutendu chì "Ancu a distruzzione di 135 milioni di metri quadrati di terra agricula solu hè un mutivu", İmamoğlu hà dettu: "L'effettu di Marmara nantu à u Mari Neru... A situazione induve 8 milioni di persone campanu in una isula... Chì ghjè? Cunnette cù 8 ponti longu 300-350 metri. Perchè? Si dice chì; l'aumentu di u trafficu di i navi, l'aumentu di a dimensione di a nave per via di i sviluppi tecnologichi è impediscenu u passaghju di e navi chì portanu sustanzi tossichi periculosi cum'è l'oliu di carburante attraversu u strettu. Vede u mutivu ? 90 per centu invalidu. U numaru di navi chì passanu per u Bosforu hè in diminuzione. Venanu davanti à noi per sparghje a geografia di 10 mila anni cù una scusa cusì senza leghje u rapportu EIA, una populazione di 1 milione 150 mila hè furmata intornu à u canali. E cisterne, navi ? Un novu prughjettu di affittu ? Scavi vicinu à 1,5 miliardi di metri cubi, 2 miliardi di metri cubi secondu e camere. In Turchia, u numeru di traversate di navi in ​​u Bosforu in Istanbul hè in diminuzione. Parla di a minaccia di u cisterna. Hè ovvi quantu l'investimenti impurtanti sò stati fatti in oleodutti. Altri investimenti ponu ancu esse fatti ", disse.

"Questa hè una benedizzione di Diu"

Nutendu chì a bella geografia di 10 mila anni hè stata pruvata à esse distrutta cù scuse triviali, İmamoğlu hà dettu: "Sicondu u rapportu EIA, appariscenu davanti à noi senza leghje. Ùn a dicu micca, a dice u Ministeru di u Pùblicu è di l’Urbanizazione. Una pupulazione di 1 milione 150 mila hè creatu intornu à u canali. Sapete chì dicemu 1 milione 150 mila, diventa 2 milioni. Sapete bè. Chì prughjettu hè allora? Cisterna, navi. Allora questu hè un novu prughjettu di affittu? 1,5 miliardi di metri cubi di scavi, -2 miliardi secondu e camere- ciò chì deve esse pienu in u Mari Neru. Vi mustraraghju i so prughjetti in ghjennaghju. Sapete ciò chì era prima ? Era un prughjettu di 3 isula in Marmara. Trè isule seranu custruite davanti à Bakırköy è Büyükçekmece di Avcılar cù i scavi rimossi da quì. Dicu di più ? Avemu BİMTAŞ in a nostra cumpagnia. I prughjetti sò stati studiati, i villi sò stati posti nantu à quelli isuli, i prughjetti fatti cù quelli villi sò stati purtati è prumossi in fieri di l'abitazioni europei è fieri internaziunali di l'abitazioni. Chi hè què? Venderemu ville in queste isule per 3-2 milioni di dollari. Fighjate à i bisogni di Istanbul. Va bè, qualchissia puderia avè fattu questu in Dubai. desertu, desertu ! Ellu pò. Stu locu hè un rigalu di Diu. Ùn tocca micca, ùn ci tocca micca. Ùn ci hè micca cusì. Parlemu di a felicità di e persone. Ùn sò mai statu un diavulu mutu in a mo vita. Parleremu fratellu. A scienza è a ragione mi cunvinceranu. Nimu pò cunvince mi fratellu. A scienza è a ragione mi cunvinceranu. Ùn aghju micca, è ùn perseguite micca alcun elementu chì a scienza è a ragione ùn anu micca cunvinta. A nostra nazione ùn andarà. U rispettu di a ragione è di a scienza ùn vi separà micca da a strada ghjusta. Ma sè seguite una persona, quella persona vi pò purtari in ogni locu. L'umanità, chì include mè, cumpresu qualcunu altru. Allora questu ùn hè micca un prublema puliticu. Questa ùn hè micca una materia per esse fatta solu perchè qualchissia hà dumandatu. Ùn hè micca un prublema chì ùn pò micca esse fattu solu perchè qualchissia ùn vole micca. Questu hè u travagliu di a ragione è a scienza ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*