A linea di tramvia Eminönü Eyüpsultan Alibeyköy finisce à a fine di u 2020

eminonu eyupsultan alibeykoy tram linea sarà finalmente finitu
eminonu eyupsultan alibeykoy tram linea sarà finalmente finitu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluIn l'ora di a matina, hà avutu prima infurmazioni nantu à i "opere d'invernu" in u Dipartimentu di Mantenimentu di Strada è Coordinazione di l'Infrastrutture in Edirkekapı, poi andò à Eyüpsultan è hà fattu ispezioni nantu à a custruzzione di a linea di tramvia Eminönü Eyüpsultan Alibeyköy, a custruzzione di quale ùn hè micca stata finita. da nuvembre 2016. İmamoğlu camminò a distanza di circa 2 chilometri trà e fermate Balat è Feshane di a linea di tram cù u so persunale. İmamoğlu, chì hà realizatu u prucessu di saldatura di e traverse, hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti quì. Imamoglu, "L'ex Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, Veysel Eroglu, dopu a vostra dichjarazione nantu à a siccità in Istanbul", aghju travagliatu per una settimana, i mo piani sò pronti, se dumandate, aiuteremu cù l'ordine di u presidente, "hà fattu una dichjarazione. "Avete una dumanda?", "Anzianu Direttore Generale İSKİ, ministru. U mo cunsigliu per elli hè chì, s'ellu hà una oppurtunità o una opportunità, pò cumunicà cun noi senza aspittà per qualsiasi ordine. Cerchemu ancu ellu. Tali affari publichi urgenti è impurtanti ùn aspettanu micca ordini ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluassistitu à a presentazione tenuta à u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di l'Infrastruttura in Edirnekapı. In a presentazione, l'alta dirigenza di İBB hà accumpagnatu İmamoğlu cù un staffu pienu. Seyfullah Demirel, Capu di u Dipartimentu di Manutenzione Stradale è Coordinazione di l'Infrastruttura, hà datu infurmazioni tecniche à İmamoğlu è à a delegazione accumpagnata nantu à i prucessi di travagliu per a preparazione invernale in Istanbul, a so forza di travagliu è l'equipaggiu di custruzzione. İmamoğlu, chì vole chì i filiali di l'IMM chì produci l'affari si riuniscenu è stabiliscenu tavule cumuni per a suluzione di prublemi, hà dettu: "Eccu, i mo amichi anu fattu a so preparazione per serve i nostri citadini à u stessu tempu, sincronizzati cù 39 distretti, è per intervene subitu in e disrupzioni ch'elli anu da esse in a strada. Pensu chì ùn averemu micca mancanza. Cumpresi i paesi. Semu pronti da tutte e nostre campagne à i punti cintrali di a nostra cità. Avemu travagliatu per 16 milioni ", disse. Dopu a presentazione, İmamoğlu hà scontru u persunale è hà fattu investigazioni in a zona.

SUGUANTI GUANTI E VETRI, SALDATI

In seguitu, İmamoğlu trasferì e so investigazioni da Edirnekapı à Balat. İmamoğlu, inseme cù l'alta dirigenza di l'IMM, hà fattu investigazioni nantu à a custruzzione di a linea di tramvia Eminönü-Eyüpsultan-Alibeyköy, chì hè stata iniziata in nuvembre 2016, ma ùn pudia esse cumpletata in u tempu previstu. İmamoğlu, chì camminava longu i rails di a strada di 2 chilometri da Balat à e stazioni Feshane, hà ricevutu infurmazioni da l'autorità. İmamoğlu, chì hà coincisu cù u prucessu di saldatura di i travagliadori à e traverse, si fermò è hà ricevutu informazioni da l'impiegati. İmamoğlu, cù guanti è occhiali, hà realizatu u prucessu di saldatura cù a guida di l'impiegati. Duranti stu tempu, l'imaghjini culuriti sò stati formati.

İmamoğlu hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda nantu à i rails. E dumande fatte à İmamoğlu è e risposte date da u presidente İBB eranu i seguenti:

"VOLEMU FINI A LINEA ASAP"


U travagliu ripresu. Si mostra cum'è una di e linee standing?

Ùn chjamemu micca una linea stazionaria, chjamemu una linea rallentante. Ci era una parte di l'appropriazione pianificata prima. Siccomu questu era finitu, avia rallentatu ; ma a cumpagnia cuntinueghja sempre a so attività, à pocu à pocu. Avemu travagliatu nantu à risorse supplementari. Vulemu preparà stu locu per u 2020. In 2020, micca solu sta linea, ma ancu a transizione Unkapanı... Perchè ci era una mancanza di disignu, ci era una mancanza di prughjetti. I mo amichi li andavanu. Tutti i disinni di un centru di trasferimentu chì cunnetta cù a linea di metro è a sezione Sirkeci-Eminönü, è ancu i punti di junzione cù u sistema pedonale è ferroviariu, cuntinueghjanu finu à a so ultima tappa. Hè una linea chì acceleremu è dà una grande impurtanza. Ci hè un trasportu assai occupatu di persone da Alibeyköy à Eminönü è Sirkeci. Ma più impurtante per noi, parlemu di una zona turistica tuttu u ghjornu. Da una parte, una bella linea hè stata cuncepita per fighjà u Cornu d'oru. Ma sfurtunatamenti avanzava pianu pianu. Vulemu finisce u più prestu pussibule. Ci sò alcune grandi destinazioni quì. Avemu musei nantu à a riva di u Cornu d'oru. Disegnu assai belli spazii verdi. Inoltre, ci sò spazii storichi da Balat à Eyüpsultan. Hè una linea assai efficace chì cuntribuisce à u trasportu umanu turisticu è attuale è hà ancu una fermata chì unisce a linea Mecidiyeköy-Mahmutbey. Hè per quessa chì facemu un intensu sforzu per portà sta bella linea à i Istanbuliti in 2020.

Quandu dite 2020?

In modu ottimisimu, hè a fine di l'estiu. Se parlemu un pocu più realisticu, hè previstu cum'è a fine di l'annu. Pudemu accelerà. Di sicuru, questu hè ancu di finanziamentu. Ci sò qualchi aspetti tecnichi in questu, i mo amichi si cuncentranu nantu à elli. Ma spergu chì finiremu stu locu cù u sacrifiziu.

"I DIRITTI DI Ddiu sò trè"

Avemu vistu Kadir Topbaş in i cerimonii ligati à sta linea prima, allora Mevlüt Uysal. Avà, cum'è u terzu merre, fate ispezioni nant'à sta linea. Quantu finanziamentu hè necessariu? Quantu resta in percentuale?

Sapete chì u dirittu di Diu hè trè. In fattu, u 35 per centu di u costu tutale si trova nantu à u latu. Un finanziamentu cunnessu ùn hè statu pianificatu prima. Circa u 60 per centu hè statu cuncepitu è ​​un finanziamentu hè statu trovu. Quandu era finitu, l'impresa hà ancu pausa prima di l'elezzioni, è quandu avemu ghjuntu, avanzava pianu pianu u prucessu cù qualchi motivazione; ma per marcà a fine di u ghjornu, l'imprenditore hè ghjustu dumandà una fonte di finanziamentu. In questu sensu, finiremu u 35 per centu restante. Damu una impurtanza particulare à sta linea. Perchè hà occupatu abbastanza u tessulu storicu. Certi lochi eranu ovviamente abusati perchè sò stati trascurati quant'è eranu occupati. È eliminemu rapidamente quelli abusi. Questu hè unu di i posti più belli in u mondu. Semu di grande impurtanza per ellu.

U finanziamentu serà furnitu da prestiti stranieri ?

Di sicuru, cerchemu ogni fonte. I risorsi stranieri parenu più apprupriati in questu periodu. Avemu riunioni più pruduttivi. Ci sò qualchi risorse dispunibili. Ma quì, armunia, cunfurmità, più longu, certi permessi... Tutti sò impurtanti. Certi di i nostri travaglii veneranu ancu à l'agenda di l'Assemblea. Ci hè l'appruvazioni di Ankara nantu à certi prublemi. U seguitemu in modu olisticu.

"TRAFFIC" À GÖKSU, "WATER" RESPONSE À EROĞLU

Averete una risposta à u cummentariu di Tevfik Göksu "Ci hè statu un prublema di trafficu in Istanbul dapoi 6 mesi, ùn ci hè micca da 25 anni"?

Deve avè vulsutu fà un scherzu. Ma deve esse andatu un pocu troppu luntanu nantu à l'erba. U scherzu ch'ellu ùn pudia fà cù pedi nudi. In ogni casu. A ghjente hà capitu ciò chì vulia dì. Ùn aghju micca bisognu di risponde à ellu.

L'ex Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, Veysel Eroğlu, dopu a vostra dichjarazione annantu à a siccità in Istanbul, hà fattu una dichjarazione dicendu: "Aghju travagliatu da una settimana, i mo piani sò pronti, se dumandate, vi aiuteremu cù l'ordine di u presidente". Averete una dumanda ?

Anzianu Direttore Generale İSKİ, Ministru. U mo cunsigliu per elli hè chì, s'ellu hà una oppurtunità o una opportunità, pò cumunicà cun noi senza aspittà per qualsiasi ordine. Cerchemu ancu ellu. Tali affari publichi urgenti è impurtanti ùn aspettanu micca ordini. Questu hè u mo primu cunsigliu. U sicondu prublema, ùn ne scurdemu micca; Ci hè un prublema Melen fora. Fighjate, da avà, sò passati 3 anni da l'annu ch'elli duvianu finiscinu è l'annu ch'elli anu annunziatu. In altri palori, a data di fine chì anu annunziatu cum'è a prima settimana di dicembre, chì duveria esse finita in 2016, hà passatu 3 anni. Perchè ùn hè micca finitu ? Ùn ci hè ancu una chance di finisce, perchè ci hè un investimentu supplementu. Ddu investimentu deve esce. È ne parlemu. Allora lasciate finisce a melanzana. Ùn avemu micca dettu: "Nunda hè statu fattu. Grazie assai per u travagliu fattu. Di sicuru, sarà. 25 anni faciuli? Avete guvernatu un quartu di seculu, serà fattu. Applaudemu, apprezzemu. Ma Melen ùn hè micca finitu. I prublemi è i prublemi di ùn finisce micca questu Melen seranu risolti è serà messu in serviziu u più prestu pussibule. In altre parolle, ùn deve esse micca ritardi o prublemi cù u sustegnu finanziariu in questu sensu. Hè da esse superatu immediatamente. Aghju dettu chì qualunque sbagliu hè statu fattu, u sgiò presidente deve esse rispunsevuli. Ùn aghju micca dettu altru. 3 anni sò passati da a data chì anu dettu ch'elli avarianu. Un altru chè, cum'è aghju dettu; S'ellu ci vole à dà infurmazione, pensu chì ùn ci hè bisognu di un ordine, questu hè u serviziu publicu, a nostra porta hè aperta. Cerchemu ancu ellu. U mo direttore generale İSKİ li chjama è dumanda l'infurmazioni chì anu. S'ellu ci hè qualchì cuntribuzione à noi, avemu ancu aduprà cun piacè. In autri paroli, ogni idea è ogni bona capiscitura prudutta in stu paese hè aperta à noi.

"PERCHU A DIGA DI MELEN ùn era micca finita"

U guvernu dice chì Melen s'implica in ogni discorsu. Si dice chì l'acqua hè furnita à Istanbul da Melen. Melen hè o micca?

Melen hè inundatu, ma u prublema chì avemu parlatu hè a presa. Quandu Melen inunda? Hè attualmente in stampa. Ma ùn pò micca esse stampatu in u mità di l'estiu o hè troppu minimu. Perchè? Perchè u fiumu Melen avia pocu acqua à quellu tempu. Perchè a diga di Melen hè stata custruita? Per a furmazione di una riserva d'acqua ci hè sempre. Hè un prughjettu di 30 anni, ognunu hà un travagliu. Allora in l'anni 80 qualchissia hà pensatu. Allora qualchissia hà pigliatu a decisione fora di a pianificazione di u guvernu è bla bla bla. Si dice ch'ellu hè ghjuntu; Finirà in u 2016. È l'acqua s'accumularà quì, ancu in u tempu più turbulente, Istanbul pò esse inundatu da quì, ancu in l'ora più secca. Ma avà, postu chì u fiumu Melen scorri forte, iè, l'acqua ci vene ancu da quì. L'acqua vene ancu da Istrancalar. Ognunu hà una cuntribuzione. Allora ùn ci hè micca prublema cù questu. A quistione hè: Perchè a diga di Melen ùn hè micca finita? Chì sò l'ostaculi à a so cumpiimentu, in quale sughjetti ci sò ostaculi? È cumu seranu risolti ? Semu infurmati prestu nantu à sta materia. Hè cusì simplice.

Cumpiendu i so esami, İmamoğlu hà fattu a preghiera di u venneri in a Moschea Aksaray Valide Sultan.

A COSTRUZIONE CONTINUA DA 2016

U travagliu nantu à a linea di tramvia Eminönü-Eyüpsultan-Alibeyköy hà iniziatu in nuvembre 2016. Quandu u sistema di ferrovia di 10,1 chilometri di 14 stazioni hè cumpletu, puderà trasportà 15 mila passageri per ora in una direzzione. Coprendu i distretti di Fatih è Eyüpsultan, a linea cuntinuerà longu a costa di u Cornu d'Oro di a Peninsula Storica è ghjunghje à Eyüpsultan, è da quì à a Terminal Bus İBB Alibeyköy Pocket. Nantu à a linea di tram, hè appiicatu un sistema di furnimentu d'energia cuntinuu (catenery free) da a terra, chì hè appiicatu per a prima volta in Turchia. U sistema, chì eliminà a contaminazione visuale causata da i "fili di catene", hè basatu annantu à l'energia di u tram da un terzu rail piazzatu trà i dui rails. In questu modu, u veiculu serà cuntrullatu per mezu di un sistema completamente elettronicu. A linea di tram per esse situata in i cunfini di i distretti di Fatih è Eyüpsultan; Kabataş-Bağcılar Tram è Linee City à i moli di traghetti di Eminönü è a Stazione Eminönü, à a Linea di Metro Hacıosman-Yenikapı è a Stazione Küçükpazar, a Linea di funivia Eyüpsultan-Piyer Loti è a Stazione di Funivia Eyüpsultan, a Linea di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey sarà integrata cù a Stazione Metro Alibeyö. a Linea di Metrobus in a Stazione Ayvansaray. Cù a linea, l'integrazione cù u trasportu marittimu serà furnita da i moli Eminönü, Fener, Balat, Ayvansaray è Eyüp.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*