Erdogan hà datu una data per l'offerta di Canal Istanbul

erdogan hà datu a data per l'offerta di u canali Istanbul
erdogan hà datu a data per l'offerta di u canali Istanbul

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, in u so discorsu à a riunione di l'Esportatori di u Serviziu è à a Cerimonia di Premiazione HİB 2018 tenuta à u Centru di Cungressu di Istanbul, hà dettu: "Comu ci hè Suez è Gibraltar in u mondu, averemu ancu Canal Istanbul". disse.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì quelli chì distractanu Turchia cù i so cunflitti interni per anni sò stati scunfitti sta volta è hà dettu:

"Malgradu avè pruvatu ogni modu, ùn anu pussutu piantà sta santa marcia, spergu chì ùn puderanu micca piantà. Dentru, fora. In particulare a persona chì guida attualmente l'opposizione principale in l'internu. Dicemu "Canale Istanbul" è ellu esce è dice "Ùn puderà micca fà". O noi. Qualunque cosa fate, a faremu. Per d 'altra banda, minaccia i cuntratturi. "Qualchissia cuntrattante chì si implica in questu affari duverebbe sapè chì ùn riceverà micca i soldi chì hà pagatu - quandu venemu, quandu venemu". dice. Prima di tuttu, hè una persona chì ùn sapi micca ciò chì hè u statu. Chi voli dì? Ùn puderà micca vene, questu hè un prublema separatu in ogni modu. A continuità hè essenziale in i stati, è un cuntrattu hà intrutu in questu affari è hà fattu un accordu è cuntrattu. Pensu chì hè u mo tempu di risponde à sta quistione, ma postu ch'ellu hà dettu cusì, vogliu ricurdà qualcosa à tutti i nostri cuntratti, i nostri cuntratti cù una pusizione internaziunale, fighjate chì tipu di puliticu ci hè in stu paese. Questu, in più, hè attualmente in capu di l'uppusizioni principali. Spergu chì tenemu l'offerta quì in e prossime settimane è inizià Canal Istanbul. Stu travagliu ùn hè micca un passu di 1 settimana, 1 mese o 1 annu, ma un passu fattu versu a fine di a mo merria. Avemu da implementà stu passu. "Comu ci hè Suez è Gibraltar in u mondu, avemu ancu u Canal Istanbul".

Dichjarà chì u Canal Istanbul hà i diritti chì portarà in Turchia in più di e so caratteristiche ecologiche, Erdoğan hà dettu chì u cisterna hà brusgiatu davanti à Selimiye per più di 7 mesi è ùn si pudia fà nunda.

Dichjarà quante volte i navi di carica secca è i cisterna sò imbarcati in e residenze di l'acqua in u Bosforu, Erdoğan hà dettu: "Questu hè un periculu è una minaccia per l'ambiente in ogni mumentu. Cù Canal Istanbul, sti minacce guasi spariscianu è averà ancu un benefiziu seriu per u nostru paese. Tutti questi studii sò stati realizati è a discesa da u Mari Neru à Marmara hà una caratteristica sfarente quì è speru chì a nostra Istanbul prutege a bellezza di l'ambiente cun un approcciu ambientalista attraversu stu canali ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*