L'esportatori di serviziu di Yapı Merkezi anu ricivutu u secondu premiu

L'esportatori di serviziu di Yapı Merkezi anu ricevutu u secondu premiu
L'esportatori di serviziu di Yapı Merkezi anu ricevutu u secondu premiu

Lanciatu per a prima volta quist'annu, ospitatu da l'Associazione di Esportatori di Serviziu (HİB), u presidente di Turchia Recep Tayyip Erdoğan, u vicepresidentu Fuat Oktay, u ministru di u cummerciu Ruhsar Pekcan, u ministru di a famiglia, u travagliu è i servizii suciali Zehra Zümrüt Selçuk, ministru. di Cultura è Turismu Mehmet Nuri A riunione di l'Esportatori di u Serviziu è a Cerimonia di Premiazione, assistita da Ersoy, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca è u presidente TİM İsmail Gülle, hà fattu u sabbatu 21 dicembre à u Centru di Cungressu di Istanbul.

À a ceremonia, l'imprese chì anu u dirittu di esse in cima di i so settori in u risultatu di l'attività d'esportazione di serviziu di successu realizate in 2018 sò stati premiati da u presidente è i ministri in 17 categurie settoriali.

Yapı Merkezi hè stata premiata u secondu premiu in a categuria di servizii di custruzzione, cuntratti è cuntratti in a riunione di l'esportatori di serviziu 2018 è a cerimonia di premiazione. I primi trè classifiche in a categuria;

Custruzzioni, Cuntratti è Cuntratti servizii

LİMAK CONSTRUCTION IND. VE TIC. Inc.
YAPI MERKEZİ COSTRUZIONE E INDUSTRIA. Inc.
YENİGÜN INDUSTRIA DI COSTRUZIONE E COMMERCE. Inc.

Lista di tutte e categurie da quì Pudete esaminà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*