Intruduttu TOGG Car Domestica

Veiculu domesticu TOGG C SUV Rossu
Veiculu domesticu TOGG C SUV Rossu

L'Automobile Enterprise Group (TOGG) di Turchia hà spartutu a distanza chì hà pigliatu in l'ultimi 18 mesi da a so creazione è cumu hà da guidà a trasfurmazioni tecnologiche in Turchia in a riunione "Viaghju à l'Innovazione" tenuta in Informatica Valley. Stabbilitatu cù a sinergia di l'Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia (TOBB) è Gruppu Anadolu, chì hà sperienze in diversi campi cum'è retail, automotive, telecomunicazioni è elettronica di cunsumu, BMC, Kök Group, Turkcell, Zorlu Group, è un mudellu di cuuperazione chì era prima unicu in Turchia. TOGG hà purtatu i primi veiculi di vista previa à u palcuscenicu di u nostru paese è di u mondu, annunciendu a trasfurmazioni di l'automobile in un ecosistema di mobilità.

U Gruppu d'Iniziativa di l'Automobile di Turchia (TOGG) hà introduttu a versione in anteprima di u mudellu C-SUV, chì principiarà a produzzione in 2022 è chì u prucessu di sviluppu cuntinueghja. Inseme cù u mudellu C-SUV, un cuncettu C-Sedan hè statu ancu mostratu à l'Innovation Journey Meeting tenuta in a IT Valley in Gebze.

Ufficialmente stabilitu u 28 di ghjugnu di u 2018, TOGG stabiliscerà a fundazione di a so fabbrica chì serà stabilita in a Regione di Marmara, u core di l'industria automobilistica turca, in 18. Finu à u 2020, pruduciarà 2030 mudelli diffirenti nantu à una e-piattaforma cumuna chì i diritti di pruprietà intellettuale è industriale li appartenenu interamente.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Mustafa Şentop, u vicepresidentu Fuat Oktay, i membri di u Gabinettu Presidenziale, l'Unione di Camere è Borse di Mercerie di Turchia è u presidente TOGG Rifat Hisarcıklıoğlu, l'azionisti di u Gruppu di l'Automobile Enterprise di Turchia, i rapprisentanti di l'imprese. , L'impiegati di TOGG è i so parenti anu assistitu à u 2 À a fine di a riunione, chì hà fattu cù una folla di mille invitati, i primi automobili di Turchia, chì anu pigliatu à u palcuscenicu, sò stati accolti cun grande entusiasmu è admirazione.

L'Automobile di Turchia, chì hè cunsiderata cum'è unu di i prughjetti d'impurtanza strategica in l'obiettivi 2023 da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, serà ancu unu di i pionieri di a trasfurmazioni tecnologica mirata.

Sottulineendu a so rivindicazione registrendu 2 brevetti separati ghjustu à l'iniziu di u prugettu, TOGG attivà u sviluppu di l'ecosistema di mobilità intornu à i dispositi intelligenti in Turchia cù i so numerosi "primi" è "migliori". Da u 2022, quandu hà da principià a produzzione, hà da piglià u so postu in l'industria cum'è u primu fabricatore di SUV elettricu innatu micca classicu d'Europa.

Semu un passu più vicinu à u sognu di mezu seculu.

U presidente TOBB è u presidente TOGG di u Cunsigliu Rifat Hisarcıklıoğlu, in u so discorsu à a ceremonia, hà dettu chì sò un passu più vicinu à u sognu di a mità di seculu di a Turchia. Hisarcıklıoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "In u 2017, à l'Assemblea Generale di TOBB, u nostru stimatu presidente ci hà fattu una chjama è ci hà dumandatu di fà stu compitu. Allora avemu partitu è ​​riunite i nostri bravi omi. Grazie à Diu, stamu daretu à a nostra prumessa. L'industria di l'automobile hè cambiata. È una nova finestra di opportunità si apre per noi. Avemu mancatu sta opportunità in l'anni 1960. Ùn pudemu micca pussede a vittura di a Rivuluzione è fà a vittura di Turchia. Avemu pruvatu assai, avemu parlatu assai, ma ùn pudemu micca successu. Ma sta volta, cù u permessu di Diu, averemu successu ".

Facemu più cà una vittura

"Sapete perchè a chjamemu a vittura di Turchia?" Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Perchè ùn serà micca solu pruduttu, serà a nostra marca, a so patente serà a nostra, è u so disignu serà u nostru. Ùn avemu micca cumprà licenze, venderemu licenze. Ùn assembleremu micca, assembleremu. Ùn avemu micca travagliatu per a patente di qualcunu altru, impiegaremu ingegneri stranieri per i nostri propii patenti. Cù u permessu di Allah, a fede di a nostra nazione, è dopu u sustegnu di u nostru presidente, avemu da successu in questu. Speremu, in 2022, scaricheremu u nostru primu veiculu da a cinta inseme. Hè per quessa chì l'Automobile di Turchia ùn hè micca solu per fà vitture di marca naziunale. Turkey's Car hè più cà una vittura. Turkey's Car hè una sfida. L'Automobile di Turchia hè una trasfurmazioni tecnologica, una marca glubale, 20 mila impieghi supplementari, 7,5 miliardi di dollari menu deficit di contu currente.

Hè una cuntribuzione di 50 miliardi di dollari à u pruduttu naziunale grossu ".

A trasfurmazioni hè appena principiatu

Spieghendu a trasfurmazioni di l'automobile in l'ecosistema di mobilità in a riunione di u Viaghju à l'Innuvazione, u CEO di TOGG, M. Gürcan Karakaş, hà enfatizatu chì e regule di u ghjocu sò cambiate in u mondu è hà dettu chì u prughjettu di "Turkey's Car" hè statu iniziatu à u mumentu bellu è in u locu ghjustu. Espristendu chì i mega tendenzi, chì sò assai influenzati in u campu di a tecnulugia, i spazii suciali è e decisioni di l'istituzioni regulatori, anu trasfurmatu l'automobile in un novu spaziu di vita dopu à a casa è u travagliu, Karakaş hà dettu: "Cù sta trasfurmazioni, i profitti in piscina in u mondu. l'automobile si cambia di mani. A crescita in u settore venerà da novi imprese più prufittuali, cum'è a mobilità basata nantu à a dumanda, mudelli di cummerciale basati in dati, soluzioni autonome è di spartera ". Karakaş hà dettu: "Tutti sò à u principiu di a strada in a corsa di vittura elettrica è cunnessa in u mondu. L'urganisazioni agili, creative, cullaburative è orientate à l'utilizatori anu successu in questa corsa. Semu in u locu ghjustu à u mumentu bellu ", continuò.

Dichjarà chì u primu veiculu chì pruduceranu hè un SUV, Karakaş hà spiegatu u mutivu di questu cusì: "U segmentu chì hè cresciutu u più veloce in u mondu è in Turchia in l'ultimi 5 anni è crescerà u più veloce in i prossimi 5 anni. hè u SUV. Inoltre, sapemu chì stu segmentu, chì i cunsumatori turchi volenu più avè, ma induve ùn ci hè quasi nisuna alternativa domestica, hè u principiu più apprupriatu per creà una marca populari ".

I diritti di pruprietà intellettuale è industriale sò 100% di Turchia

Dichjarà chì i diritti di pruprietà intellettuale è industriale di l'Automobile di Turchia sò 100% di a Turchia, M. Gürcan Karakaş hà dettu: "Travagliemu cù tutte e nostre forze è cù u megliu di u mondu per revelà a marca globale di Turchia cù una integrità prufessiunale. Mentre eramu in a nostra strada, avemu pianificatu a nostra strada di 15 anni passu à passu. Avemu furmatu una squadra di ingegneri cù una sperienza di travagliu media di più di 10 anni, cumpetente, dedicatu, sperienza globale. A nostra squadra, chì cresce ghjornu per ghjornu, hà righjuntu 114 persone. Avemu creatu una urganizazione agile chì pò piglià decisioni veloci, è aduttendu un approcciu orientatu à l'utilizatori, ascoltemu l'aspettattivi di u mercatu è di l'utilizatori in ogni attività. Avemu cura di tutte l'esperienza è e cumpetenze di u nostru paese. Avemu trovu u megliu partenarii cumerciu in u nostru paese, s'ellu ci hè, o in u mondu sanu, s'ellu ci hè, è cooperate cun elli sottu à a gestione di i nostri ingegneri, è cuntinuemu à fà cusì. U più impurtante, prucedemu senza cumprumissu i "criteri di successu di successu" chì avemu determinatu esaminendu è paragunendu l'attori impurtanti di u mondu. Mentre custruisce una nova marca di l'automobile, creamu ancu una marca glubale è cumpete cù u mondu. Averemu l'Automobile di Turchia cù a so larga gamma di prudutti, l'appellu di u disignu, e capacità tecnologiche, u putere industriale è i dettagli ispirati da a nostra cultura ".

Sottulineendu a necessità di piattaforme d'applicazione in i paesi per realizà a trasfurmazioni tecnologiche, Karakaş hà dettu: "Diventaremu una piattaforma per l'implementazione è a consegna di novi tecnulugia è idee di cummerciale chì emergeranu in u prucessu di trasfurmà l'automobile in un dispositivu intelligente. U nostru ecosistema di mobilità, chì serà furmatu intornu à l'"Automobile di Turchia", chì hè in cima di a tecnulugia, sfida cù a so ingegneria, chì emerge cù u putere di produzzione è e cumpetenze di Turchia, attivarà parechji novi mudelli è iniziative di cummerciale. Cridemu chì questu farà un sonu in u mondu ", disse.

A trasfurmazioni in u telefuninu hè ancu accadutu in l'automobile.

M. Gürcan Karakaş, chì hà dettu chì l'Automobile di Turchia permetterà ancu a creazione di un ecosistema di mobilità, hà dettu: "L'aspettattivi di i clienti cambianu, ciò chì hè accadutu in a trasfurmazioni di i telefuni mobili à i telefoni intelligenti hè ripetutu in u mondu di l'automobile. A vittura si trasforma in un dispositivu intelligente, un novu spaziu di vita. A nostra automobile, chì avemu sviluppatu cunsiderendu sta tendenza, serà u spaziu di applicazione di novi iniziative in parechji settori cum'è una piattaforma tecnologica è aprirà a strada per elli à apre à u mondu ".

Karakaş hà dettu: "L'industria di l'automobile classica lascia u so postu à l'ecosistema di mobilità chì hè più sicuru, efficiente, risparmiu di tempu è furnisce integrità di trasportu. Mentre chì e grande cumpagnie di l'automobile di u mondu classicu si battenu per trasfurmà, a parte di novi imprese, cumpresu TOGG, chì hè più agile, creativa, cullaburazione è orientata à l'utilizatori, da u profittu di l'industria di l'automobile hè in crescita ogni ghjornu. . TOGG cuntribuisce à a trasfurmazioni di l'industria di furnimentu in Turchia è à mantene a so esistenza in u mondu di a mobilità di u futuru guidandu a strada.

Esprimendu u so scopu di creà una marca glubale in u so discorsu, u CEO di TOGG Karakaş hà spiegatu chì anu iniziatu studii di marca cù ricerca di u mercatu, cum'è u pruduttu, è anu realizatu ricerche avanzate per determinà u publicu di destinazione è capisce l'aspettattivi di i clienti in u mercatu. dimensione subconsciente. "Avemu definitu l'essenza di a nostra marca in questa direzzione", hà dettu Karakaş, "Attualmente simu in a fase di determinazione è prova di u nome di marca, è a compieremu à a mità di l'annu prossimu. Mentre determina u nome di a marca, chì deve avè una essenza originale, forte, sicura di sè, trasfurmendu, sincera è innovativa, hè impurtante chì hè attrattiva, adattata per a lingua culturale è glubale è pò esse registrata.

"À fiancu à a squadra di cuncepimentu TOGG, ci era ancu u designer espertu Murat Günak"

À a fine di a presentazione di a riunione "Viaghju à l'Innuvazione" di TOGG, Gürcan Karakaş hà ancu spiegatu u prucessu di cuncepimentu di a Car Turkey, chì hè vinutu à a luce per a prima volta. Avemu ricevutu supportu da u nostru designer di fama mondiale Murat Günak, sia in a furmazione di u tema di u disignu finali è in u prucessu di selezzione di Pininfarina, chì hà fattu stu tema 6D, in riduce u numeru di case di design da 18 à 3 In settembre, avemu registratu u nostru disignu originale, chì avemu sviluppatu è pussede, ispiratu da a nostra cultura, à una scala internaziunale ".

À a fine di u so discorsu, M. Gürcan Karakaş hà enfatizatu chì #Yeniliğiyolculuk hè ancu un viaghju di #NewLeague è chì TOGG serà a prima cumpagnia à rapprisintà a Turchia orgogliu in a nova liga di u mondu di a mobilità globale. Hà cunclusu dicendu: "Grazie per avè accumpagnatu in u nostru viaghju à l'innuvazione, benvenutu à a nova liga".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*